Wordless Wednesday #46


Macam betul jer... Macam tak logik jer...

asal usul minyak dan gas
Minyak dan Gas


p/s: Hari rabu...hanya gambar sebagai entri untuk anda mentafsir antara yang tersurat dan tersirat.
Admin...

18 comments - "Asal Usul Minyak Dan Gas"

Macam tipu jer....u je

Vee delete icon 9:19 PTG

gas tu boleh la tapi bab minyak tu , aish ...

baby comel delete icon 9:22 PTG

Garu2 kepala sat nk fahamkan. Hehhee,

Raudzah Z delete icon 10:08 PTG

ha..ha...dinosaur ke tu BM..

Amanina Mads delete icon 10:47 PTG

dino ke naga tu.. haha. comel je

Fizi Zaidi delete icon 11:54 PTG

hahaha...macam2 ..

Hahaa.. salam Rabu BM.. :D

salam.singgah tuk blog walking

Assalam
Menakutkan jer...menggerunkan jer

Macam-macam je..

Bunda delete icon 9:07 PG

haha...nasib baik ada dinasour...kalau tak tak merasa lah kita zaman sekarang menikmati kemudahan gas dan minyak...hihi :)

dinosour ke naga tu BM? hehe..

hahahahaha...sabar jer la...

Pha Is delete icon 12:15 PTG

haha.. natural gas...

Kathy R'bain delete icon 10:04 PTG

hehehehe..ada2 jer,...

hainom OKje delete icon 9:17 PTG

Logik ke tk logik....dah pun jadi satu entri! Selamattttt...hehe

nak gelak ke..nak garu kepala...hahaha

Mieza Jhaa K delete icon 12:48 PTG

Hahhahaa...buka je entri ni terus tergelak...

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap