Wordless Wednesday #23 
Kalau dah mengantuk manakan mampu melawan kehendak...

Tidak Mampu Melawan Kehendak
Jangan tiru aksi ini...

Adakah keletihan berpuasa atau kekenyangan air kelapa??


Admin...

23 comments - "Tidak Mampu Melawan Kehendak, Nikmatnya di Puncak!"

hehe melampau betul

Teena Tna delete icon 4:26 PTG

haha, kalau dah mengantuk letak kat mana2 pun lelap jugak..kalau terjatuh ni memang sedap.

hihihi dasyat :) jatuh nanti :)

Ini sudah mengalahkan mat jenin ni.

Unknown delete icon 4:45 PTG

hahaha.. apa kes tu?

Unknown delete icon 4:56 PTG

Kedua duanya sekali kot ni..sampai tak fikir bahaya dah..haha

Unknown delete icon 4:59 PTG

Assalamu'alaikum sesudu madu,

Sedang buat apa tuu...kalau jatuh.. :)

bahaya betul tu...

Unknown delete icon 5:43 PTG

nikmat yg bahaya ni
beznye klo blh panjat pokok kelapa
nak ambik buah kelapa yg sedap2 tu

boni kacak delete icon 6:02 PTG

hahaha.. kalau terjatuh tu, menyesal seumur hidup. tu pun kalau hidup lagi.haha

THE AUTHOR delete icon 7:07 PTG

Salam Ramadhan Dari Saya

Pehh!!! bahaya tu budak tu

naomei delete icon 7:59 PTG

hahaha..cik akak pun nak juga air kelapa..hihi..

oshem lah dik...hati2 tau...karang jatuh....

PCL delete icon 12:05 PG

jangan tiru...spiderman pon tak buat aksi tu, bahaya..

Unknown delete icon 12:56 PG

lol baik punya port dia tu...hehehe

Unknown delete icon 9:51 PG

kang jatuh, raya kat spital,,,baik2 turun anak oooii

Zawiah delete icon 10:03 PG

tak berani nak turun tu ... heheheee

hahaha.. penat sangat panjat tertidur kat atas la tu. teringat zaman sy panjat2 dulu. tp pokok rambutan je laa..

Unknown delete icon 12:57 PTG

kalau betul2 tidur boleh jatuh ni.. hihi.. letih berpuasa tu kot..

Awanama delete icon 3:23 PTG

amboi tajuk tu ! hehehe

OKje delete icon 10:22 PTG

Heiiiii. Guanomu boleh jd gitu! Rendah kot pokok ni

Unknown delete icon 10:33 PG

waahhh..lentok abis

Unknown delete icon 12:46 PG

aiyaaa..samapi tertidur ka..:D
bole pula dia tertidur atas tu hehehe...

Aimacomel delete icon 9:30 PG

dia merjuk kot. letih smpai tertidur :) adoiii

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap