Wordless Wednessday #51

Teknik Seni & Fotografi yang Menarik..." Zoom In"


Seni dan Fotografi
Seni dan Fotografi 1

Seni dan Fotografi
Seni dan Fotografi 2

Seni dan Fotografi
Seni dan Fotografi 3

Seni dan Fotografi
Seni dan Fotografi 4

Seni dan Fotografi
Seni dan Fotografi 5


Lagi gambar teknik seni dan fotografi menarik ini di SINI

Author by Bin Muhammad

21 comments - "Seni & Fotografi Bergabung.... Meletop!"

teknik fotografi yang menarik dan kreatif...

Wafi Remli delete icon 4:28 PTG

Menarik!

Ayu azmir delete icon 4:45 PTG

wah.. memang menarik...

minat juga, tapi kamera biasa-biasa ni susah juga nak buat shoot yg menarik

Alyn Roslan delete icon 5:11 PTG

comel2 jer patung tu semua..gabung pulak dengan gambar..memang kreatif la..

memang kreatif .. nampak macam org kenit dengan makanan gergasi macam dalam cerita2 zaman dolu2... =)

anak mama tunjuk donut!!.. dia cakap nak nak!.. habis, maklum blogwalking sambil meriba dan menyusukan anak!.. hihi

Yumida Huda delete icon 7:14 PTG

cantik! wah kreatif betul diorang ni kan
sememangnya meletop! terkezut nengok..awesome!

Wah, hebatnya. Sangat kreatif.

Khir Khalid delete icon 8:35 PTG

Wahh.. menarik.. pekerja kacang tu semua nmpak btul2 gigih lah BM hehee.. :D

seni fotografi bergabung yang sangat kreatif.. terasa kerdil apabila semua buah dan makanan tu menjadi besar sebegitu.. :D

Pha Is delete icon 11:03 PTG

saya lebih suka teknik "tilt-shift".. :)

Nicexteknik nie...thanks for the share...

Ppss...slm perkenalan.:-).dtg dr blo memmet, berkenan dgn tjuk entry...

ZazaMyMoon delete icon 8:19 PG

Creative & unique.. suka suka suka :)

meletop..booom kebaboommm...menarik

mama_ka0ri delete icon 9:32 PG

comeinya!! mmg kreatif la..

yana yani delete icon 11:55 PG

kreatifnya! =)

Mmg terbaiklah BM... done nuffnang yer

hehehehe..kreatif betul la...

awesome! Zie bagi berbintang2..hahaa

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap