بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Wordless Wednesday #33 - Bakat Anugerah Ilahi...

melukis menggunakan kaki

melukis menggunakan kaki


p/s : semoga ianya menjadi suntikan semangat dan kekuatan buat kita semua...
Admin...

26 comments - "Hasilnya Sempurna Walaupun Tidak Sempurna..."

pernah ada senior yang kurang upaya sebegini juga dulu semasa sekolah rendah dan sememangnya hasil lukisan dia cantik... Subhanallah...Allah Maha Besar...

ANIM delete icon 5:35 PTG

anugerah Allah..dengar orang buta baca Quran dengan braille pun kita kagum..

subhanallah.. tabahnya mereka..

Subhanallah.....

CiM ada mengenali 2 org insan tk sempurna, tp sungguh berjaya dlm hidup mereka. keduanya tak mempunyai tangan keduanya. seorg accountant bertauliah, seorang lg motivator terkenal, mungkin kamu mengenalinya, Zhariff Iskandar. sgt mengkagumi mereka berdua.

Kathy Rbain delete icon 8:38 PTG

terharu dengan kesungguhan mereka ini...

Zawiah delete icon 8:56 PTG

setiap orang itu ada kelebihannya walaupun oku ...

disebalik kekurangan, ada kelebihan

kita yang sempurna kadang-kadang tak sempurna mana pun kan...jadi bersyukurlah dengan apa yang ada...

subhanallah... Setiap kita ada saja kelebihan dan kekurangan kan?

Khir Khalid delete icon 10:36 PTG

Subhanallah.. anugerah Allah buat insan istimewa..

Raudzah Z delete icon 11:09 PTG

Alahamdulillah BM.Anugerah ALLAH untuk mereka..Tak sempurna tak semestinya ada kekurangan kan..

S.K.A delete icon 12:25 PG

Subhanallah..ape yg kita pd pndangan kita, pasti lebih bg mereka..kelebihan yg Allah bg..sgt kreatif

mrhanafi delete icon 12:30 PG

kesungguhan mereka mengatasi kekurangan yang menimpa diri

kelebihan yang Allah anugerahkan pada mereka2 yang rajin berusaha..OKU hanya pada zahir yang kita nampak..

Okje yg cukup 2 tangan pun tak rajin nk melukis apatah lagi tak de tangan....huhu...
Memang kuat betul jiwa dan semangat mereka...
Inilah hikmah Allah jadikan merekakan BM...

kekurangan pada fizikal namun mempunyai kelebihan berkarya kreatif..

dah tgk dalam tv hari tu..mmg mengagumkan..lama tak melukis..kali terkhir lukis potret Mr.k..nnti nak post kt entry..tp tak la secantik orang kurang upaya..hanya berbekalkan bakat semulajadi yang tak dipraktikkan.

ZazaMyMoon delete icon 10:03 PG

Anugerah Allah..

amir aizat delete icon 12:08 PTG

magnificent!

kekurangan itulah kelebihan mereka sebenarnyer..

done sedekah nuffnag dah yer

Setiap orang ada kelemahan dan kelebihannya. Pergunakan kelebihan itu untuk membakar semangat kita. Kekurangan jangan disesali.

Kagum melihat mereka ini yang kuat semangatnya walaupun tidak sempurna dari segi fizikalnya.

setuju dengan post entri ini. Bersyukurlah pada setiap kekurangan kita. DIA sudah sediakan segala kelebihan untuk mengatasi kekurangan itu-

Sekarang ni mcm bizi je...dah tak sempat nak bersembang!

Memang sedikit bizi...maaflah, rindu ke dgn bebelan saya, hehe

MaMa Rey delete icon 11:14 PG

tabik dengan dorang ni BM..sungguh menakjubkan hasil karya mereka ini..

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap