Wordless W#19

Assalamualaikum... 
sarapan pagi nasi lemak special hari ini...hehe

nasi lemak special
Jemput makan... :)



p/s : tak lalu nak makan, tukar dengan yang lain...
Admin...

34 comments - "Sarapan Pagi Nasi Lemak Special"

Unknown delete icon 8:36 PG

Selamat pagi awakk.. ahaha..tak lalu nak makan nasi lemak tu yee..

hairi02 delete icon 8:47 PG

Kih! Kih! Dlm byk2 helaian surat khabar...boleh pulak tepat kat iklan ni :)

miss yatie delete icon 9:09 PG

selamat pagi dan selamat bersarapan, KY belum pasti nak makan apa ni, tak nak bak mai sini lah

Alahai... konon BM kata tak selera entah-entah makan lebih dari 2 bungkus dek kerana itu manalah kakak tahu hihi....

Ayat saje jer tu...hehe

Itulah...mcm sengaja atau xsengaja...hmmmm

Nasi lomak pun sodap...mulut jer kata xlalu, tapi licin juge hehe

Kakzakie memang tepat! Haha...2 bungkus jer cukup le. Nanti tambah lemak pula...

Unknown delete icon 10:26 PG

as-salam BM..lama tak kesini maaf ya..

lama tak makan nasik lemak..teringin la pula nak makan..samapi ati BM bagi tengok nasi lemak ni...huwaaa

salam BM.. nama x kn nasi lemak... cewah bungkusan itu ..hehe jangan membazir jemput mkn

BinMuhammad delete icon 10:45 PG

Waalaikumsalam Mamarey,
Lama xmakan, siannyelah... buat sendiri aje lah Mama, lagi sedap! :D

Mazni Azmi delete icon 10:46 PG

Nasi lemak pagi2 buta mengantuk sepanjang pagi

BinMuhammad delete icon 10:47 PG

Waalaikumsalam Acik,
Betul tu...jgn membazir, dah masuk perut pun... hehe

BinMuhammad delete icon 10:49 PG

Betul Fairul...Mata dah berat jer ni!

OKje delete icon 10:55 PG

Okje pun sama....pagi ni makan nasi lemak dengan MIl.... tak selera sebab kurang suka makan nasi pagi2...ditambah hubby tiada disisi lagilah tak selera...huhu... Yang pasti tak boleh beli kat situ lagi....sebab sambal dia kurang power!

Unknown delete icon 11:05 PG

BM.xlalu makan..2 bungkus selesai..kalau lalu macam mana agaknya?..hehe..knah makan nasi berlauk2 pagi2 tadi..Alhamdulillah (macam orang nak ke bendang pulak) =)

BinMuhammad delete icon 11:15 PG

Betul...nasi lemak ni, yg penting sambalnya kena power! Kalau xmacam kureng jer...

BinMuhammad delete icon 11:17 PG

Wah! Pagi2 dah nasi berlauk, tghari ape pula...hehe
Tak lalu tu kononnye je (pasal pembungkus tu)...tapi selera sebenarnye...hahaha

Mama Amirul delete icon 11:41 PG

Nasi lemak buah bidara
Daun selasih hamba lurutkan
Buang emak buang saudara
Kerana kekasih hamba turutkan

hahaha tak da maknanya....

Nasi lemak sotong nasi lemak kerang
Enak di makan diwaktu pagi
Makan jangan makan sebarang
Kolestrolnya mak aiii punyalah tinggi...

Awanama delete icon 12:09 PTG

kebetulan sama menu hari ni yer, kek tu KA simpan utuk lunch or ptg nanti hehehe

BinMuhammad delete icon 12:16 PTG

Jiwa-jiwa lagu hati,
Daun kesum tepi sawah...hehe saje sambung...

Pagi enak makan sarapan,
Sambal berlada berulam pegaga,
Nasi lemak tetap kegemaran,
Makan berpada kesihatan terjaga... :)

BinMuhammad delete icon 12:18 PTG

Ye ke...tapi saya punya bungkusannye spesel...hehe
Wah! Ade kek lagi...

Unknown delete icon 12:47 PTG

Hehhh....sinonim ;)

naomei delete icon 1:29 PTG

hahaha....wah satu bungkus je..nak jemput orang juga...macam mana nie..hahaha....takpe...kita makan sama2 je lah..hahaha...yang penting rezeki dapat dikongsikan :)

my notes delete icon 1:44 PTG

Selamat Pagi ... makanan yg x pernah jemu hingga akhir hayat ...

BinMuhammad delete icon 3:07 PTG

Thanks MG...jemput makan ye :)

BinMuhammad delete icon 3:09 PTG

Satu bungkus saje yg spesel... Biasalah, ajak2 ayam hehe...

BinMuhammad delete icon 3:10 PTG

Ya lah Vee... makanan yg diminati oleh semua org dan semua kaum di Malaysia.

hehe... tak lalu gak kalo dpt camtu pnya bungkusan

BinMuhammad delete icon 2:14 PTG

Kata je tak lalu...tapi mau, hehe... lelaki :)

Fais-SKA delete icon 6:39 PTG

ha3...terbaek la..nasi lemak 50sen..

BinMuhammad delete icon 9:29 PTG

Dah xde nasi lemak 50sen bro! Paling murah RM1...

Aimacomel delete icon 8:46 PTG

Hahahaha, tak tahan sungguh

BinMuhammad delete icon 9:38 PTG

Thx krn sudi singgah kesini :)

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap