Wordless Wednesday #27 - Agar-agar kering

Agar-agar kering


p/s: kegemaran saya di Hari Raya ini... di buat khas oleh MIL
Admin...

25 comments - "Agar Agar @ Lengkong Kering - Tradisi di Hari Raya"

ZazaMyMoon delete icon 2:12 PTG

agar2 kering..

dah lama tak jumpa agar2 kering nie...jarang dah orang buat

agar2 kering pernah makan masa kecik-kecik dulu...hehe

Saya jarang makan. Tapi, kalau diberi makan memang tak cukuplah.

suka makan agar2 ni..dh habis 1 balang
selamat hari raya.. maaf jika ada salah dan silap ya :)

sarawak payah nak jumpa ni hehehe...hari tu gi melaka jer jumpa ni huhuhu

JunAina delete icon 4:23 PTG

Kalau kat tempat saya depa letak kaler warna-warni.

S.K.A delete icon 4:50 PTG

jrang dh jumpe ni =) tp yg liat tu banyak la..mmg bnda2 cmni org suka mkan bila Raya..

sangat klasik kuih ni....bertahun2 lamanya tak jumpa.

Ya...agar2 kering :)

Jarang2 jumpa tapi memang sedap!

Dulu2 memang mudah dapat, tp sekarang semakin sukar

Betul tu...kalau dah makan, xmau berhenti :)

Yes! Samalah kita...xcukup satu balang hehe
Mohon maaf juge ye...

Boleh kena ke dgn selera anda? Dapat juga anda merasa ye...

Betul tu...selalunya warna merah, hijau, kuning... CAntik, Macam gula2 rupanya...

Yang liat tu lain skit...yang ini betul2 makanan tradisi, org dulu2 jer yg rajin membuatnye.

Betul tu pcl, klasik! Inilah manisan tradisi kita...

baby comel delete icon 9:12 PTG

Dulu kita selalu tengok time raya kat kg. Tapi la ni dah xde org kat kg, jadi xjumpa la menda ni lg....

Aku Penghibur delete icon 10:17 PTG

wahhh sedap nie ..dah lame tak makan

raya tahun ni tak jumpa lagi agar2 kering ni sebab tak balik ke kampung..

Makanan kegemaran sayayayayayaaaaaa!!

Raudzah Z delete icon 10:19 PG

Pernah makan..tapi too sweet...

hmm..nampak macam sedap..hehe..sebab sy tak pernah rasa dan seingat saya tak jumpa lagi lengkong kering ni..kl beraya rumah BM entah2 boleh rasa kot..:)

hainom OKje delete icon 2:15 PTG

Wah!!! dahsyat tu..... haruslah menantu kesayangan ni

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap