Toyota Vios Terbaru....Nantikan kemunculannya!

All New Vios 2013

All New Vios 2013

All New Vios 2013

Enjin 1.5 liter 1NZ-FE yang mampu menjana 109 PS pada 6,000 rpm dan 141 Nm pada 4,200 rpm 
dengan kotak gear automatik empat kelajuan. 
Layari laman web www.toyota.co.th untuk lihat model ini dengan lebih terperinci.


Admin...

22 comments - "All New Toyota Vios 2013"

Pen Biru delete icon 9:34 PG

aisey..merah ni yg buat i panas nih...cantik gile

Uwaaa cantikknyaaa..adakah harga sama dengan vios trd skrg?? baru je beli..ishh....kan ku tukar kan..

Sekali tgk kat depan macam preve pulak

Terpikat? Kena siapkanlah deposit. Tak lama jer lagi nak lauch!

HArga xdpt dipastikan lagi tapi xbeza byk, mungkin lebih skit jer! Ini lagi mengancam dari vios trd skrg...hehe, tukar! jgn xtukar!

Design semasa...grill depan lebih kurang sama jer semua kereta.

wahh cantik kereta nie ..wah beberapa kali tgk BM tunjukkan kereta2 nie..wahh ada niat nak membeli ke ?

wah dh booked juga ke ???

Minat dgn industri automotive, blum ade niat lagi nak tukar kete.
Thx Acik :)

Xde lah KA..sayang lagi kete yg di guna skrg ni, byk jasanye.

boni kacak delete icon 11:41 PG

pergh.. gilalah.. sebelum ni memang minat sangat kat vios, bila keuar mode terbaru ni , makin gila2 gila gila minat.. adeh.. nak kena kumpul duit beli vios baru ni

perrggghhh machoooo

Bin Muhammad delete icon 12:02 PTG

Siapkan jer la depositnye! Jgn sampai giler Boni...hehe

cantik giler diseignnya.....tggu kerja la baru beli...skrang ngah blaja..hehe

wah dah keluar vios baru..ni baru cantek!!

Bin Muhammad delete icon 12:11 PTG

Boleh lah sambar satu nanti ni!

Bin Muhammad delete icon 12:12 PTG

Boleh pasang angan2 dulu, jadikan pendorong utk menggapai cita2

Bin Muhammad delete icon 12:13 PTG

Kat Malaysia belum lagi, baru launch kat Thailand.

mampu tgk jerlah...xmampu nak beli,..kalau dapat free kan best..ehe

Kalau dapat free, saya pun nak juge..

cuuuuuuunnn nye.. mnggoda sungguh en vios neh ~

Kalau tergoda pasti teringin juga utk memilikinya, bolehlah mula menabung...hehe

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap