Santai Di Taman Yang Indah: Assalamualaikum... Dikala anda sedang berblogging, singgah pula seketika anda disini, Terima kasih dan selamat datang! Relaks Minda anda...itulah harapan saya...

Kali ini anda rileks bersantai dengan santapan mata di taman-taman yang indah. Di bawah rimbunan pepohon yang beraneka rupa dan warna. Menyusuri jambatan yang melintasi tasik dan sungai yang jernih.

santai di taman yang indah

Menikmati suasana nyaman dan tenang. Kedamaian dan keamanan yang amat mengasyikkan. Kombinasi ciptaan manusia dan keindahan alam, semuanya dengan izin dariNya. 

Di kala mata asyik menikmati santapannya, Berilah juga santapan buat hati anda... Santai di taman yang indah

Dengan pandangan yang asyik, lafazkanlah dengan tenang juga dihati anda : 

santai di taman yang indah
"Subhanallah"

santai di taman yang indah
"Alhamdulillah"

santai di taman yang indah
"Laa ilahaillallah"

santai di taman yang indah
"Allahuakbar"

santai di taman yang indah
"Subhanallah"

santai di taman yang indah
"Alhamdulillah"

santai di taman yang indah
"Laa ilahaillallah"

santai di taman yang indah
"Allahuakbar"

Semoga persinggahan santai seketika sambil menikmati taman-taman yang indah di sini dapat memberikan sedikit ketenangan dan kedamaian buat mata, hati dan minda. 

Terima kasih bersama Relaks Minda, semoga entri yang ringan ini dapat menepati kehendak anda sama ada kunjungan anda secara sengaja atau tidak sengaja di sini. 

Admin...

49 comments - "Relaks & Santai Di Taman Yang Indah"

Nao Mei delete icon 4:01 PTG

Alhamdulillah...memang mendamaikan hati cik akak...
mata yang mengantok jadi segar burgar di buatnya...:)

Sengaja singgah. Seperti biasa.. rutin blogwalking.

Sambil bersiar sambil berzikir.

subhanallah.... cukup2 indah & menakjubkan !

Terima kasih cik akak...No.1 :)

Terima kasih...nanti giliran saya pula bw, memang banyak tempat nak singgah :)

Entri ringan buat persinggahan santai seketika, terima kasih cikgu

Terima kasih KA

what a beauty and nice.Subhanallah...sejuk mata memandang sambil tersenyum melihatnya...

Subhanallah...menakjubkan..!!!
Klau la btul dpt snggh berteduh...alangkah nikmatnya...:)

Subhanallah...menakjubkan..!!!
Klau la btul dpt snggh berteduh...alangkah nikmatnya...:)

Subhanallah...menakjubkan..!!!
Klau la btul dpt snggh berteduh...alangkah nikmatnya...:)

S.K.A delete icon 5:20 PTG

Alhamdulillah =) melihat ketengan alam smbil berzikir..

Syukur...semoga matlamat entri ini tercapai

Terima kasih Asyifa, itu semua anugerah Allah...Bersyukurlah

Terima kasih Fais... :)

ya allah, sangat-sangat cantik.. wujud ke tempat seperti itu... kalau wujud, dalam mimpi pun jadik lah..

Jie Susanos delete icon 6:51 PTG

fuh..cantik tamannya...

Teena Tna delete icon 6:55 PTG

Subhanallah, dapat duduk sini pasti terlupa masalah yg melanda.

Mizz Aiza delete icon 7:00 PTG

subhanallah.. cantiknya alam ciptaan Allah.. :D

boni kacak delete icon 7:08 PTG

bunga warna pink tu jambu betul. rasanya memang dapat tenangkan diri kalau pergi ke sana..

ANIM delete icon 7:09 PTG

kak tengok pun boleh terpegun...membayangkan macamanalah syurga yang dikatakan tak terbayang dan terfikir oleh akal manusia. Subhanallah, Allahu Akbar...

sejuk mata.sejuk hati..penat2 kerja balik duk dalam taman macam ni kan best..=)

Raudzah Z delete icon 10:46 PTG

Cantiknya BM..Japan's Sakura tu top in my list..

Aku Penghibur delete icon 11:02 PTG

alhamdulilah cantiknye :)

Bin Muhammad delete icon 11:38 PTG

Lokasi semuanya adalah dialam nyata, terima kasih Norhasniza

Bin Muhammad delete icon 11:38 PTG

Terima kasih JS

Bin Muhammad delete icon 11:40 PTG

Hanya ini yg mampu di alam maya ini, buatlah ia sekadar santapan mata...

Bin Muhammad delete icon 11:40 PTG

Ciptaan Allah itu tiada tandingnya, malah sempurna

Bin Muhammad delete icon 11:42 PTG

Terserlah taman di dalam hati Boni...hehe.
Thx...

Bin Muhammad delete icon 11:43 PTG

Ya...sesungguhnya di syurga berkali ganda indahnya. Semoga kita tergolong diantara insan yg akan menikmatinya nanti.

Bin Muhammad delete icon 11:44 PTG

Angan2 kak nah akan menjadi kenyataan di taman yg berganda-ganda indahnya di syurga, insyaallah

Bin Muhammad delete icon 11:45 PTG

Terima kasih...
Orang Jepun memang pandai dlm seni lanskap taman.

Bin Muhammad delete icon 11:46 PTG

Ya, bersyukur kita dgn anugerah Allah

Mia Liana delete icon 12:54 PG

lawa-lawa belaka.. sungguh cantik..

Semua cantik mata memandang..mendamaikan.. Subhanallah.. sekali lagi saya akan melompat-lompat snap sana sini..haha

macam kat Jepun je...kawsan macam tu dengan jambatan pendek tu kan..memang cantik ,sedap mata memandang..

ZazaMyMoon delete icon 8:58 PG

maha suci Allah yang mencipta keajaiban didunia.. Alhamdulillah..

Allahuakbar...tenangnyer suasana sungguh menyejuk kan mata dan hati..
sungguh besar anugerah ciptaanmu...

mselim3

pls: bagus ada entry macam nie...

Kakzakie delete icon 9:19 PG

Pokok bunga 'alhamdulillah' tu macam pokok angsana sekarang kan sedang musim sana-sini sedang berkembang. Kakak suka tengok memang tenang. Ada yg pink, kuning dan putih. Jatuh atas jalan dah macam duduk kat Korea - beranganlah kakak ni BM:)

Thanks Mia krn sudi singgah di sini

Melompat-lompat ajer...bulan puasa ni, sopan le skit...hehe

Lanskap Taman2 sebegini adalah kemahiran orang Jepun. Ummi lagi tau kan... :)

Terima kasih Zaza...Ya, syukur alhamdulillah

Entri ringan dan santai untuk santapan mata dan hati...

Terima kasih mselim3 :)

Kuat berangan sungguh akak ni...hehe. Mesti suka tengok cite Korea ni!

terima kasih, tanpa sedar mengajak tetamu BM berzikir sambil ,menikmati keindahan alam.Ada kemusykilan di situ, apa klise nya pemilihan taman yang ada jambatan ni ye ? mcm ada kaitan personaliti dgn tuan tanah yg pilih gambar..hehe

Tiada makna apa pun disebaliknya...hanya sekadar gambar :)
Terima kasih CK

hainom OKje delete icon 3:34 PTG

Memang tenang setenangnya jiwa kita kalau duk taman yg cenggitu BM...

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap