Kali ini relaks minda dengan melihat pelbagai gelagat manusia pula... 
Manusia ini ada pelbagai ragam, rupa, gaya, kemahiran dan tidak kurang juga unik dan pelik. Kita di beri akal fikiran...fikirkanlah kewarasan dalam melakukan sesuatu....Anda lihat dan nilaikanlah sendiri

Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia

Lelaki ini dengan gaya rambut trojan tahap melampau!

Mungkin nampak unik tapi...tidakkah ianya menyusahkan diri...

Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia


Lelaki ini pula mempunyai kemahiran yang unik...

Seekor ular boleh melalui rongga hidung dan keluar melaui mulut. Nampak mengerikan pula...
Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia


Ini pula adalah satu tempat yang menyediakan kemudahan untuk perokok di tempat larangan merokok...

Idea yang menarik tapi jika di sini agak-agak ada ke yang sanggup duduk dalam tu...Hmmm...
Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia

Sungguh unik dan menarik...

Bukan mudah untuk mendapatkan misai dan bentuk yang begitu... Perlukan kesabaran dan penjagaan yang rapi...

Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia

Ini mungkin aksi yang tidak masuk akal... Seluar hilang kot.
Kalaulah terlucut kain tu...kes naya!
Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia

Macam masih di zaman batu jer...

Aksi selanjutnya tidak dapat disiarkan kerana terlalu ngeri...
Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia

Mengantuk tahap gaban ni... Agaknya tayar tu jenama Dunlop...tu yang syok... Lena giler.
Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia
Aksi yang tak sanggup kita lihat... Andai... tak sanggup nak tulis...

Apapun satu aksi yang sangat berani! Keyakinan dan memahami sifat haiwan itu juga penting untuk melakukan aksi ini.
Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia

Aksi lawak sengal...
Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia

Satu lagi aksi ngeri...
Lihat betapa besarnya buaya itu, boleh sekali ngap ajer orang tu...

Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia

Mana mau lari...hahaha...
Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia

Apelah yang di belek dek orang tua ni...

Kalau dah gatal sangat tu...akal jadi hilang kewarasan....
Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia

Kelakarnya lah selipar dia...

Lihatlah kedaifan sesetengah manusia... Bersyukur lah dengan apa yang kita ada ada kerana ianya lebih baik dari ini...
Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia

Tersalah interview.... atau....anda sambunglah sendiri...
Pelbagai Gelagat & Ragam Manusia

Sayang sungguh unta ini dengan tuannya...

Binatang pun mampu menyayangi manusia jika manusia menyayangi dan menjaga mereka dengan baik...

Apatah lagi jika sesama manusia...




Semoga anda sedikit terhibur...kerana ketawa itu adalah penawar minda paling mujarab...selain dari relaks...


Admin...

1 comments

obat bintik hitam flek wajah delete icon 11 April 2014 11:58 PG

lucu -lucu

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap
Template By. Catatan Info - Edited By BM