Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Terima kasih kepada Semua yang menyertai segmen ringkas ini.





Senarai peserta Segmen :


Alhamdulillah...Terima kasih di atas penyertaan anda semua ")

Kajang tuan kajang berlipat,
Kajang hamba mengkuang pandan,
Penyertaan tuan/puan sungguh hebat,
Peninglah hamba membuat pilihan.

Admin...

63 comments - "Segmen Khas Kini Berakhir... "

AiSyA LiEzA delete icon 10:26 PTG

sama2.. ehhehe... rasa nak prmntaan y bro BM boleh tunaikan je..keh4..

peserta no 4 report duty...

Liza Yati delete icon 10:46 PTG

I am the first contestant :D

telebih fantasi kang....bnyk prmntaanya BM...;-)

aye di nombor .... 12
terima kasih. :)

hmm..CM masih memikirkan 3 permintaan kpd BM ni, insyAllah, esok sempat join kot..:)

itulah..ingat nak mintak macam2 yg mengarut2 tp BM bg cuma 3 perintaan saja..hahaa

acik no 5 :) jom meriahkan

Fizi Zaidi delete icon 12:54 PG

fizi baru je join^^

kakiblog delete icon 1:38 PG

saya memang tercari-cari peluang begini..

jom baca entri saya :Kaji Selidik Tentang Backlink Melalui Blogwalking

S.K.A delete icon 3:55 PG

ha3..kalu thu boleh mintak bnda2 fantasi ni..confirm dah minta ferrari 1 td :D smoga makin ramai yg join segmen ni..

Saya pun fikir mcm tu jgk..sedangkan keinginan utk diri sendiri tu mmg la byk..hihi..opppsss jawapan tak taip lagi kt sana...tgh fikir...haha

Mia Liana delete icon 7:28 PG

baru sempat terjah sini..... wahhhh dah ramai join...

mama no 19.. :)

hainom OKje delete icon 10:26 PG

Baru sat ni

baby comel delete icon 11:07 PG

Nak join jugak. Sat nak gosok lampu aladdin jap ni

nak joint gak...tapi cam dh tak sempat jee..huhuhu..boleh bg masa tambahan..ehe

Ummimanje delete icon 11:26 PG

Salam ukhwah buat Bin dan semua...

Wahh....Ummi pun ada ya....no 6....tq Bin...semoga berjaya dalam Relaks Minda.... ^^,

Ummimanje delete icon 11:27 PG

Yang no 6 tu Ummimanje@UmmiKami....maafkan kami...

Kakzakie delete icon 11:32 PG

Setengah jam lagi buat semua teman-teman
Cepat! cepat!....

❤Kamsiah❤ delete icon 12:13 PTG

terlepas peluang..:)

Raudzah Z delete icon 1:29 PTG

Oooo kita tak pass ya coz buat satu permintaan aje..nway its ok..so good luck semua ya..

Kathy Rbain delete icon 1:51 PTG

alamak...maaf tak sempat join..baru berkesempatan on9...

Ummi Kami delete icon 1:54 PTG

Salam manis sekali lagi buat BM dan semua... :)

Beluga lautan keli pun ada,
Senangin termangu dalam belanga;
Tiga permintaan berkali ganda,
Jin menunggu tuan bertanya.

assalam, bunda no 18..

dapatkah tuan hamba menunaikan permintaan hamba itu

Nao Mei delete icon 3:57 PTG

hahaha...cik akak tak de pula...
amacam cik akak boleh terlupa...adoi-adoi....
maaf ye

KA dah terlepas dah hehehe.. gd luck utk yg lain yer

Terima kasih BM.. jasamu di kenang.. :D

Terima kasih joint, sebenarnya permintaan itu sepatutnya sekadar hiburan, berangan2lah katakan...tapi skrg dah jadi macam permintaan buat saya pula...huhu
Insyaallah, akan saya cuba tunaikan...

Terima kasih Adhie...

Terima kasih Cikgu Liza :)

Segmen permintaan suka2 dah jadi permintaan betul2... Insyaallah saya cuba yg terbaik :)

Terima kasih ya...anda memang baik :)

Sudah tersenarai...terima kasih ya!

Ingatkan buat segmen utk hiburan tapi dah jadi permintaan betul2...
Insyaallah...saya cuba yg terbaik, terima kasih pcl

Terima kasih acik...saja buat masa cuti masa orang kurang on9...hehe

Terima ksih Fizi...wish u luck :)

Anda memang bijak menghidu peluang! Itu petanda utk menjadi blogger berjaya! Terima kasih mrhanafi.

Memang itulah yg saya bayangkan dan harapkan...tapi rupanya semua minta benda lain yg saya tak terfikir pun. Dari segmen utk suka2 dan happy dah jadi segmen permintaan buat saya pula...
Insyaallah...saya cuba yang terbaik dan termampu ya. Terima kasih Fais

Nampaknya Semua berminat utk minta benda2 yang realistik dari saya...Insyaallah, mana yg termampu, akan saya tunaikan

Terima kasih joint ya Mia. Tak mo ramai2 sgt, hehe

Terima kasih Mama... :)

terima kasih OKje :)

Terima kasih ya!

Setengah jam lagi...masih byk masa tu...

Jangan susah hati..nanti ada lagi ya :)

Maaf ya Raudzah... saya sebenarnya saya tak pasti rupanya itu adalah permintaan anda. Saya ingatkan sekadar ucapan ajer, huhu. Saya senaraikan jugalah...

Jangan sedih Kathy...Insyaallah, ada peluang lagi di lain kali :)

Yumida Huda delete icon 7:47 PTG

no. 15 yeah!

No 28..hehe

berkenaan dengan pantun kt bawah tu.. 'kajang' tu apa? siap berlipat-lipat lg..*sila jgn ketawa!

MaMa Rey delete icon 10:02 PTG

ala terlepas la pla.

Bin Muhammad delete icon 11:32 PTG

Senangin senohong dalam belanga,
Ikan laga merajuk mengada-ngada,
Jin termenung kerana terpinga,
Permintaan 3 jadi berganda-ganda...

Bin Muhammad delete icon 11:32 PTG

Waalaikumsalam Bunda...terima kasih ya

Bin Muhammad delete icon 11:33 PTG

Akan hamba cuba sebaik mungkin...Insyaallah

Bin Muhammad delete icon 11:34 PTG

Ternanti-nati kedatangan cik akak...tapi hampa.
Tapi terima kasih dgn entri istimewa itu ya...sgt2 saya hargainya, sungguh terharu....sob..sob..

Bin Muhammad delete icon 11:35 PTG

Tak pe...Lain hari mungkin peluang ada lagi, jgn kecewa ya KA :)

Bin Muhammad delete icon 11:36 PTG

Terima kasih Kak Izan... :)

Bin Muhammad delete icon 11:36 PTG

Terima kasih Yumida :)

Bin Muhammad delete icon 11:38 PTG

Nak ketawa juge...hehehe. Tak mo jawab...cari sendiri ye :)
Terima kasih Mieza!

Bin Muhammad delete icon 11:39 PTG

Maaflah Mamarey...Insyaallah, mungkin rezeki di lain segmen. Jgn sedih2 bah! :)

Assalam buat semua yang tersenarai..knah pun ada.no.11.thanks BM =)

Tahniah kepada yang terpilih sebagai pesertanya.

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap