Jom kita lumba lari...

kekurangan bukan halangan

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

kekurangan bukan halangan
Sedia!   1...  2...  Tiii....

Admin...

42 comments - "Kekurangan Bukan Halangan Untuk Berjaya"

MargeGoh delete icon 1:03 PG

....yang penting kesungguhan & tidak kenal erti putus asa. Jatuh, bangun...jatuh lagi, bangun dan teruskan usaha.... :)

y penting usaha.. smua manusia lemah n ada kekurangan tapi jgn disebabkan kekurangan itu kita malas nak berusaha :)

Teena Tna delete icon 6:08 PG

Kuat semangat mereka nie...kita pulak yg cukup sifat ni selalu mengeluh..
-muhasabah diri-

usaha mesti ada... :)

hairi02 delete icon 8:44 PG

Sungguh menyentuh hati.... Tiada yg mampu menghalang andai kita sentiasa positif dan berusaha.

Betul tu MG...setuju sgt :)

Pendapat yg pasti semua orang akan kata...setuju!
Thx aisya

Yg sempurna mengeluh...yg kekurangan bersyukur...Hmmm

Betul tu Mazliza! :D

Hidup mesti positif...kekurangan itu adalah semangat dan kekuatan!

usaha tangga kejayaan..harus dipuji mereka sebegini..

Sukma Haron delete icon 10:06 PG

yang penting usaha dan semangat kental yang ditunjukkan...

Hasri Anis delete icon 10:42 PG

jatuh kali ke-8.. apa salahnya bangkit untuk kali ke-9 kan.??
usaha tu mesti ada ^___^

PerenLee delete icon 11:03 PG

Mereka ialah manusia yang hebat..saya kagum dengan orang macam ni.

suri delete icon 11:06 PG

berjaya dan usaha tangga kejayaan,yeah ! dah menang baru akan dara kepuasan

Tabahkan mereka..org2 yang sudah diuji selalunya tabah. Kita yang belum diuji ni takut utk hadapi andainya suatu hari tiada tangan atau kaki..

Fairul Azmi delete icon 11:28 PG

Orang yang kuat akan selalu diuji. Orang berjaya akan teruskan perjalanan. Orang gagal akan mengalah.

Ketahuilah, orang berjaya gagal lebih banyak dari mereka yang gagal

Nao Mei delete icon 12:10 PTG

Sedih tengok BM....

SubhaAllah...mereka masih diberi kegembiraan walaupun kekurangan mengatasi segalanya.....Allah amat menyayangi mereka....:)

Aku Penghibur delete icon 12:17 PTG

subhanaAllah... tengok mereka mampu tersenyum walaupon kekuarangan :)

amazingkan...

Buat semangat bagi insan yg sempurna

Benar sekali apa yg dikatakan

Tidak kira berapa kali jatuh...jika berusaha, pasti kejayaan akan tiba

Merekalah contoh terbaik buat kita...

Tidak kira apa jua keadaan...usaha itu tangga kejayaan!

Jangan takut dengan ujian kerana ianya adalah rahmat yg pasti ada hikmah disebaliknya... Sentiasa positif!

Mendalam sekali maksudnya... Perlu bersikap positif dan jgn mudah mengalah, gagal itu hanya ujian untuk berjaya!

Jgn sedih tengok saya...hehe

Keceriaan itu jalan untuk mengatasi kesedihan.. Kekuatan dalaman mengatasi luaran, itulah kejayaan sebenarnya.

Kekurangan lahiriah itu terlihat, tetapi kekuatan dalaman hanya dpt disaksikan dgn aksi dan riak wajah...

Satu perkataan yg menggambarkan keseluruhan cerita...love it! :)

S.K.A delete icon 2:25 PTG

subhanallah...kekurangan + usaha + tak putus asa..dialah yg terbaek dr yg normal =)

Yang normal belum tentu kuat dalamannya...


Kena sentiasa kuat! Yeah!

eiela delete icon 9:20 PTG

allahuakbar, kuat semangat budak2 nih

Betul tu...bukan sahaja badan kena kuat, semangat pun kena kuat!

Semangat yg kuat pasti dapat mengatasi zahir yg lemah!

Ibu Amirul delete icon 9:32 PG

Nak seribu daya kan...
Walaupun kekurangan tapi keinginan tetap boleh dipenuhi jika ada semangat

Kesungguhan dan semangat...nak seribu daya! Benar sekali!

hainom OKje delete icon 8:54 PTG

Semangat yang kental... macam bikers Kental...hehe

Amboi...mentang2 baru lepas nonton wayang :)

Saya sgt2 kagum dgn mereka, kelebihan sebalik kekurangan

Bin Muhammad delete icon 12:08 PTG

Betul KA...semnagat spt mereka lah yg kita inginkan...

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap