Wordless Wednesday #55


Seorang ibu, setiap masa sentiasa risau akan anaknya...

Ibu... Kaulah Ratu Hatiku


Ibu... Kaulah Ratu Hatiku
"Maafkan aku, mak... kerana selalu menyusahkanmu... dan terima kasih kerana sentiasa menjaga dan mendoakanku..."
Ibu... Kaulah Ratu Hatiku... 




p/s: Khas buat semua ibu-ibu... Salam sayang dari Relaks Minda  :)
Author by Bin Muhammad

33 comments - "Ibu... Kaulah Ratu Hatiku"

Assalamualaikum.. terharunya. kita sayang mak :)))))

fyna delete icon 11:11 PG

saya sayang emak saya. ^_^

Linda delete icon 11:24 PG

tiada siapa dpt menggantikan kasih sayang seorg ibu...

agreed

cik tom delete icon 11:58 PG

semalam baru ckp dgn mak... rs rindu plk bila tgk entri ni.. sy syg mak sye :)

Nurul delete icon 12:33 PTG

Macamtu lah seorang ibu sentiasa risau akan anaknya... bila kita sendiri yang jadi ibu, kita pun akan mengalami perkara yang sama... Sayang mak sgt2 :)

sedihnya tp mmg btl naluri ibu sentiasa bimbang kan keselamatan anak2 nya...

Rindunya ibu..sama2 doakan

Abe Kie delete icon 1:13 PTG

salam. hargailah ibu kita...jgn susahkan hidup mrka...

untungnya anak yang masih hidup bersama ibunya..macam kathy ni,jauh dari ibu bapa..anak perantau.. :(

Ija Rased delete icon 1:23 PTG

sentiasa risau dan risau

ANIM delete icon 1:35 PTG

sifat risau mesti ada pada setiap ibu..:-))
lumrah..

ibu ..ratu hatiku dunia akhirat.

setelah menjadi ibu baru faham perasaan seorang ibu..

tiba2 sebak bila baca n3 ni lah BM

Khir Khalid delete icon 2:56 PTG

Jasa & kasih ibu mmg tiada bandingannya di dunia ini... sayangi & hargailah jasa ibu. T kasih diatas peringatan ini BM.. salam Rabu.. :)

kamu akan merasakannya kelak kalau jadi ibu

jangan sakiti ibu,ingat petuahnya sangat manjur

sifat seorang ibu yang tak boleh dipisahkan dari naluri keibuannya...love my mom a lots..

Fizi Zaidi delete icon 5:41 PTG

sentisa doa kan ummi dan abah sy..

Nao Mei delete icon 6:00 PTG

sayang ibu...:)

Raudzah Z delete icon 8:24 PTG

Doa untuk ibu...

assalamualaikum BM.. sayang my mak ^_^ dialah ratu hatiku

Wanyob delete icon 9:32 PTG

Semoga kita sebagai anak dapat melakukan perkara yang sama

Assalammualaikum..BM,

mselim3 kalau pasal ibu memang tersentuh... mudah menitiskan air mata.. bayangkanlah ibu yg menyusu,membesar, dan mendidik kita menjadi insan berguna. Tp mselim3 rasa" mcam masih kurang" dapat membalas jasa2 mu ibu. Sebenarnya jasa2 ibu nie mmg tidak ternilai.. cuba nilai kan susu ibu setiap titik yg diberikan utk membesarkan kita dapatkan kita membalas jasa ibu itu?..
Blom cerita nak balas jasa penat berjaga bersengkang mata menjaga kita, ketika anak sakit pernah tak ibu merungut penat jaga kita .. makan , pakaian kita,kasih sayang.. alamak tak terbalas mselim3 ...BM.. apa yg mampu kita buat.. lepas solat jgn lupa doakan ibu bapa kita .

mselim3

pls: tapi bila kita dah ada anak baru kita faham... apa itu ibu.. tak ternilai dengan kata2...

Anak2 takan faham sehingga mereka sendiri menjadi ibu bapa...

ohcikgu delete icon 12:46 PTG

biasalah tu kalau tak leh tido. hehe

hainom OKje delete icon 11:06 PTG

Untungnya perempuan....dapat jadi ibu.....
emmm....nampaknya sampai sudah tak cukup tidur...hehe

acik idah delete icon 5:07 PTG

Haaa... ingat senang tugas seorang ibuu.. :D

baby comel delete icon 5:33 PTG

Saya xsabar nk menjadi ibu. Seperti ibu saya yg mengandung dan melahirkan 10 anak.

Gambar yang memungkinkan air mata boleh tumpah membacanya dengan hati.

MaMa Rey delete icon 11:52 PTG

Baru jumpa ibu kelmarin BM..terubat jg rasa rindu yg lama tersimpan..

Semuanya betul..Itulah perasaan menjadi emak

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap