Assalamua'laikum... AWASMUATANPANUANG

Masalah Bahasa

Wordless Wednesday (WW) - Setiap hari rabu semua blogger menerbitkan entri gambar tanpa meletakkan apa-apa atau sedikit sahaja keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang kepada pengunjung untuk buat intreprestasi dan komen mengenainya. Gambar yang hebat mampu memberi maksud dan menerangkan segalanya.

Admin...

30 comments - "Wordless W#4 - AWASMUATANPANUANG"

Pen Biru delete icon 9:45 PG

sekali lalu baca nampak cm PANJANG..rupanya..hahahah

hati2 bila ikut lori tu...hehehe

Tanpa Nama delete icon 10:28 PG

hehehe.. hentam ajelah labu !

#WW.. Typo PANUANG = PANJANG

hehe mcm .. tpi kena hati2

jgn main cucuk cucuk dgn muatan panjang.

noor azlan delete icon 11:08 PG

Mula2 ingat BM yang salah tulis, rupa2nya memang PANUANG... Haha

BinMuhammad delete icon 11:14 PG

Kesilapan yang tidak boleh di terima

BinMuhammad delete icon 11:16 PG

Memang kena hati2...tgh jem teruk

BinMuhammad delete icon 11:17 PG

Apa2 jer lah...hehe, Bila bangla di upah mengecat, inilah hasilnya

BinMuhammad delete icon 11:18 PG

Itulah yang sebetulnya...Terima kasih Cikgu! :)

BinMuhammad delete icon 11:20 PG

Tgh follow tiba2 terkeliru!
Nasib baik tak sondol...Panuang betul!! kih kih

BinMuhammad delete icon 11:23 PG

Tgh jem bro...cucuk skit2 jer, hehe

BinMuhammad delete icon 11:27 PG

Pelik...Boleh lepas JPJ ke? Kalau ayat berjela2 tersilap satu huruf boleh dimaafkan. Besar mcm tu pun....xtau nak cakap pe.

Unknown delete icon 11:45 PG

bangla kot yang tulis..kikiki

BinMuhammad delete icon 11:49 PG

Saya pun agak mcm tu... Bahasa 1M'sia

fail BM kut masa exam dulu hehe..

BinMuhammad delete icon 12:42 PTG

Ayat biar jelas...BM tu boleh jd maksud lain...hehe.
Mungkin le kot, Gagal Bahasa Melayu...
TQ Kamsiah

+ e.z + delete icon 2:01 PTG

HA3... PANUANG? ;P

Unknown delete icon 2:10 PTG

Panuang??

BinMuhammad delete icon 2:44 PTG

Jgn terlebih ketawa...Nanti tersondol pula...hehe

BinMuhammad delete icon 2:46 PTG

Ya...Panuang, Mieza tahu apa itu Panuang? Hehe

Unknown delete icon 9:25 PTG

haaha siyes x pasan bila baca sekali imbas :D

BinMuhammad delete icon 9:49 PTG

Hehe...TQ singgah ke sini

Mama Amirul delete icon 2:40 PTG

Alahai....
Tapi kalo baca sekali imbas memang ingat PANJANG

Unknown delete icon 3:01 PTG

Salam bahagia :D

Agaknya J tu disangka u...:D

BinMuhammad delete icon 3:07 PTG

Memang pd awalnya xperasan. Agaknya org kat JPJ tu pun xperasan le juge.

BinMuhammad delete icon 3:23 PTG

Waalaikumsalam..bahagia sekali! :)
Itulah kesilapannya...U dgn J pun xdpt nak beza.

Unknown delete icon 7:23 PG

hehe org yang cat nie berangan kot time die cat... hehehe

Mungkinlah agaknye..
TQ...teruskan bersama Relaks Minda :)

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap