Assalamualaikum


Relaks Minda - rehat seketika
Relaks Minda

Wordless Wednesday (WW) - Setiap hari rabu semua blogger menerbitkan satu entri gambar tanpa meletakkan apa-apa keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang pada pengunjung untuk buat intreprestasi dan komen mengenainya. Gambar yang hebat mampu memberi maksud dan menerangkan segalanya.

Admin...

30 comments - "WW - Relaks Minda "

ZazaMyMoon delete icon 2:48 PTG

WW--- R&R Mid of weeks :)

kenyang senang hati kee encik froggie ? ke merenung ms dpn ? :P
*cntek wrna die ~

isam ismail delete icon 3:14 PTG

kiranya hidup aku setenang ini xder la aku perlu mencari keputusan sebegini,,http://www.belogisam.my/2013/02/keputusan.html

Setiaphari rabu ke? Hehe.. Belumtahu ni, tapi setiap hari rabu juga si katak ni relaks kan minda...Hehe....

NM02 delete icon 4:08 PTG

kenyang byk telan lalat la tu... hehehe

Betul tu...Rest seketika
Thx Zaza

Mengenang nasib badan...
Thx Mar

Tenang di zahir belum tentu tenang di hati...
Jangan putus asa...Allah sentiasa bersama kita.
Terima kasih isam.

Yes...every Wed. R&R mid weeks.
Selagi katak ni tertepek di blog ni....selagi tu le...relaks
Thx PD

Betul...betul...betul... kata upin ipin.
TQ NM

Sang Kerapu delete icon 8:49 PTG

Katak ni pi sekolah kut...

UmmiKami delete icon 9:52 PTG

Salam manis secangkir madu :D

Selera tekak menjamah madu,
Kerabu disaji ulam pegaga;
Putera katak sedang beradu,
Menunggu puteri di dalam Syurga. :D

Vee Zawiah delete icon 9:53 PTG

assalamualaikum ... bila la hujan nak turun nih . Dah lama den tak nyanyai ...

Mia Liana delete icon 10:40 PTG

wahhhh.... betul2 relaks ni. comelnya dia baring...

so cute..tapi macam sedih pulak tengok gambar ni..banyak fikir tu!!!

Shaiful Zaidi delete icon 10:56 PTG

seperti katak kekenyangan. .hehehe

Bin Muhammad delete icon 11:52 PTG


Pergi ke kedai membeli sagu
Mahu di masak bersama buah peria,
Putera katak sedang menunggu,
Ciuman Ummi merubahnya menjadi manusia. hehe...

Bin Muhammad delete icon 11:55 PTG

Hahaha...terbaik!
Thx Vee

Betul lah agaknye tu...
Thx SK, sudi2 lah datang lagi.

Relaks...tenangkan minda.
Thx Mia.

hahahah sangat cute... kenyang betul .alhamdulilah

Relaks...sambil berfikir. Agaknye le tu.
TQ berkunjung ke sini

Mungkin juge ye...relaks kekenyangan.
Terima kasih SZ..

Bukan kenyang tapi menunggu acik...
lambat bebeno sampai hihihih
TQ Acik...

he he santai lepak abis tu !

Lepak...menanti kehadiran KA,
TQ KA...akhirnya sampai juge.

UmmiKami delete icon 10:05 PG

Wadu..waduhh... :D

Amboii sedap relax kau katak

Menanti Meiza...tapi sayang, sudah milik orang, hehe

enak sekali hidup serasa bebas

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap