Wordless Wednesday #24 - Cara tidur terbaik untuk menikmati kesegaran di bulan Ramadhan

Cara Tidur Terbaik Di Bulan Ramadhan
Ragam di bulan Ramadhan
Tidur sambil menikmati kesejukan sambil bermimpi makanan...hehe

Admin...

41 comments - "Cara Tidur Terbaik Di Bulan Ramadhan"

Teena Tna delete icon 7:00 PG

Ingatkan budak2 jer buat cmni, bapak budak pun sama ea...
Memang heaven laa kalau duk depan peti sejukk

hehehehhe.. cm ni pun ada.. ekeekkeek >.<

salam ramadhan BM.hehe..melampau kalau BM yang buat camni =)

hahaha , pernah buat masa kecik-kecik dulu , tapi dah besar tak buat dah , nanti kalau buat orang cakap buang tabiat pula...hahaha

kalau dapt baring tang bahagian atas tu....kut lagi best kan...lagi sejukkkk ! hehehe...

nasib baik tak masuk dalam peti ais tu...

Raudzah Z delete icon 8:11 PG

Jangan mengigau dah..terus aje dimakan nanti..

aduiii....teringat zaman budak-budak dulu,balik je sekolah buka peti ais,duduk depan tu...dulu-dulu kipas pun tak mampu menyejukkan diri...lucu gambar tu...

ZazaMyMoon delete icon 9:06 PG

hahhaaha melampau betui ;P

takut fridge tu terbalik..kan nahas..

Ummi Kami delete icon 9:47 PG

Pelam putik di cecah garam,
Salam sedetik berencah gurindam.. :)

Kalau surut sungai bertiti,
Perahu dicebuk sangkar terendam;
Kalau ku turut sampai di hati,
Mahu ku duduk berlengkar di dalam.

S.K.A delete icon 9:51 PG

he3 lena je pekena econ =) sape dlam gmbar 2??

Kakzakie delete icon 9:52 PG

Hihihi... jangan-jangan BM buat macam ini ye:)
Kakak teringat animasi upin-ipin dok sejukkan badan depan fridge hinggakan si kak ros ingat dia tak puasa..

JunAina delete icon 9:57 PG

Tiba2 teringat sepupu yang mengajar di Cameron Highland, 16 tahun lepaslah kisahnya. Balik rumah mak dia biasanya keluar jalan2 jumpa kawan masuk ja rumah terus ke dapur buka peti ais duduk lama2 kat situ rupanya tengah ambik aura sejuk peti ais, angin mak dia.

Jie Susanos delete icon 10:03 PG

haha...lawak lak

hehehe mmgterbaik, takut dihempap peti ais tu pulak nanti !

done clik2 nuffng yer !

Hahahahahaha...lagi ganas ni. Comeeyyy tgk

hahaha!!.. rakus nya...sape nak bayar bil tu..

owh,,,apa daaaa

hainom OKje delete icon 12:11 PTG

Haha.... 3 in 1 tu.... Sejuk, tidur dan dekat ngan makanan hehe

haha.. cara ni mmg terrrbaikk!

Waalaikumsalam...Bukan saya ya... Kak Nah, =)

Kalau peti ais tu besar...mau juga kot! hehe

Itulah yg di harapkan terjadi, hehe (xbatal puasa kan!)

Tiada kena mengena dgn BM ye... (gambar dr FB)

Ada pengalaman rupanya...he3

Hehhehe...

Terima kasih KA, semoga murah rezeki...

dear xila delete icon 4:39 PTG

kalo rumah saya peti smpn ayam tu bhgn atas. lg heaven kot. nk try ke tak? hahahhahhh!!

Siapalah ni? Agak-agaklah kalau nak cari kesejukan tu.

alooooooooooooo comelnya :0 teringat zaman kecik kecik dulu

ANIM delete icon 5:15 PTG

nasib baik fridge dia cantik tersusun, sedaplah baunya. kalau sarat dengan benda, belacan, ikan...huhu... tambah pening adalah, hee

lena tdr mlm..jimat duit dr beli aircorn..

Mieza Jhaa K delete icon 10:01 PTG

Kepanasan melampau nmpaknya ni..

adoiyaiiii...kalau nak bangun sahur macam ni 5 minit nak imsak pun takper huhuhuhu

Nao Mei delete icon 10:39 PTG

hahaha......lawaknya...:)

kikihkih....cara yg mudah lagi pantas...cuma meningkatkan kos elektrik la sikit...

hahah...tak senonoh! bapak budak manalah ni..ke..ni BM? heheh, jangan marah!

Mizz Aiza delete icon 3:06 PTG

tengah syok tidur, tiba-tiba peti sejuk terbalik.. tak tahu la apa terjadikan.. hehe..

MaMa Rey delete icon 3:03 PTG

sama cara dgn hero sy..pulang sekolah buka peti ais sejukkan badan hehe

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap