Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Terima kasih kepada Semua yang menyertai segmen ringkas ini.





Senarai peserta Segmen :


Alhamdulillah...Terima kasih di atas penyertaan anda semua ")

Kajang tuan kajang berlipat,
Kajang hamba mengkuang pandan,
Penyertaan tuan/puan sungguh hebat,
Peninglah hamba membuat pilihan.

Admin...

63 comments - "Segmen Khas Kini Berakhir... "

sama2.. ehhehe... rasa nak prmntaan y bro BM boleh tunaikan je..keh4..

Adhie delete icon 10:39 PTG

peserta no 4 report duty...

Liza Yati delete icon 10:46 PTG

I am the first contestant :D

telebih fantasi kang....bnyk prmntaanya BM...;-)

ZaridaIshak delete icon 11:17 PTG

aye di nombor .... 12
terima kasih. :)

hmm..CM masih memikirkan 3 permintaan kpd BM ni, insyAllah, esok sempat join kot..:)

PCL delete icon 12:19 PG

itulah..ingat nak mintak macam2 yg mengarut2 tp BM bg cuma 3 perintaan saja..hahaa

acik no 5 :) jom meriahkan

Unknown delete icon 12:54 PG

fizi baru je join^^

kakiblog delete icon 1:38 PG

saya memang tercari-cari peluang begini..

jom baca entri saya :Kaji Selidik Tentang Backlink Melalui Blogwalking

Fais-SKA delete icon 3:55 PG

ha3..kalu thu boleh mintak bnda2 fantasi ni..confirm dah minta ferrari 1 td :D smoga makin ramai yg join segmen ni..

Unknown delete icon 5:25 PG

Saya pun fikir mcm tu jgk..sedangkan keinginan utk diri sendiri tu mmg la byk..hihi..opppsss jawapan tak taip lagi kt sana...tgh fikir...haha

Mia Liana delete icon 7:28 PG

baru sempat terjah sini..... wahhhh dah ramai join...

Unknown delete icon 8:33 PG

mama no 19.. :)

OKje delete icon 10:26 PG

Baru sat ni

Aimacomel delete icon 11:07 PG

Nak join jugak. Sat nak gosok lampu aladdin jap ni

Unknown delete icon 11:25 PG

nak joint gak...tapi cam dh tak sempat jee..huhuhu..boleh bg masa tambahan..ehe

Ummimanje delete icon 11:26 PG

Salam ukhwah buat Bin dan semua...

Wahh....Ummi pun ada ya....no 6....tq Bin...semoga berjaya dalam Relaks Minda.... ^^,

Ummimanje delete icon 11:27 PG

Yang no 6 tu Ummimanje@UmmiKami....maafkan kami...

Setengah jam lagi buat semua teman-teman
Cepat! cepat!....

terlepas peluang..:)

Unknown delete icon 1:29 PTG

Oooo kita tak pass ya coz buat satu permintaan aje..nway its ok..so good luck semua ya..

Awanama delete icon 1:51 PTG

alamak...maaf tak sempat join..baru berkesempatan on9...

Unknown delete icon 1:54 PTG

Salam manis sekali lagi buat BM dan semua... :)

Beluga lautan keli pun ada,
Senangin termangu dalam belanga;
Tiga permintaan berkali ganda,
Jin menunggu tuan bertanya.

Bunda_nora delete icon 3:31 PTG

assalam, bunda no 18..

dapatkah tuan hamba menunaikan permintaan hamba itu

naomei delete icon 3:57 PTG

hahaha...cik akak tak de pula...
amacam cik akak boleh terlupa...adoi-adoi....
maaf ye

Awanama delete icon 4:14 PTG

KA dah terlepas dah hehehe.. gd luck utk yg lain yer

Unknown delete icon 4:32 PTG

Terima kasih BM.. jasamu di kenang.. :D

BinMuhammad delete icon 6:33 PTG

Terima kasih joint, sebenarnya permintaan itu sepatutnya sekadar hiburan, berangan2lah katakan...tapi skrg dah jadi macam permintaan buat saya pula...huhu
Insyaallah, akan saya cuba tunaikan...

BinMuhammad delete icon 6:34 PTG

Terima kasih Adhie...

BinMuhammad delete icon 6:34 PTG

Terima kasih Cikgu Liza :)

BinMuhammad delete icon 6:35 PTG

Segmen permintaan suka2 dah jadi permintaan betul2... Insyaallah saya cuba yg terbaik :)

BinMuhammad delete icon 6:36 PTG

Terima kasih ya...anda memang baik :)

BinMuhammad delete icon 6:36 PTG

Sudah tersenarai...terima kasih ya!

BinMuhammad delete icon 6:37 PTG

Ingatkan buat segmen utk hiburan tapi dah jadi permintaan betul2...
Insyaallah...saya cuba yg terbaik, terima kasih pcl

BinMuhammad delete icon 6:39 PTG

Terima kasih acik...saja buat masa cuti masa orang kurang on9...hehe

BinMuhammad delete icon 6:39 PTG

Terima ksih Fizi...wish u luck :)

BinMuhammad delete icon 6:40 PTG

Anda memang bijak menghidu peluang! Itu petanda utk menjadi blogger berjaya! Terima kasih mrhanafi.

BinMuhammad delete icon 6:42 PTG

Memang itulah yg saya bayangkan dan harapkan...tapi rupanya semua minta benda lain yg saya tak terfikir pun. Dari segmen utk suka2 dan happy dah jadi segmen permintaan buat saya pula...
Insyaallah...saya cuba yang terbaik dan termampu ya. Terima kasih Fais

BinMuhammad delete icon 6:45 PTG

Nampaknya Semua berminat utk minta benda2 yang realistik dari saya...Insyaallah, mana yg termampu, akan saya tunaikan

BinMuhammad delete icon 6:47 PTG

Terima kasih joint ya Mia. Tak mo ramai2 sgt, hehe

BinMuhammad delete icon 6:47 PTG

Terima kasih Mama... :)

BinMuhammad delete icon 7:05 PTG

terima kasih OKje :)

BinMuhammad delete icon 7:05 PTG

Terima kasih ya!

BinMuhammad delete icon 7:06 PTG

Setengah jam lagi...masih byk masa tu...

BinMuhammad delete icon 7:07 PTG

Jangan susah hati..nanti ada lagi ya :)

BinMuhammad delete icon 7:14 PTG

Maaf ya Raudzah... saya sebenarnya saya tak pasti rupanya itu adalah permintaan anda. Saya ingatkan sekadar ucapan ajer, huhu. Saya senaraikan jugalah...

BinMuhammad delete icon 7:19 PTG

Jangan sedih Kathy...Insyaallah, ada peluang lagi di lain kali :)

Unknown delete icon 7:47 PTG

no. 15 yeah!

Unknown delete icon 9:47 PTG

No 28..hehe

berkenaan dengan pantun kt bawah tu.. 'kajang' tu apa? siap berlipat-lipat lg..*sila jgn ketawa!

Unknown delete icon 10:02 PTG

ala terlepas la pla.

BinMuhammad delete icon 11:32 PTG

Senangin senohong dalam belanga,
Ikan laga merajuk mengada-ngada,
Jin termenung kerana terpinga,
Permintaan 3 jadi berganda-ganda...

BinMuhammad delete icon 11:32 PTG

Waalaikumsalam Bunda...terima kasih ya

BinMuhammad delete icon 11:33 PTG

Akan hamba cuba sebaik mungkin...Insyaallah

BinMuhammad delete icon 11:34 PTG

Ternanti-nati kedatangan cik akak...tapi hampa.
Tapi terima kasih dgn entri istimewa itu ya...sgt2 saya hargainya, sungguh terharu....sob..sob..

BinMuhammad delete icon 11:35 PTG

Tak pe...Lain hari mungkin peluang ada lagi, jgn kecewa ya KA :)

BinMuhammad delete icon 11:36 PTG

Terima kasih Kak Izan... :)

BinMuhammad delete icon 11:36 PTG

Terima kasih Yumida :)

BinMuhammad delete icon 11:38 PTG

Nak ketawa juge...hehehe. Tak mo jawab...cari sendiri ye :)
Terima kasih Mieza!

BinMuhammad delete icon 11:39 PTG

Maaflah Mamarey...Insyaallah, mungkin rezeki di lain segmen. Jgn sedih2 bah! :)

Unknown delete icon 1:06 PG

Assalam buat semua yang tersenarai..knah pun ada.no.11.thanks BM =)

Tahniah kepada yang terpilih sebagai pesertanya.

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap