Manusia memang banyak ragamnya. Kali ini kita lihat bagaimana peliknya dan kelakarnya ragam manusia yang menggunakan pelbagai kenderaan sebagai alat pengangkutan. Gelagat yang mencuit hati dan mengundang tawa... 

Ragam Manusia Yang Mencuit Hati
2 ekor unta sedang ronda-ronda, makan angin. Bagaimana agaknya mereka menaikkan unta tersebut...dan elok pula duduk di atas pikap tu...
  
Ragam Manusia Yang Mencuit Hati
Ini baru betul di namakan kereta kuda.

Ragam Manusia Yang Mencuit Hati
Yang duduk kat atas bumbung tu agak-agak kena tambang tak? Kalaulah bas ini brek mengejut...

Ragam Manusia Yang Mencuit Hati
Adoyai! Kesiannyalah kerbau tu... Ini sejam sebatu pun belum tentu lagi

Ragam Manusia Yang Mencuit Hati
Ini baru betul aksi weley!!!

Ragam Manusia Yang Mencuit Hati
Apa sudah jadi! Pemandu lori tu mesti garu kepala...

Ragam Manusia Yang Mencuit Hati
Inilah yang dikatakan...lain kali 'ukur baju kat badan sendiri

Ragam Manusia Yang Mencuit Hati
Keupayaan lori tersebut memang tidak dapat di nafikan...Tapi keupayaan manusia menyusunnya di atas lori tersebut memang mengagumkan!

Ragam Manusia Yang Mencuit Hati
Berapa buah kenderaan yang di bawa oleh lori ini? 8 atau 16 buah...

Ragam Manusia Yang Mencuit Hati
Aksi yang kelakar...Terangkat keldai tu! Tergolek mak cik tu!

Ragam Manusia Yang Mencuit Hati
Suatu aksi yang tidak akan dapat kita lihat di Malaysia...

Ragam Manusia Yang Mencuit Hati
Kepayahan dan kesukaran demi mencari rezeki yang halal. 

Ragam Manusia Yang Mencuit Hati
Lelaki ini sangat disayangi oleh pencinta alam. Tapi dia mungkin di benci oleh pencinta binatang... 

Semoga anda terhibur....Senyum dan ketawa merupakan ubat untuk merawat duka. 
Relaks minda anda untuk kesegaran rohani dan jasmani... 


Admin...

3 comments - "Ragam Manusia Yang Mencuit Hati"

macam2 ragam..ada yg kelakar..ada gak yang tak masuk akal langsung..nak wat camtu.. hehe

hairi02 delete icon 10:14 PG

Keldai terangkat...mak cik tergolek, kelakar giler

Assalammualaikum... BM,

Macam2 ragam...

mselim3

pls: boleh ketawa terbahak nie...

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap