بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Rahsia Sebenar Kejayaan Pelaburan Emas
Rahsia kejayaan Emas sebenar
Belajar cara dan teknik pelaburan emas sebenar: Ramai yang kata, buat bisness pelaburan emas ni menguntungkan sebab harga emas sentiasa akan naik. Benarkah?

Jika dilihat kepada harga emas semasa, tidaklah asyik naik sahaja, ada juga turun malah kini pun tidaklah sehebat harganya sewaktu di penghujung 2011 dan awal 2012 dulu. Sebab itu pelaburan emas ini sebenarnya bukanlah satu pelaburan yang terjamin dan pasti untung!

Hakikatnya ramai yang menceburi pelaburan emas ini sebenarnya rugi berbanding mereka yang untung dan berjaya beroleh pulangan seperti yang diidam-idamkan.

Ramai pula yang melabur sekadar ikut-ikut cakap orang atau pun melabur di bawah kendalian orang lain. Inilah masalah utamanya iaitu tidak mahu atau lebih tepat lagi malas untuk mencari ilmu dan melakukan sendiri. Bila rugi, salahkan orang lain! Harga emas jatuh anda pun terduduk sedangkan pelabur lain masih mampu meraih keuntungan!

Rahsia Sebenar Kejayaan Pelaburan Emas

Kenapa boleh jadi begini? Ini adalah kerana mereka tidak mempunyai ilmu dan memahami konsep sebenar akan pelaburan emas ini.


Untuk Berjaya Perlu Berilmu

Oleh sebab itu, untuk menceburi bidang pelaburan emas ini, anda mesti mempunyai ilmu, panduan dan rujukan dari mereka yang benar-benar bertauliah dan terbukti berjaya dalam bidang ini. Siapakah yang terbaik untuk dijadikan mentor?

Beliau yang dimaksudkan adalah Saudara Azizi Ali iaitu penceramah, penulis, jurulatih dan juga mentor jutawan #1 Malaysia.

Nak berjumpa beliau untuk menuntut ilmu... sudah tentu boleh sahaja dengan menghadiri seminar-seminar beliau yang sentiasa dianjurkan di setiap pelusuk negara. Tapi anda haruslah bersedia untuk melabur sebanyak RM890 untuk menjadi peserta seminar ini. Ya! Itulah harga yang perlu dibayar untuk mendapatkan ilmu dari seorang yang telah terbukti keberhasilannya!


Rahsia Kejayaan Emas Sebenar

Rahsia Sebenar Kejayaan Pelaburan EmasNamun begitu, janganlah pula anda risau kerana semua ilmu, teknik dan panduan untuk berjaya dalam pelaburan emas ini telah beliau dedahkan dalam bentuk audio dan e-book : "Rahsia Kejayaan Emas Sebenar"

Ianya juga amat mudah difahami dan serba lengkap. Untuk mengetahui maklumat produk ini dengan lebih jelas lagi sila ke link berikut : rahsia emas

Yang lebih menarik adalah tawaran harga yang ditawarkan, amat-amat murah tetapi berbaloi! Malah anda diberi jaminan 30 hari untuk mencubanya! Tak puas hati... pulangkan sahaja! Wang anda dikembalikan!

Jika anda sudah bersedia untuk memasuki bidang pelaburan emas ini maka dapatkanlah set audio dan e-book "Rahsia Kejayaan Emas Sebenar" sekarang melalui link berikut: rahsiaemas.com

Berikut adalah carta harga emas semasa di Malaysia sebagai rujukan anda



Usaha Untuk Mencapai Kejayaan

Tidak kira dalam apa jua yang anda lakukan, pastikan anda punya ilmu yang betul dan tepat serta yang telah terbukti untuk dijadikan panduan. Sedangkan Rasulullah SAW pun berguru dengan Jibrail inikan pula kita insan yang tiada keistimewaannya. Lihatlah... mereka yang berjaya ini pun masih berguru dan perlukan ilmu!

Rahsia Sebenar Kejayaan Pelaburan Emas

Semoga anda semua berjaya mencapai cita-cita yang diimpikan. Ingat! Setiap usaha harus disusuli dengan keyakinan, doa dan tawakkal. Rezeki itu dari Allah SWT... dan akan dikurniakan kepada mereka yang berusaha untuk mendapatkannya!

Jangan lupa, rujuk juga hukum dan fatwa dalam menjalankan perniagaan pelaburan emas ini melalui portal Jakim berikut : Parameter Pelaburan Emas


Terima kasih bersama Relaks Minda

 جَزَاكُمُ اللهُ خَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza’
“Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

Ditulis oleh :

8 comments - "Belajar Teknik Pelaburan Emas Sebenar"

Fidah Shah delete icon 7:12 PG

Assalamualaikum
Good info...thanks.
Saya setuju...untuk membuat pelaburan emas, mestilah tau selok beloknya..supaya tidak rugi..
Lagi satu aspek yang perlu diketahui adalah tentang 'shariah compliance'....

Dunia Zumal delete icon 9:04 PTG

Zumal pun pernah bercita-cita nak melabur emas

Unknown delete icon 10:59 PTG

my kaka ipar dah buat beberapa thn lepas . mmg best . setiap bln masyuk ...

Tanpa Nama delete icon 11:21 PTG

hmm..apa yang penting mengikuti syariah agama..

Bunda_nora delete icon 4:37 PG

Pernah degar tapi belum terlibat..

Yana Yani delete icon 5:26 PTG

hak ni pun ada beberapa kawan terlibat sama
cuma saya tak berani aje =)

Unknown delete icon 10:52 PG

Baru pg semalam kak nah tengok keluar kat tv tentang pelaburan emas ni..kak nah sependapat dengan Kathy R'bain...apa yang penting mengikuti syariah agama..

Tips yang berguna untuk sesiapa yang nak melabur emas. Pelaburan emas antara pelaburan yang menguntungkan, kena tahu selok-belok pelaburan emas. Kena peka dengan harga semasa emas. Inilah rahsia kejayaan pelaburan emas sebenar.

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap