Sukar untuk membuat pilihan padanan warna pakaian di Majlis Formal? Berikut adalah kombinasi padanan warna baju dan seluar yang sesuai untuk majlis formal.

warna pakaian majlis formal

warna pakaian majlis formal
Semoga berguna!

Admin...

11 comments - "Pilihan Padanan Warna Pakaian di Majlis Formal"

ANIM delete icon 9:18 PTG

heee..kak tibai je pakaian utk suami kak..ntah match ntah tidak..

Bin Muhammad delete icon 10:02 PTG

Lepas ni boleh lah cuba... Tapi baju lelaki senang nak match, satu warna je..

MargeGoh delete icon 11:49 PTG

Hmmm....orang lelaki pun mesti ada gaya juga.

Nao Mei delete icon 12:48 PG

soalan dah jawab...siap satu entri..hahaha

http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/05/wah-apa-kaitan-pewangi-ketiak-dengan.html

Penampilan itu ada kalanya penting mengikut pada situasi dan acara.

Thanks, nak terjah ni...

MargeGoh delete icon 6:09 PTG

Setuju tu BM, tak salah nak b'gaya & kena tengok tempat. First impression is always important.

Hari2 nak bergaya pun xsalah...tapi orang rumah pandang serong je pulak...hehe

gd info ni tq share yer

Sama2 KA :)

Ibu Amirul delete icon 10:20 PG

Sib baik suami tak yah nak pakai formal camtu....

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap