Assalamua'laikum,  
LELAKI.... Marah-marah! Tetap Sayang  =)

lelaki kalau marah
Apa kata anda?

Admin...

36 comments - "Wordless W#15 - Lelaki Kalau Marah..."

he he he... no comment...

umiawadah delete icon 10:17 PG

kalau perempuan sayang habis melayang hehehe...apa yang melayang...pinggan mangkuk yang lama tau...sebab nak suruh beliyang baru nanti...hehehehe

heheehhehe wahhhh walaupon marah tapi tetap sayang that good

BinMuhammad delete icon 11:19 PG

Aik! Kira betul lah tu...hehe

BinMuhammad delete icon 11:21 PG

Perempuan memang akal panjang...sebab tu mampu buat pelbagai kerja dalam satu masa...Marah2 pun masih fikir lagi nak pinggan baru, huhu.

BinMuhammad delete icon 11:23 PG

Suatu hari nanti Acik juga akan merasai perkara yg sama..

Awanama delete icon 11:30 PG

setuju & tak... x semua lelaki begitu, ada yg marah sampai belasah2 acaner tu hehehe.. done clik2 nuffng

Unknown delete icon 11:59 PG

as-salam BM..

hehe..comel..Mr.sowa mcm tu.

BinMuhammad delete icon 12:37 PTG

Betul KA memang xsemua lelaki spt itu...Yg terlalu baik, xmarah langsung pun ada juge. Tapi itu semua 3 dalam seribu lagi 997 tu spt di ataslah kot...hehe
Thx KA...kliklah selalu :D

BinMuhammad delete icon 12:38 PTG

Waalaikumsalam Mamarey,
Saya rasa kebanyakan lelaki begitu...hehe

Mama Amirul delete icon 1:18 PTG

genggam api jadi bara
merah tapak tangan berbirat-birat
bibir tertutup gambar berbicara
seribu makna jauh tersirat

pergi ke dusun memetik buah
memetik rambutan masaknya merah
bukan sayang bila marah terluah
hati yang terluka terus berdarah

BinMuhammad delete icon 1:54 PTG

Gembira hati melihat ibu kemari,
Bersama pantun menghibur hati... :)

Genggam katup sabar membara,
Gaya menari si ibu teruja,
Bibir tertutup gambar berbicara,
Hanya dihari Rabu sahaja...

Pekan Beserah paling terindah,
Bandar terhebat tidaknya Selayang,
Bukan marah sering terluah,
Sekadar nasihat tandanya sayang...

mselim3 delete icon 2:48 PTG

marah tandanya sayang...hehehe... kalau suami atau isteri dah diam aje x mare ...nie yang kita risaukan...

mselim3

pls:diam ada makna tu...

BinMuhammad delete icon 5:10 PTG

Betul juga...bila diam, mcm2 telahan pula

ada yang betul , ada yang tak ...

ITULAH LELAKI.

marah2 sayang

saya setuju 100%... hehehe

Unknown delete icon 6:11 PTG

entah..cik man kalau marah dia diam ja..tanya pun xjawab..jd xsayang ha..=)

Unknown delete icon 7:35 PTG

Setuju...sgt2.

ANIM delete icon 8:13 PTG

Haaah...marah2 pun...bila time makan siap tanya nak makan apa...heee

BinMuhammad delete icon 8:47 PTG

Ya...setuju juga

BinMuhammad delete icon 8:50 PTG

Itulah lelaki...yeah!

BinMuhammad delete icon 8:51 PTG

Lelaki pasti setuju sebab ianya benar...hehe

BinMuhammad delete icon 8:52 PTG

Marah xsemestinya pot pet...diam pun tanda marah juge, tapi cuba mintak tolong apa2 pasti dia tolong juge...hehe

BinMuhammad delete icon 8:54 PTG

Setuju ajer...tp memang betul kan! kan!

BinMuhammad delete icon 8:54 PTG

Itulah lelaki...

Unknown delete icon 9:32 PTG

Marah lelaki bersebab munasabah..wanita je kdg2 marah sbb entah apa2..∩__∩

BinMuhammad delete icon 9:44 PTG

Faham...perempuan ni ada masanya dalam keadaaan tidak normal. Lelaki...sabar aje la.

Kujie delete icon 10:58 PTG

ooooo... lelaki cepat rekleksi tindakbalasnya...sebab tu dia sempat berfikir utk bagi payung.

hehehehe

BinMuhammad delete icon 11:35 PTG

Ye..betul juge, hehe
Terima kasih Kak Jie, kunjungan anda sudah lama dinanti dan amat saya hargai :)

OKje delete icon 3:03 PTG

yelah...yelah...apa guna kalau dah kena marah...huhu
Kalau tak marah langsung...lagi best...nasihat je

BinMuhammad delete icon 5:25 PTG

Bak kata P.Ramlee....Xmarah, nasihat jer. hehe

perempuan pun kadang2 macam ni jugak. hehehe.. marah2 tapi makanan siap juga dimasak :p

BinMuhammad delete icon 11:32 PTG

saya tidak nafikan... Kerana marah itu tandanya sayang. Tanggungjawab itu kewajipan.
Terima kasih Sayidah.

Pha Is delete icon 10:21 PTG

hahaha.. stuju sangat...

BinMuhammad delete icon 10:49 PTG

Biasalah...lelaki, hehe

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap