Wordless Wednesday #23 
Kalau dah mengantuk manakan mampu melawan kehendak...

Tidak Mampu Melawan Kehendak
Jangan tiru aksi ini...

Adakah keletihan berpuasa atau kekenyangan air kelapa??


Admin...

23 comments - "Tidak Mampu Melawan Kehendak, Nikmatnya di Puncak!"

hehe melampau betul

Teena Tna delete icon 4:26 PTG

haha, kalau dah mengantuk letak kat mana2 pun lelap jugak..kalau terjatuh ni memang sedap.

hihihi dasyat :) jatuh nanti :)

Ini sudah mengalahkan mat jenin ni.

Unknown delete icon 4:45 PTG

hahaha.. apa kes tu?

Unknown delete icon 4:56 PTG

Kedua duanya sekali kot ni..sampai tak fikir bahaya dah..haha

Unknown delete icon 4:59 PTG

Assalamu'alaikum sesudu madu,

Sedang buat apa tuu...kalau jatuh.. :)

bahaya betul tu...

Unknown delete icon 5:43 PTG

nikmat yg bahaya ni
beznye klo blh panjat pokok kelapa
nak ambik buah kelapa yg sedap2 tu

boni kacak delete icon 6:02 PTG

hahaha.. kalau terjatuh tu, menyesal seumur hidup. tu pun kalau hidup lagi.haha

THE AUTHOR delete icon 7:07 PTG

Salam Ramadhan Dari Saya

Pehh!!! bahaya tu budak tu

naomei delete icon 7:59 PTG

hahaha..cik akak pun nak juga air kelapa..hihi..

oshem lah dik...hati2 tau...karang jatuh....

PCL delete icon 12:05 PG

jangan tiru...spiderman pon tak buat aksi tu, bahaya..

Unknown delete icon 12:56 PG

lol baik punya port dia tu...hehehe

Unknown delete icon 9:51 PG

kang jatuh, raya kat spital,,,baik2 turun anak oooii

Zawiah delete icon 10:03 PG

tak berani nak turun tu ... heheheee

hahaha.. penat sangat panjat tertidur kat atas la tu. teringat zaman sy panjat2 dulu. tp pokok rambutan je laa..

Mizz Aiza delete icon 12:57 PTG

kalau betul2 tidur boleh jatuh ni.. hihi.. letih berpuasa tu kot..

Awanama delete icon 3:23 PTG

amboi tajuk tu ! hehehe

OKje delete icon 10:22 PTG

Heiiiii. Guanomu boleh jd gitu! Rendah kot pokok ni

Unknown delete icon 10:33 PG

waahhh..lentok abis

Unknown delete icon 12:46 PG

aiyaaa..samapi tertidur ka..:D
bole pula dia tertidur atas tu hehehe...

Aimacomel delete icon 9:30 PG

dia merjuk kot. letih smpai tertidur :) adoiii

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap