Seni tidak terhad kepada hasil karya seni lukis di atas sebiuah kanvas atau kertas. Seni yang kreatif mampu memberi hasil yang lebih dari itu. Karya seni tidak terbatas kreativitinya...ianya boleh jadi pelbagai gaya, medium, rupa, bentuk dan sebagainya...

Lihat hasil karya seni berikut, hasil gabungan lukisan dan realiti. Kreativiti seni yang sungguh unik dan mengagumkan. Hanya lukisan pada cebisan kertas pun mampu memberi gambaran berbeza. 

Pelbagai Karya Seni Menarik 
Karya Seni Menarik 
Karya Seni Menarik

Ini pula karya hasil kreativiti lukisan di badan kenderaan yang sungguh menarik. Hanya satu kenderaan tapi kelihatan seperti ada dua buah kenderaan yang terletak bersebelahan. 

Karya Seni Menarik 
Karya Seni Menarik 
Karya Seni Menarik 
Karya Seni Menarik

Sekadar selingan....lukisan pada kenderaan yang kelakar tapi sebenarnya unik. Hanya yang memahami seni sahaja yang mengatakan ianya suatu karya seni menarik...Tapi bagi saya, banyak lagi benda lain yang lebih senonoh untuk di lukis...

Karya Seni Menarik

Ini pula karya seni yang mengekploitasikan situasi atau rupa sesuatu keadaan untuk di gabungkan menjadi suatu karya seni yang menarik. Nampak cukup mudah namun ianya memerlukan kreativiti untuk menyesuaikan lukisan dengan rupa bentuk tersebut 

Karya Seni Menarik 
Karya Seni Menarik Karya Seni Menarik

Karya seni juga tidak terhad pada lukisan...arca juga suatu cabang karya seni. Arca yang kreatif biasanya menggunakan bahan terbuang untuk menghasilkan sesuatu bentuk karya yang menarik.

Karya Seni Menarik

Karya seni tidak semestinya hanya untuk bahan pameran. Setiap benda yang di cipta atau di hasilkan tentunya paling utama adalah fungsi serta kegunaannya...dan kedua pastinya rekabentuknya. Rekabentuk yang kreatif dan mempunyai sentuhan seni pasti menarik pengguna.

Karya Seni Menarik 
Karya Seni Menarik

Karya seni kini semakin kratif dan menarik. Karya tidak hanya berbentuk 2 dimensi. Karya seni 3 dimensi menjadikan karya seni semakin menarik dan kreatif.

Karya Seni Menarik

Ada pelbagai lagi karya seni dan ini hanyalah sebahagian sahaja daripadanya. Karya seni itu merupakan hasil dari kebolehan dan bakat kurnian Ilahi buat sesorang insan. Hasil karya seni memberikan sesuatu santapan yang menarik buat mata dan minda.

- Tulisan Sebuah Lukisan?
- Lukisan 3D Jalanan
- Sehelai Kertas Putih

Admin...

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap