بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Assalamualaikum... Adakah anda

Sedih
Muram
Gelisah
Kecewa
Hampa
Duka
Lara

Lihatlah
Bersyukurlah


Terima kasih bersama Relaks Minda...Alhamdulillah.


p/s: Entri ringkas untuk anda komen panjang2...hehe
Admin...

31 comments - "Hati Senang Hidup Riang..."

bestnay...dah klik $$$

kita kena selalu bersyukur dengan apa yang kita ada..walaupun kita rasa apa yg kita lalui dh teruk..tapi kita lupa ada yg lebih teruk kehidupannya daripada kita...

Tiada kasut, sekurang2nya kita masih ada kaki.. bersyukurlah. Apa yg Allah kurniakan, itulah yg terbaik. Berkat usaha, doa & tawakkal kpd Nya.. :)

Sentiasa bersyukur...kalau kita fikir kita susah...ada yang lain lebih susah dari kita..

Bersyukur atas segala yg ada hingga kini...

Ibu Amirul delete icon 7:28 PG

Alhamdulillah.... :)

Jangan bersedih jika kita tiada kasut..sedangkan orang lain ada yang langsung tiada kaki..

Ummi Kami delete icon 8:39 PG

Salam Khamis nampak gerimis.. ^^

Sesah terung bersudip kari,
Mahu dicampur peria dan lada;
Usah merenung nasib sendiri,
Tahu bersyukur yang sedia ada.

Kereta Ferrari memekup kota,
Membelah hala siapa empunya;
Kita diberi cukup anggota,
Ingatlah pula pada tak punya.

Meja diangkat bersilang kudrat,
Paha dialas nanti menggigil;
Kerja meningkat tulang empat kerat,
Usaha yang ikhlas pasti berhasil.

p/s maaf ya, Ummi asyik berpantun... ^^,

bersyukur dengan apa yang kita ada...

ZazaMyMoon delete icon 9:24 PG

Alhamdulillah.. syukur dgn apa yg ada skrg.. wpun hidup tak kaya, janji kita bahagia bersama org yg tersayang.. =)

hainom OKje delete icon 10:11 PG

Kalau dah entrinya pendik macamana nak komen panjang panjang...hehe....
Tak de modal nak di komenkan .....boleh gitu?
Mood pagi ni sangat hepi ! syukur Ya Allah!

hainom OKje delete icon 10:12 PG

Kalau dah entrinya pendik macamana nak komen panjang panjang...hehe....
Tak de modal nak di komenkan .....boleh gitu?
Mood pagi ni sangat hepi ! syukur Ya Allah!

S.K.A delete icon 10:57 PG

Alhamdulillah =) betol 2..bersyukur dgn ape yg ada..redha lebih baik

yangbaik delete icon 11:05 PG

Alhamdulillah masih lagi dikurniakan kekuatan dan kudrat untuk meneruskan hidup apatah lagi untuk meninggalkan komen yang panjang lebar di sini... semoga kita semua sentiaasa dilimpahi rahmat dan dikurniakan kesabaran dalam kehidupan

MaMa Rey delete icon 11:15 PG

betul tu BM..bersyukurlah apa yang ada sekarng..

Kakzakie delete icon 11:37 PG

Untung ada kaki sempurna, tengok org tak berkaki baru tersedar!!
Allah... kenapalah kita selalu teralpa..(kakaklah tu BM)..

Kathy Rbain delete icon 2:02 PTG

terima ketentuan manis atau pahit dengan senyuman..

mama_ka0ri delete icon 2:38 PTG

Alhamdulillah atas kurniaNya..terima kasih tuan tanah kerana mengingatkan..:)

Alhamdulillah...syukuri nikmat yg diterima.

Terima kasih MKL :)

Assalammualaikum... BM,

syukur dengan apa yang ada...

"Dan (ingatlah) ketika Tuhan kamu memberitahu: “Demi sesungguhnya! Jika kamu bersyukur nescaya Aku akan tambahi nikmatKu kepada kamu, dan demi sesungguhnya, jika kamu kufur ingkar sesungguhnya azabKu amatlah keras." (Ibrahim:7)

mselim3

Shark Kay delete icon 4:35 PTG

btuil tu BM..
sentiasa besyukur,
setiap musibah ada pengajaran,
syukur yg kita ni masih hidup:)

yup betul tu,,, setuju sgt. done sedekah nuffnang juga

Terima kasih BM, kata-kata perangsang diberikan.

setuju.. alhamdulillah... syukur..

syukur dengan setiap apa yang kita ada, jangan pandang di atas, pandanglah merek yang ada di bawah kita..maka kita akan lebih bersyukur

ANIM delete icon 9:21 PTG

sebab tu kita tak boleh selalu mendongak ke atas...
sesekali tunduklah ke bawah..:_))

Raudzah Z delete icon 10:07 PTG

Bersyukur dengan kesempurnaan yang diberi..

allah itu memang maha mengetahu perasaan hambaNya. Allahuakbar.

baby comel delete icon 2:36 PTG

Semua rasa itu ada sekarang ni.. tapi penghujungnya saya cuma tanamkan dlm diri rasa bersyukur dgn perasaan dan hati yg ada kini. Nk sedih lebih pun xelok, nk kecewa sgt pun janganlah, nak gembira lebih2, ish jangan nk buat pasal.. yg ada, berlapang dada lah...

setuju dengan ending pic tu. Saat kita rasa kurang dan tidak punya apa-apa, lihatlah dan pandanglah orang lain yang mungkin dalam hidupnya tetap bersyukur walaupun dalam serba kepayahan dan kekurangan. Tuhan berikan sesuatu itu bersebab.Pendek kata, susah, senang, sedih dan gembira kekalkan momentum bersyukur dan bersyukur itu..
terima kasih BM selalu buka minda readers anda..:)

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap