بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Cara Nak Jadi Ejen Hartanah Berjaya
Bongkar rahsia menjadi ejen hartanah berjaya
Panduan dan cara untuk menjadi ejen hartanah yang berjaya: Dalam dunia perniagaan, tidak banyak benda yang semakin lama semakin tinggi nilainya. Selalunya pasti ada naik dan turun. Emas yang bernilai pun boleh jatuh harganya. Tetapi jika anda berniaga hartanah, nilainya tidak akan sesekali pernah susut melainkan kawasan tersebut berisiko bencana.

Kerjaya sebagai ejen hartanah adalah satu kerjaya yang punya masa depan yang cerah disamping memberi pulangan yang amat tinggi. Sesiapa sahaja boleh menceburi bidang ini walau pun tanpa ada segulung ijazah, diploma mahu pun sijil.

Namun bukan mudah itu untuk memasuki bidang kerjaya ini. Untuk menjadi seorang ejen hartanah yang berjaya anda perlukan ilmu dan bimbingan dari mereka yang berjaya. Perlu memahami selok belok tugas, proses dan tanggungjawab sebagai seorang ejen hartanah.

Nak jumpa otai-otai ajen hartanah ini memberi tunjuk ajar? Jangan haraplah! Mereka bertungkus lumus dalam kerjaya ini, tidak semudah itu untuk mereka mencurahkan ilmu secara percuma. Daripada nak mengajar, lebih baik mereka tumpukan kepada kerjaya yang mendatangkan income berpuluh ribu malah ratusan ribu ringgit sebulan daripada membuang masa bersama anda!


Cara Mudah Nak Jadi Ejen Hartanah

Habis tu bagaimana untuk anda memulakan kerjaya sebagai ejen hartanah? Sebenarnya rahsia untuk menjadi ejen hartanah sudah pun dibongkar. Segala teknik, petua dan panduan telah pun didedahkan di dalam ebook "Rahsia Ejen Hartanah"

Buku ini menerangkan kepada anda melalui penggunaan bahasa dan panduan yang mudah untuk difahami. Lima fokus utama untuk menjadi ejen hartanah yang berjaya diterangkan dengan terperinci dan jelas iaitu :
  1. Bagaimana memulakan kerjaya sebagai ejen hartanah?
  2. Kerjaya sebagai ejen hartanah : Sebelum, semasa dan selepas
  3. Terma-terma yang selalu digunakan dalam kerjaya ini
  4. Proses-proses yang terlibat dalam penjualan sesebuah hartanah dalam bentuk flow chart, penerangan, jadual dan gambar
  5. Tugas utama sebagai ejen hartanah : Listing, Inspecting, Marketing, Viewing, Closing!
Apa yang lebih menarik dan menjadi nilai tambah yang amat berharga adalah anda juga ditawarkan latihan bimbingan percuma selama 6 bulan bersama pembelian eBook "Rahsia Ejen Hartanah" ini! Berbaloi bukan!

Jika anda punya perancangan untuk mengubah ekonomi anda dan keluarga, kerjaya ini menjaminkan peluang yang cerah. Pendapatan anda, anda yang tentukan. Anda juga tidak akan terikat dengan masa bekerja yang ditetapkan disamping kurangnya risiko untuk gagal! Anda kuli dan andalah bos... Sendiri cari...sendiri kenyang!

Rezeki kita hanya tuhan yang tahu namun akan hanya diberi kepada mereka yang berusaha bersungguh-sungguh dengan penuh keyakinan.

Oleh itu dapatkan eBook Rahsia Ejen Hartanah sekarang juga melalui link berikut :.rahsiaejenhartanah.com atau klik sahaja banner di bawah ini ;

Cara Nak Jadi Ejen Hartanah Berjaya
Klik Banner ini!

Cara Nak Jadi Ejen Hartanah Berjaya

Tiada kerugian membeli E-book ini andai anda tidak mahu menjadi ejen hartanah. Ianya dapat juga dijadikan panduan dalam urusan hartanah serta mengetahui selok belok cara ajen hartanah bekerja dan berurusan. Maka anda tidak akan mudah untuk diperdaya. Segalanya kini sudah didalam genggaman!

Berita dan Informasi hartanah di Malaysia :


Terima kasih bersama Relaks Minda

 جَزَاكُمُ اللهُ خَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza’
“Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

Ditulis oleh :

2 comments - "Cara Nak Jadi Ejen Hartanah Berjaya"

Bunda_nora delete icon 4:41 PG

Kena banyak ilmu dan banyak belajar dari yang berpengalaman...

Yana Yani delete icon 5:25 PTG

saya ada kawan yang dulu kelihatan seperti kutu
tapi sekarang dah pakai audi sebab jadi ejen hartanah
masa saya jumpa dia saya katalah, "mak ai! audi ko pakai! i wish to be like you!"
pastu dia jawab, "ko pun dah ada wish apa!"
ceh, bertuah punya kawan...hehe

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap