Jom kita lumba lari...

kekurangan bukan halangan

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

kekurangan bukan halangan
Sedia!   1...  2...  Tiii....

Admin...

42 comments - "Kekurangan Bukan Halangan Untuk Berjaya"

Unknown delete icon 1:03 PG

....yang penting kesungguhan & tidak kenal erti putus asa. Jatuh, bangun...jatuh lagi, bangun dan teruskan usaha.... :)

y penting usaha.. smua manusia lemah n ada kekurangan tapi jgn disebabkan kekurangan itu kita malas nak berusaha :)

Teena Tna delete icon 6:08 PG

Kuat semangat mereka nie...kita pulak yg cukup sifat ni selalu mengeluh..
-muhasabah diri-

usaha mesti ada... :)

hairi02 delete icon 8:44 PG

Sungguh menyentuh hati.... Tiada yg mampu menghalang andai kita sentiasa positif dan berusaha.

Betul tu MG...setuju sgt :)

Pendapat yg pasti semua orang akan kata...setuju!
Thx aisya

Yg sempurna mengeluh...yg kekurangan bersyukur...Hmmm

Betul tu Mazliza! :D

Hidup mesti positif...kekurangan itu adalah semangat dan kekuatan!

usaha tangga kejayaan..harus dipuji mereka sebegini..

Sukma delete icon 10:06 PG

yang penting usaha dan semangat kental yang ditunjukkan...

Unknown delete icon 10:42 PG

jatuh kali ke-8.. apa salahnya bangkit untuk kali ke-9 kan.??
usaha tu mesti ada ^___^

PerenLee delete icon 11:03 PG

Mereka ialah manusia yang hebat..saya kagum dengan orang macam ni.

suri delete icon 11:06 PG

berjaya dan usaha tangga kejayaan,yeah ! dah menang baru akan dara kepuasan

Unknown delete icon 11:13 PG

Tabahkan mereka..org2 yang sudah diuji selalunya tabah. Kita yang belum diuji ni takut utk hadapi andainya suatu hari tiada tangan atau kaki..

Mazni Azmi delete icon 11:28 PG

Orang yang kuat akan selalu diuji. Orang berjaya akan teruskan perjalanan. Orang gagal akan mengalah.

Ketahuilah, orang berjaya gagal lebih banyak dari mereka yang gagal

naomei delete icon 12:10 PTG

Sedih tengok BM....

SubhaAllah...mereka masih diberi kegembiraan walaupun kekurangan mengatasi segalanya.....Allah amat menyayangi mereka....:)

subhanaAllah... tengok mereka mampu tersenyum walaupon kekuarangan :)

Unknown delete icon 1:17 PTG

amazingkan...

BinMuhammad delete icon 1:23 PTG

Buat semangat bagi insan yg sempurna

BinMuhammad delete icon 1:23 PTG

Benar sekali apa yg dikatakan

BinMuhammad delete icon 1:24 PTG

Tidak kira berapa kali jatuh...jika berusaha, pasti kejayaan akan tiba

BinMuhammad delete icon 1:25 PTG

Merekalah contoh terbaik buat kita...

BinMuhammad delete icon 1:26 PTG

Tidak kira apa jua keadaan...usaha itu tangga kejayaan!

BinMuhammad delete icon 1:28 PTG

Jangan takut dengan ujian kerana ianya adalah rahmat yg pasti ada hikmah disebaliknya... Sentiasa positif!

BinMuhammad delete icon 1:30 PTG

Mendalam sekali maksudnya... Perlu bersikap positif dan jgn mudah mengalah, gagal itu hanya ujian untuk berjaya!

BinMuhammad delete icon 1:32 PTG

Jgn sedih tengok saya...hehe

Keceriaan itu jalan untuk mengatasi kesedihan.. Kekuatan dalaman mengatasi luaran, itulah kejayaan sebenarnya.

BinMuhammad delete icon 1:33 PTG

Kekurangan lahiriah itu terlihat, tetapi kekuatan dalaman hanya dpt disaksikan dgn aksi dan riak wajah...

BinMuhammad delete icon 1:34 PTG

Satu perkataan yg menggambarkan keseluruhan cerita...love it! :)

Fais-SKA delete icon 2:25 PTG

subhanallah...kekurangan + usaha + tak putus asa..dialah yg terbaek dr yg normal =)

BinMuhammad delete icon 2:48 PTG

Yang normal belum tentu kuat dalamannya...


Kena sentiasa kuat! Yeah!

eiela delete icon 9:20 PTG

allahuakbar, kuat semangat budak2 nih

BinMuhammad delete icon 9:34 PTG

Betul tu...bukan sahaja badan kena kuat, semangat pun kena kuat!

BinMuhammad delete icon 9:36 PTG

Semangat yg kuat pasti dapat mengatasi zahir yg lemah!

Nak seribu daya kan...
Walaupun kekurangan tapi keinginan tetap boleh dipenuhi jika ada semangat

BinMuhammad delete icon 10:53 PG

Kesungguhan dan semangat...nak seribu daya! Benar sekali!

OKje delete icon 8:54 PTG

Semangat yang kental... macam bikers Kental...hehe

Amboi...mentang2 baru lepas nonton wayang :)

Awanama delete icon 12:00 PG

Saya sgt2 kagum dgn mereka, kelebihan sebalik kekurangan

BinMuhammad delete icon 12:08 PTG

Betul KA...semnagat spt mereka lah yg kita inginkan...

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap