بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Peluang Tambah Pendapatan - Kerja Sampingan Dari Rumah : Assalamualaikum dan salam sejahtera. Orang kata ianya pembohongan. Ramai yang kata hanya tipu semata-mata. Tetapi ramai juga yang kata ianya adalah benar dan telah berjaya! Kenapa ada pertikaian?

Itulah yang sering menjadi pertanyaan dan pertikaian apabila kisah tentang mendapat pendapatan dari rumah. Kerja hanya di rumah dengan mengadap komputer.. Ada ke? Betul ke?

Saya tanya pula anda... Kenapa pula tak ada? Tapi kalau duduk goyang kaki di rumah boleh dapat pendapatan... Itu memang tak ada!

Peluang Tambah Pendapatan - Kerja Dari Rumah

Ketahuilah bahawa sekarang ini banyak sekali syarikat yang tidak mahu menggaji pekerja tetap hanya kerana untuk melakukan kerja-kerja remeh seperti mengemaskini data, membuat senarai, menterjemah,  customer service, menulis & blogging, graphic design, advertising & marketing, web & mobile app development dan banyak lagi.

Maka, dengan menggaji pekerja secara dalam talian (online) adalah pilihan terbaik, mudah, murah, menjimatkan dan berkesan untuk tugasan tersebut.

Inilah kelebihan teknologi masa kini di mana semuanya boleh berkomunikasi secara online pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja tetapi yang sering digunakan pula adalah untuk menatap youtube dan bersosial di Facebook, Twitter, Instagram dan sebagainya. Lepas tu merungut kerana tak cukup duit nak top up! Erk...

Syarat Untuk Berkerja Dari Rumah

Bagi mereka yang punya masa terluang di rumah dan punya talian internet, anda punya peluang untuk memenuhi masa tersebut untuk menambahkan pendapatan. Namun begitu anda juga haruslah memenuhi syarat-syarat berikut :
  • Boleh menulis, membaca dan faham B.Inggeris.
  • Mengunakan komputer dan internet dengan baik.
  • Mempunyai Komputer atau Laptop sendiri.
  • Mempunyai akses ke talian internet di rumah.
  • Berumur 18 tahun dan keatas.
  • Mampu bekerja sendiri tanpa sebarang pengawasan.
  • Berupaya memahami dan mengikuti arahan yang di beri.
  • Bersedia untuk bekerja keras.
  • Bermotivasi dan mahu belajar perkara baru.
  • Mempunyai disiplin diri yang tinggi.
Kerja dari rumah ini adalah jenis pekerjaan bebas (freelance) dan memerlukan seseorang yang serius mahu bekerja, bermotivasi tinggi & sanggup bekerja keras.

Pekerjaan juga tidak terikat dengan sebarang kontrak dan waktu bekerja adalah fleksibel hanya perlu mematuhi tempoh masa tugasan kerja yang di pohon.

Realitinya, ianya bukanlah sesuatu yang mudah dilakukan, namun itu hanyalah pada permulaannya sahaja. Anda perlu ada panduan khusus bagaimana untuk mendapatkan kerja secara online ini.

Bukan boleh main redah sahaja seperti anda masuk ke kilang nak minta kerja! Inilah yang sering menjadi punca kegagalan kerana tidak punya teknik dan panduan yang betul.

Belajar Cara Mudah Dapat Kerja Dari Rumah

Ya! Kini semuanya telah didedah dan dibukukan sebagai panduan lengkap buat anda. Malah anda juga akan sentiasa dibimbing secara berterusan. Peluang-peluang pekerjaan yang sesuai juga akan di email kepada anda setiap hari untuk dipilih.

Bukan itu sahaja, dengan pembeli buku panduan ini, anda akan menjadi ahli JDR yang seterusnya membuka lebih luas lagi peluang untuk menjana pendapatan secara online!
Peluang Tambah Pendapatan - Kerja Dari Rumah
Jika anda rasa terbeban dengan masalah kewangan dan memerlukan tambahan pendapatan dengan hanya perlu berkerja dari rumah, maka anda perlu pertimbangkan peluang yang terhidang ini.

Untuk itu anda perlu mengetahui lebih lanjut tentang panduan dan maklumat kerja dari rumah secara online ini melalui website JDR berikut :



Harus diingat! Kerja dari rumah ini juga perlukan sikap amanah dan bertanggungjawab kerana tiada bezanya dengan bekerja di tempat kerja kecuali tanpa pengawasan dan waktu kerja mengikut mengikut kehendak dan kesesuaian masa anda.

Tidak boleh terlalu tamak tanpa memikirkan kemampuan dan kemahiran anda kerana apabila hilangnya kepercayaan, nama anda mungkin tidak akan diambil peduli lagi. 

Sebagai tambahan, berikut adalah beberapa testimoni dari pembeli Buku Panduan JDR
Peluang Tambah Pendapatan - Kerja Dari Rumah


Terima kasih bersama Relaks Minda

 جَزَاكُمُ اللهُ خَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza’
“Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”


12 comments - "Tambah Pendapatan Sampingan - Kerja Dari Rumah"

Nao Mei delete icon 3:05 PTG

tak terjob dari rumah nie uncle..hahaha...

Saya belum dapat menepati syarat sebab umur belum cukup hehe :)

Belum dicuba macamana nak tahu kan. SP tak pernah cuba lagi sebab kekangan masa nak buat..

Khir Khalid delete icon 1:59 PTG

Sesuai utk mereka yg malas keluar rumah hehee.. Mmg baik daripada tiada kerja langsung. Menarik.. :)

Habiskan belajar dulu... Tuntutlah ilmu setinggi yang mungkin ya!

Bener...tidak cuba, manakan tahu! :)

Peluang utk mereka yg punya lebihan masa di rumah utk dapatkan pendapatan tambahan...
Kalau macam KK... tak perlu kot, hehe

Kalau duduk goyang kaki pun boleh dapat ....tapi sebagai tukang jahit la..hihi

belum pernah try lagi. hehehehe.

Memang ada kerja dari rumah yang betul, cuma
kita kena bijak untuk mencari, memilih dan menilai
seperti yang saya kongsikan dalam "Kerja dari rumah dengan cara yang betul".

Job di rumah adalah salah satu panduan kerja dari rumah yang boleh dipercayai.


Terima kasih atas maklumat ini ye :-)

Enilyn Eni delete icon 10:52 PG

Kawan2 boleh cuba ini juga. Saya sendiri dah cuba.
Jomlah kita sama2 buat kerja sambilan dari rumah. dibayar dalam USD tau. Tapi kena rajinlah, pandai bhs English, ada komputer/labtop, pandai computer & ada internet. Marilah cuba. tak ada bayaran pun. FREE je pendaftaran. Klik link ini je & Daftar. http://www.earnparttimejobs.com/index.php?id=5612516

Tanpa Nama delete icon 2:53 PTG

biasanya kerja mcm mne dia bg erk ?

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap