Assalamua'laikum... AWASMUATANPANUANG

Masalah Bahasa

Wordless Wednesday (WW) - Setiap hari rabu semua blogger menerbitkan entri gambar tanpa meletakkan apa-apa atau sedikit sahaja keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut. Terpulang kepada pengunjung untuk buat intreprestasi dan komen mengenainya. Gambar yang hebat mampu memberi maksud dan menerangkan segalanya.

Admin...

30 comments - "Wordless W#4 - AWASMUATANPANUANG"

Pen Biru delete icon 9:45 PG

sekali lalu baca nampak cm PANJANG..rupanya..hahahah

hati2 bila ikut lori tu...hehehe

hehehe.. hentam ajelah labu !

ZazaMyMoon delete icon 10:41 PG

#WW.. Typo PANUANG = PANJANG

hehe mcm .. tpi kena hati2

jgn main cucuk cucuk dgn muatan panjang.

Mula2 ingat BM yang salah tulis, rupa2nya memang PANUANG... Haha

Kesilapan yang tidak boleh di terima

Memang kena hati2...tgh jem teruk

Apa2 jer lah...hehe, Bila bangla di upah mengecat, inilah hasilnya

Itulah yang sebetulnya...Terima kasih Cikgu! :)

Tgh follow tiba2 terkeliru!
Nasib baik tak sondol...Panuang betul!! kih kih

Tgh jem bro...cucuk skit2 jer, hehe

Pelik...Boleh lepas JPJ ke? Kalau ayat berjela2 tersilap satu huruf boleh dimaafkan. Besar mcm tu pun....xtau nak cakap pe.

bangla kot yang tulis..kikiki

Saya pun agak mcm tu... Bahasa 1M'sia

❤Kamsiah❤ delete icon 12:10 PTG

fail BM kut masa exam dulu hehe..

Bin Muhammad delete icon 12:42 PTG

Ayat biar jelas...BM tu boleh jd maksud lain...hehe.
Mungkin le kot, Gagal Bahasa Melayu...
TQ Kamsiah

eB delete icon 2:01 PTG

HA3... PANUANG? ;P

Panuang??

Jgn terlebih ketawa...Nanti tersondol pula...hehe

Ya...Panuang, Mieza tahu apa itu Panuang? Hehe

haaha siyes x pasan bila baca sekali imbas :D

Hehe...TQ singgah ke sini

Ibu Amirul delete icon 2:40 PTG

Alahai....
Tapi kalo baca sekali imbas memang ingat PANJANG

UmmiKami delete icon 3:01 PTG

Salam bahagia :D

Agaknya J tu disangka u...:D

Memang pd awalnya xperasan. Agaknya org kat JPJ tu pun xperasan le juge.

Waalaikumsalam..bahagia sekali! :)
Itulah kesilapannya...U dgn J pun xdpt nak beza.

hehe org yang cat nie berangan kot time die cat... hehehe

Mungkinlah agaknye..
TQ...teruskan bersama Relaks Minda :)

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap