Assalamua'laikum... Senyumlah...

Senyum Sedekah
Sedekah paling murah tapi besar pahalanya


Sedekah bukan untuk kekayaan sahaja. Bersedekah mempunyai makna yang begitu luas, hinggakan tersenyum pun dianggap bersedekah, menolong orang yang di dalam kesusahan dianggap bersedekah, meringankan bebanan orang dianggap bersedekah, menanam pokok dengan niat agar buahnya dimakan oleh burung juga dianggap bersedekah. Ketahuilah 

Ketahuilah apa lagi makna bersedekah yang sebenar dan selok-belok bersedekah kerana tidak semua sedekah diterima Allah SWT. Semuanya boleh anda ketahui melalui buku Rahsia Sedekah yang membongkar rahsia kejaiban bersedekah!

Rahsia Sedekah
Dapatkan informasi lanjut tentang buku ini di sini : Rahsia Sedekah

Admin...

27 comments - "Bersedekahlah Walau Hanya Dengan Senyuman"

Wau... daun pn bleh jadi bibir..kreatif

cantikkk...

Senyumlah..Mieza, :) mari kita bersedekah

Terima kasih Anna

ANIM delete icon 6:50 PTG

benda yg mudah dan senang, tak perlu kuar duit tu bin, itulah yang payah nak dibuat orang

Betul tu Anim...Bukan susah, senyum jer!
Jgn senyum sendiri dah le...hehe

wah sangat kreative bro.. ha ah memang mudah dan sangat besar ganjarannya

Murahkan senyuman...mahalnya ganjaran.
Thanks MY.

subhanallah ! siyesss simple sgt2 gmbr ni.. tp sgt menarik daun menyerupai senyuman :)

Thanks Mar, kehadiran anda sentiasa dinanti

senyum selalu bro :)

TQ Menjadi Sahabat Relaks Minda..
Amat2 saya hargai.

cantik and penuh makna...

Crew Fathi delete icon 3:29 PG

=) So selalu2 lah senyum... hehe

kalo ade yg malas lg nak sedekah ngan senyum xtau r nak cakap pe.
nak sedekah jugak la :)

Hanif Idrus delete icon 10:34 PG

Senyum selalu..gambar lawa..eksotik..kikikiki

UmmiKami delete icon 11:21 PG

Salam gerimis ssenyum masih manis...:D

Jambangan selasih di dahan mati,
Harum mencupu tidak terbawa,
Jangan bersedih relakskan hati,
Senyum itu kelopak ketawa... :D

Pastikan Senyuman ikhlas bukan di paksa...
Terima kasih CF, kunjungan anda amat dihargai.

Cikgu kalau sentias tersenyum pasti anak murid suka...
Rebutlah pahala mudah ini.

Eksotik?? Anda memang buat aku tersenyum!

Waalaikumsalam... Senyum semanis madu

Kala petir mula menderum,
Lelah didada hati berpura,
Bila bibir mula tersenyum,
Itulah tanda hati gembira... ;D

Terima kasih Akak...
Lama xberkunjung kesini

mmg tak pernah lupa senyum walau hati sakit hehehe

Betul tu KA,
Jgn lekang dgn senyuman walaupun hati didalam sakit

Ibu Amirul delete icon 2:38 PTG

Senyumlah
Senyumlah
Ahai
Cik Mek Molek....

Saya tersenyum sendiri... :)
Terima kasih ibu...

MawardiYunus delete icon 11:30 PTG

sama2 bro :)

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap