Anda pula takutkan apa?

wordless wednesday


Hari rabu yang kurang kata-kata...hanya gambar menceritakan segalanya.  

Author by Bin Muhammad

22 comments - "Wordless W#12 - Satu Kitaran Ketakutan"

ZazaMyMoon delete icon 8:21 PG

Morning.. :)

MaMa Rey delete icon 8:28 PG

as-salam BM..

tersenyum tengok kitaran tu..betul wanita memang takut lipas..hehe

KY delete icon 8:38 PG

kalau KY takut semua...heee, eee...gelilah kalau dnegan haiwan2 ni apa lagi yg berbulu dan lincah tapi kucing tak pe sukaaa...

Morning Zaza, semoga hari yg ceria buat anda

Waalaikumsalam Mama,
Ye ke semua wanita takutkan lipas? Wife saya pun sama...hehe

Pelik juga takutkan haiwan berbulu...tapi teddy bear atau apa saja patung gebu berbulu...suke la pulak, hehe. Ye tak KY?

hahahahha ada saje BM nie ... :) ehehehe kitaran yang bagus dan berulang

takut cacing..ulat....lintah...pacat ok sket... geli tgk belut.. makan sodapppp

Sekadar utk senyuman di pagi Rabu... Acik takut apa?

Lebih kurang sama jer semua spesis tu....memanjang, lembek dan licin. Tak boleh masuk sawah padi ni...

sebenarnya bukan takut lipas, hanya geli dengan lipas =)

Hahhh tepat sekali..saya memang xpernah masuk sawah padi...tgk je dari kejauhan.. sebab kat dalam tu ada lintah dan belut

kira nya lipas tu laki hebat dari lelaki la.. haha

Ramai yg geli dgn lipas...serangga pengotor yg merayap.

Itu hanya pandangan anda... Takut ada banyak punca dan sebab, terpulang kpd diri seseorang. Anda takutkan apa?

MaMa Rey delete icon 2:50 PTG

tidak semua agaknya..
sy tak suka lipas..tapi bukannya takut..yang takut Mr.Sawo sy hehehe...

hehehe KA paling takut kucing ler pulak !

Hehehe...setiap orang mesti ada benda yg dia takut

Mesti anak manje ni...hehe

Ramai juga wanita yg takut kucing. Tapi tengok kucing suka...hehe

ANIM delete icon 5:34 PTG

saya pun takut lipas...heee..betullah tu

Serangga jer...tapi ramai wanita yg takut, xmenggigit pun. Kenapa la ye?

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap