Assalamualaikum... Dengan kalimah 'bismillahirrahmanirrahim' saya memulakan hari ini dengan rasa penuh Syukur... Alhamdulillah kerana dapat lagi bersama di hari Jumaat yang mulia ini. Penghulu segala hari. Hari yang penuh keberkatan, rebutlah pelbagai ganjaran berganda. 

bismillah


Hari ini saya sedikit sibuk...hanya ini yang dapat saya kongsikan bersama anda dengan catatan yang terlalu ringkas. Semoga sama-samalah kita beroleh manfaat dan keberkatan.

Mulakan hari anda dengan doa
doa pagi

Hadiah untuk kedua ibu bapa kita..
alfatihah

Marilah bersama-sama kita banyakkan selawat keatas Nabi Muhammad s.a.w
selawat nabi

Terima kasih bersama Relaks Minda...Semoga anda beroleh ketenangan
dan keberkatan. Mulakan hari mu dengan penuh rasa syukur...


p/s: Jika anda tidak keberatan...silalah share dan klik G+ untuk artikel ini dan Blog Ini (G+ kat atas tu)...
Admin...

30 comments - "Hari Jumaat - Mulakan Hari Mu"

naomei delete icon 9:04 PG

Alhamdulillah.....maari kita berdoa :)

OKje delete icon 9:23 PG

Syukran...syukran.... dah baca dah... tengok ni baru teringat...hehe

Fais-SKA delete icon 11:24 PG

Assalam..Alhamdulillah nice sharing :) salam jumaat broBM

Peluang berdoa dihari yg baik. Selagi Jumaat belum melabuhkan tirai buat sedaya dan termampu boleh..

Awanama delete icon 12:33 PTG

tq share, In Shaa Allah akan cuba dipraktikkan sebaiknyer !

Awanama delete icon 12:33 PTG

done clik2 nuffng juga yer

assalamualaikum .terima kasih memperingati diri ini yang banyak kelemahan ini

BinMuhammad delete icon 3:26 PTG

Ya...sama2 kita berdoa

BinMuhammad delete icon 3:26 PTG

Alhamdulillah...

BinMuhammad delete icon 3:27 PTG

Slam jumaat buat anda jugok ska :)

BinMuhammad delete icon 3:27 PTG

Mari kita sama2 rebut ganjaran ini

BinMuhammad delete icon 3:28 PTG

Sama2 lah kita mempraktikkannya

BinMuhammad delete icon 3:28 PTG

Terima kasih tersgt2 KA :D

BinMuhammad delete icon 3:30 PTG

Waalaikumsalam Acik,
Untuk peringatan saya dan semua. Kita insan lemah dan mudah lupa

PCL delete icon 4:04 PTG

asalamualaikum..dah petang baru singgah sini...sesama kita mendapatkan ketenagan dalam redha Allah swt.

alhamdulillah...doa untuk ibubapa...semoga diberkati.

mulakan dgn bismillah, disudahi ngn alhamdulillah :))

BinMuhammad delete icon 10:39 PTG

waalaikumsalam...terima kasil pcl, sudi jejak ke sini :)

BinMuhammad delete icon 10:40 PTG

Insyaallah...semoga kita semua mendapat berkat

BinMuhammad delete icon 10:41 PTG

Tepat sekali aisya! :)

Unknown delete icon 12:19 PG

Teringat kt ayah.. so sad..saya doakan ayah sihat selalu..

miss yatie delete icon 8:21 PG

InsyaAllah....mulakan hari dengan senyuman dan hati yg tenang

BinMuhammad delete icon 9:10 PTG

Jika teringat, sekarang ni kan ada telefon...call saja, pasti mengubat rindu :)

BinMuhammad delete icon 9:13 PTG

Ya..betul tu KY, Terima kasih ye

Mia Liana delete icon 4:53 PTG

alhamdulillah...

p/s: mia baru sempat balas komen bin muhammad kat entri http://www.mialiana.com/2013/06/kisah-masa-newbie-blog-kena-kutukan-dan.html

mia ada komen sedikit tentang blog ni. harap jangan kecik hati ya... kata nak pandangan dari mia kan...

Terima kasih Mia, sedikit pun tidak terasa jika di komen... malah rasa amat bangga dan bertuah kerana dari situlah baru dpt memperbaiki kekurangan.

Awanama delete icon 4:12 PTG

Wah header baru yer BM., menarik lah!

BinMuhammad delete icon 5:44 PTG

Baru hari ni KA...Terima kasih menyukainya

Unknown delete icon 11:17 PTG

Mensyukuri dan berterima kasih dengan apa yang kita ada; muhasabah diri dengan kekurangan & kesalahan diri ini; Supaya hati sentiasa tenang.

Benar apa yang anda katakan MG. Kita insan yg lemah dan tidak sempurna...sering melakukan kesilapan. Muhasabah dan bersyukur dgn setiap apa yg ada adalah jalan terbaik.

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap