Wordless Wednesday #27 - Agar-agar kering

Agar-agar kering


p/s: kegemaran saya di Hari Raya ini... di buat khas oleh MIL
Admin...

25 comments - "Agar Agar @ Lengkong Kering - Tradisi di Hari Raya"

agar2 kering..

dah lama tak jumpa agar2 kering nie...jarang dah orang buat

agar2 kering pernah makan masa kecik-kecik dulu...hehe

Saya jarang makan. Tapi, kalau diberi makan memang tak cukuplah.

Nina Mads delete icon 3:00 PTG

suka makan agar2 ni..dh habis 1 balang
selamat hari raya.. maaf jika ada salah dan silap ya :)

Adhie delete icon 4:18 PTG

sarawak payah nak jumpa ni hehehe...hari tu gi melaka jer jumpa ni huhuhu

JunAina delete icon 4:23 PTG

Kalau kat tempat saya depa letak kaler warna-warni.

Fais-SKA delete icon 4:50 PTG

jrang dh jumpe ni =) tp yg liat tu banyak la..mmg bnda2 cmni org suka mkan bila Raya..

PCL delete icon 5:57 PTG

sangat klasik kuih ni....bertahun2 lamanya tak jumpa.

BinMuhammad delete icon 8:30 PTG

Ya...agar2 kering :)

BinMuhammad delete icon 8:31 PTG

Jarang2 jumpa tapi memang sedap!

BinMuhammad delete icon 8:32 PTG

Dulu2 memang mudah dapat, tp sekarang semakin sukar

BinMuhammad delete icon 8:32 PTG

Betul tu...kalau dah makan, xmau berhenti :)

BinMuhammad delete icon 8:33 PTG

Yes! Samalah kita...xcukup satu balang hehe
Mohon maaf juge ye...

BinMuhammad delete icon 8:36 PTG

Boleh kena ke dgn selera anda? Dapat juga anda merasa ye...

BinMuhammad delete icon 8:37 PTG

Betul tu...selalunya warna merah, hijau, kuning... CAntik, Macam gula2 rupanya...

BinMuhammad delete icon 8:38 PTG

Yang liat tu lain skit...yang ini betul2 makanan tradisi, org dulu2 jer yg rajin membuatnye.

BinMuhammad delete icon 8:39 PTG

Betul tu pcl, klasik! Inilah manisan tradisi kita...

Aimacomel delete icon 9:12 PTG

Dulu kita selalu tengok time raya kat kg. Tapi la ni dah xde org kat kg, jadi xjumpa la menda ni lg....

wahhh sedap nie ..dah lame tak makan

Unknown delete icon 11:26 PTG

raya tahun ni tak jumpa lagi agar2 kering ni sebab tak balik ke kampung..

Unknown delete icon 6:01 PG

Makanan kegemaran sayayayayayaaaaaa!!

Unknown delete icon 10:19 PG

Pernah makan..tapi too sweet...

hmm..nampak macam sedap..hehe..sebab sy tak pernah rasa dan seingat saya tak jumpa lagi lengkong kering ni..kl beraya rumah BM entah2 boleh rasa kot..:)

OKje delete icon 2:15 PTG

Wah!!! dahsyat tu..... haruslah menantu kesayangan ni

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap