Silent Saturday #1

Keseronokan kanak-kanak dihujung minggu.

SS - Silent Saturday #1
keseronokan 1

SS - Silent Saturday #1
keseronokan 2

SS - Silent Saturday #1
keseronokan 3


p/s: Selalunya hari rabu, entri wordless wednesday...istimewa hari ini, entri silent saturday. Entri bergambar yang senyap tanpa bicara buat tatapan anda... Salam dihujung minggu... 
Author by Bin Muhammad

32 comments - "SS - Silent Saturday #1"

itulah keseronokkan yang pernah kita lalui semasa kanak-kanak kan...

Huny eda delete icon 9:55 PG

ehehhe....semua org menantikan hari yang perlu beristirehat...selamat berhujung minggu

bestnye,mcm nak jdi knak2 blek :)

Nao Mei delete icon 10:39 PG

Hihi teringat sekarang nie aku dah tua hihi

Wafi Remli delete icon 10:53 PG

Lihatlah keceriaan di wajah mereka:)

Selamat berhujung minggu BM :)

kalau isnin-monday blues,khamis-spontaneous thursday...baru tau ari sabtu-SS..:)

ya...hidup kanak2 yg tak payah pikir segala masalah...main ja..

RDZ Z delete icon 1:21 PTG

Salam hujung minggu BM...

Yumida Huda delete icon 1:35 PTG

seronoknye jd kanak2. x perlu risau apa2. sepanjang hari diisi dgn permainan.
seronoknya...

hebatlah BM..boleh fikir satu lagi tema..boleh di guna pakai 'silent saturday' ni..

wah bestnya.

Bahrain delete icon 2:55 PTG

Rindu zaman kanak-kanak dahulu.

paridah delete icon 3:27 PTG

slmt berhujung minggu ..keceriaan kanak2 zaman kita tu...

Assalammualaikum... BM,

zaman kanak2 .. zaman yang tak mungkin dapat kita lupakan...

mselim3

Zawiah delete icon 4:05 PTG

gambar first tu suka sgt tgk . pandai photographer tu snap .

teringat zaman kanak2...

budak zaman skang rugi sebab takdapat rasa mainan ni semua ! sangat best! hehe. puas main ! berpeluh jugak. skang main ipad takpeluh..sebab tu tak sihat !

Riang ria kanak - kanak.

Permainan yang pertama selalu main.

mengimbau kembali zaman kanak-kanak dulu.. memang seronok dan fikir nak main je.. :D

Khir Khalid delete icon 9:46 PTG

Lompat guni tu saya juara 3 x dlm sukaneka sekolah rendah dulu.. boleh join geng pocong hehee.. slmt berhujung minggu BM.. :D

Salam ziarah! Dah lama sangat tak berkunjung. Kini saya kembali. :)

Seronok bila lihat dunia anak-anak kecil macam ni.

Pha Is delete icon 4:07 PG

bagus jugak idea ni.. silent saturday.. heheh... nk try la lepas ni..

jadi kangen masa kanak2

hainom OKje delete icon 2:21 PTG

Alolo...omeynya budak pompuan bawah tu.... budak lelaki tak comey! hehe

Fiza Rahman delete icon 4:12 PTG

Seronoknya jadi kanak-kanak kan.

kanak-kanak ribena..yeaa...

baby comel delete icon 5:20 PTG

Dulo2 kita main tarik2 rambut je, hehehehe

Nurul delete icon 3:17 PTG

Kenangan dolu2 zaman kanak2... best je kan... :)

yana yani delete icon 3:23 PTG

kalau boleh putarkan masa
saya nak kembali ke zaman kanak-kanak saya!

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap