Wordless Wednesday #50

Toyota Corolla Altis Baharu.... Model 2014


All New Toyota Corolla Altis 2014
Toyota Corolla Altis 2014

All New Toyota Corolla Altis 2014
Toyota Corolla Altis 2014

All New Toyota Corolla Altis 2014
Toyota Corolla Altis 2014

All New Toyota Corolla Altis 2014
Toyota Corolla Altis 2014

All New Toyota Corolla Altis 2014
Toyota Corolla Altis 2014

All New Toyota Corolla Altis 2014
Toyota Corolla Altis 2014

   Toyota Corolla Altis 2014 di datangkan dengan 3 variasi berbeza :

  1. 1.8E ( enjin 2ZR-FE berkuasa 139 PS pada 6,400 rpm dan 173 Nm torque pada 4,000 rpm) berharga RM114k
  2. 2.0G (enjin 3ZR-FE, berkuasa 145 PS pada 6,200 rpm dan 187 Nm torque pada 3,600 rpm) berharga RM123k 
  3. 2.0V (enjin 3ZR-FE, berkuasa 145 PS pada 6,200 rpm dan 187 Nm torque pada 3,600 rpm) berharga RM136k 
Ketiga-tiga variasi ini menggunakan Gearbox CVT automatik 7 kelajuan. 


Dapatkan info sepenuhnya di SINI
Author by Bin Muhammad

31 comments - "All New Toyota Corolla Altis 2014"

Cantik & low profile.. best.. :)

Wafi Remli delete icon 3:28 PG

Nice!

cantik...harga pun cantik...:)

Org lelaki mmg suka keta yeh?.....
Samalah mcm laki mak...ssal ada keta kat Shopoinv mall suka no belek belek.....
Emmm...walau bersilau mata, walau gah mana pun, Kuda besi tetap menjadi igauanku.... huhu

BM mesti angkat satu punya...:)

BUNDA delete icon 7:03 PG

Cantik....

Akak tolong tengok jelah dik

Shark Kay delete icon 9:34 PG

wowww..
garang betul design dia..
kaler biru cm mnarik..

Pha Is delete icon 9:43 PG

corolla ni kadang2 nmpak lawa jgak.. tapi mcm besar sangat je.. eheheh

Kakzakie delete icon 9:45 PG

Terpikat yg warna biru cantiknya BM
BM sudah ada salah satu darinya ke?

Assalammualaikum..BM,

siapa tak suka kereta.. mselim3 nie pun suka kete.. vios nie, design kete vios nie.. not bad lah.. suka2 sangat.. tp harga pun baik gak.. hehehe

mselim3

huuu memang berkenan medel Toyota dari dulu lagi.

huhu..satu ari nti leh pakai ni..

kakiblog delete icon 10:30 PG

belum mampu lagi naik beli..tapi lebih gemar model camry

wow cantik , bro BM nak beli ke ?

MaMa Rey delete icon 12:51 PTG

Cantik2 keta tu BM..harganya pn cantik2 belaka

Vee Sandi delete icon 2:34 PTG

berpinar - pinar mata tengok ...

tak mampu untuk memilikinya..

Biasalah orang lelaki...jika tidak masakan ada istilah isteri nombor 2...hehe

Mana lalu angkat...berat tuuu!

Tengok2 jer...jamu mata :)

Untuk family car OK le... tapi kali ni design nampak sporty, nak lawan design Korea kot.

Baru je ada kat showroom utk booking...tapi saya tengok2 belek2 aje le

Camry baru kureng sikit le designnya, lebih suka yg lama...citarasa kita berbeza. :)

Mana mampu lagi Acik... sekadar tengok jer :)

Cantik berpadanan dgn harganya...hanya utk dipandang ajer le

Tanpa Nama delete icon 11:25 PG

macam mana lawa pun, corolla altis, tapi kereta toyota supra .94. toyota AE 86 dan toyota Vios milikku juga tetap "evergreen". Takkan ku tukar sampai bila-bila.

wah..tak mampu diri ku ini..

idaman kalbu

angkat ngan beruWANG maa...satu utk lu punya femly.. kih kih kih..

Wow..nampak bergaya kereta ni..
Nak beli ke?

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap