Jom kita lumba lari...

kekurangan bukan halangan

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

kekurangan bukan halangan
Sedia!   1...  2...  Tiii....

Admin...

42 comments - "Kekurangan Bukan Halangan"

MargeGoh delete icon 29 Mei 2013 1:03 PG

....yang penting kesungguhan & tidak kenal erti putus asa. Jatuh, bangun...jatuh lagi, bangun dan teruskan usaha.... :)

AiSyA LiEzA delete icon 29 Mei 2013 1:52 PG

y penting usaha.. smua manusia lemah n ada kekurangan tapi jgn disebabkan kekurangan itu kita malas nak berusaha :)

Teena Tna delete icon 29 Mei 2013 6:08 PG

Kuat semangat mereka nie...kita pulak yg cukup sifat ni selalu mengeluh..
-muhasabah diri-

MAZLIZA ABD RAZAK delete icon 29 Mei 2013 8:24 PG

usaha mesti ada... :)

hairi02 delete icon 29 Mei 2013 8:44 PG

Sungguh menyentuh hati.... Tiada yg mampu menghalang andai kita sentiasa positif dan berusaha.

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 9:24 PG

Betul tu MG...setuju sgt :)

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 9:26 PG

Pendapat yg pasti semua orang akan kata...setuju!
Thx aisya

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 9:27 PG

Yg sempurna mengeluh...yg kekurangan bersyukur...Hmmm

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 9:27 PG

Betul tu Mazliza! :D

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 9:29 PG

Hidup mesti positif...kekurangan itu adalah semangat dan kekuatan!

Kisah Si Dairy delete icon 29 Mei 2013 9:38 PG

usaha tangga kejayaan..harus dipuji mereka sebegini..

Sukma Haron delete icon 29 Mei 2013 10:06 PG

yang penting usaha dan semangat kental yang ditunjukkan...

Hasri Anis delete icon 29 Mei 2013 10:42 PG

jatuh kali ke-8.. apa salahnya bangkit untuk kali ke-9 kan.??
usaha tu mesti ada ^___^

PerenLee delete icon 29 Mei 2013 11:03 PG

Mereka ialah manusia yang hebat..saya kagum dengan orang macam ni.

suri delete icon 29 Mei 2013 11:06 PG

berjaya dan usaha tangga kejayaan,yeah ! dah menang baru akan dara kepuasan

Mieza Jhaa K delete icon 29 Mei 2013 11:13 PG

Tabahkan mereka..org2 yang sudah diuji selalunya tabah. Kita yang belum diuji ni takut utk hadapi andainya suatu hari tiada tangan atau kaki..

Fairul Azmi delete icon 29 Mei 2013 11:28 PG

Orang yang kuat akan selalu diuji. Orang berjaya akan teruskan perjalanan. Orang gagal akan mengalah.

Ketahuilah, orang berjaya gagal lebih banyak dari mereka yang gagal

Nao Mei delete icon 29 Mei 2013 12:10 PTG

Sedih tengok BM....

SubhaAllah...mereka masih diberi kegembiraan walaupun kekurangan mengatasi segalanya.....Allah amat menyayangi mereka....:)

Aku Penghibur delete icon 29 Mei 2013 12:17 PTG

subhanaAllah... tengok mereka mampu tersenyum walaupon kekuarangan :)

Raudzah Zahari delete icon 29 Mei 2013 1:17 PTG

amazingkan...

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 1:23 PTG

Buat semangat bagi insan yg sempurna

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 1:23 PTG

Benar sekali apa yg dikatakan

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 1:24 PTG

Tidak kira berapa kali jatuh...jika berusaha, pasti kejayaan akan tiba

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 1:25 PTG

Merekalah contoh terbaik buat kita...

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 1:26 PTG

Tidak kira apa jua keadaan...usaha itu tangga kejayaan!

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 1:28 PTG

Jangan takut dengan ujian kerana ianya adalah rahmat yg pasti ada hikmah disebaliknya... Sentiasa positif!

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 1:30 PTG

Mendalam sekali maksudnya... Perlu bersikap positif dan jgn mudah mengalah, gagal itu hanya ujian untuk berjaya!

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 1:32 PTG

Jgn sedih tengok saya...hehe

Keceriaan itu jalan untuk mengatasi kesedihan.. Kekuatan dalaman mengatasi luaran, itulah kejayaan sebenarnya.

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 1:33 PTG

Kekurangan lahiriah itu terlihat, tetapi kekuatan dalaman hanya dpt disaksikan dgn aksi dan riak wajah...

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 1:34 PTG

Satu perkataan yg menggambarkan keseluruhan cerita...love it! :)

S.K.A delete icon 29 Mei 2013 2:25 PTG

subhanallah...kekurangan + usaha + tak putus asa..dialah yg terbaek dr yg normal =)

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 2:48 PTG

Yang normal belum tentu kuat dalamannya...


Izzuddin Fauzi delete icon 29 Mei 2013 4:16 PTG

Kena sentiasa kuat! Yeah!

eiela delete icon 29 Mei 2013 9:20 PTG

allahuakbar, kuat semangat budak2 nih

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 9:34 PTG

Betul tu...bukan sahaja badan kena kuat, semangat pun kena kuat!

Bin Muhammad delete icon 29 Mei 2013 9:36 PTG

Semangat yg kuat pasti dapat mengatasi zahir yg lemah!

Ibu Amirul delete icon 30 Mei 2013 9:32 PG

Nak seribu daya kan...
Walaupun kekurangan tapi keinginan tetap boleh dipenuhi jika ada semangat

Bin Muhammad delete icon 30 Mei 2013 10:53 PG

Kesungguhan dan semangat...nak seribu daya! Benar sekali!

hainom OKje delete icon 30 Mei 2013 8:54 PTG

Semangat yang kental... macam bikers Kental...hehe

Bin Muhammad delete icon 31 Mei 2013 1:02 PG

Amboi...mentang2 baru lepas nonton wayang :)

Kesuma Angsana delete icon 2 Jun 2013 12:00 PG

Saya sgt2 kagum dgn mereka, kelebihan sebalik kekurangan

Bin Muhammad delete icon 2 Jun 2013 12:08 PTG

Betul KA...semnagat spt mereka lah yg kita inginkan...

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap
Template By. Catatan Info - Edited By BM