Dah lama tidak menyertai segmen... tapi jemputan dari adik manis ini tidak mampu ku tolak. Terlalu gempak untuk aku mengabaikannya cuma aku mengharapkan adalah hadiah sebuah kek hasil dari tangannya... tapi hampa, huhu... "Segmen Gempak Mieza Jhaa K" segmen yang kesekian kalinya kusertai.

Wahai si cantik manis yang ayu berkaca mata hitam...(bodek lagi tapi takut juge bikin panas si abe berbaju belang merah hitam tu...hehe) Semoga berjaya ya! 

Segmen Gempak Mieza Jhaa K

Assalamualaikum bloggers.. Akhirnya segmen yang dijanjikan dan ditunggu-tunggu tiba jua. Ini adalah segmen pertama saya yang diharapkan agar segempak tajuknya. Bermula hari ini pukul 1:00 tgh hari dan berakhir pukul 1:00 tgh hari esok. Anda semua dijemput join.

Syarat-syarat penyertaan :
1. Add to circle Google+ Mieza Jhaa K dan like Fanpage Mieza Jhaa K
2. Buat entry bertajuk "Segmen Gempak Mieza Jhaa K"
3. Copy coding yang telah disediakan dan pastekan ke dalam ruangan HTML dan publish entri.
4. Tinggalkan URL entri di kotak komen.

Ganjaran Segmen : 
1. 10 blog bertuah yag dipilih sendiri oleh saya akan direview salah 1 dari entri terbaik mereka. Kepada yang terpilih nanti, sila tinggalkan URL entri terbaik anda.

2. 25 blog yang bertuah berpandukan RANDOM.ORG akan diletakkan di dalam bloglist khas bermula 23 Ogos hingga 23 September 2013. Dan kepada yang bertuah nanti diminta agar meletakkan blog Mieza Jhaa K ke dalam bloglist anda juga.

Masih ada masa lagi...Jom kita meriahkan segmen ini!


Admin...

33 comments - "Segmen Gempak Mieza Jhaa K"

selamat bersegmen :) good luck :)

boni kacak delete icon 3:05 PG

selamat bersegmen bro.hehehe

S.K.A delete icon 3:09 PG

Selamat bersegmen bro BM =)

Semoga berjaya.

Hahaaha..berjaya buat saya ketawa di pagi hari.. Tgh terfikir-fikir ni macam mana nak pos sebiji kek untuk BM..haha.. Terima kasih BM sudi join..Sokongan BM amat dihargai.. nantikan keputusannya...

Selamat2...moga tercalon n berjaya....:-)

Ummi Kami delete icon 9:04 PG

Malam berdentum berhujan bumi,
Terjaga pisat berjalan ke bawah;
Assalamu'alaikum ucapan Ummi,
Semoga tererat simpulan ukhwah... :)

Assalammualaikum...BM,

selamat bersegmen k.. moga berjaya..

mselim3

Gud luck BM. Wan pun join jugak. Sama2 menunggu result dr adeq manis tuh...hahaha

ZazaMyMoon delete icon 10:14 PG

Gud luck BM :)

Nadya Dyana delete icon 10:48 PG

Salam, Nad datang dari segmen yang sama :) Jemput juga ^^ http://storystorynadya.blogspot.com/2013/08/segmen-gempak-mieza-jhaa-k.html

Shark Kay delete icon 12:12 PTG

opsss..
shark br jer join..
gud luck ok..
samo2 ler tgk saper yg dipilih:)

Bin Muhammad delete icon 12:30 PTG

Terima kasih acik

Bin Muhammad delete icon 12:30 PTG

terima kasih boni

Bin Muhammad delete icon 12:31 PTG

terima kasih fais

Bin Muhammad delete icon 12:31 PTG

terima kasih cikgu helmi

Bin Muhammad delete icon 12:32 PTG

Sama-sama kasih...adik manis :0

Bin Muhammad delete icon 12:32 PTG

terima kasih asyifa

Bin Muhammad delete icon 12:39 PTG

Yeah...Ummi berpantun lagi :)

Malam berdentum berhujan deras,
Pagikan berkabus malas kesawah,
Waalaikumsalam ucapan di balas
Tidakkan putus simpulan ukhwah...

Bin Muhammad delete icon 12:40 PTG

Waalaikumsalam mselim3,
terima kasih ya...

Bin Muhammad delete icon 12:41 PTG

terima kasih ridzuan...semoga anda berjaya juga

Bin Muhammad delete icon 12:42 PTG

thanks so much, zaza

Bin Muhammad delete icon 12:42 PTG

Waalaikumsalam, terima kasih nadya...semoga anda berjaya juga

Bin Muhammad delete icon 12:43 PTG

Thanks shark...good luck to u too..

Kathy Rbain delete icon 12:43 PTG

selamat bersegmen...

Bin Muhammad delete icon 12:45 PTG

terima kasih kathy

gd luck yer BM & selamat bersegmen

done sedekah nuffng juga yer, TQ BM

hainom OKje delete icon 5:17 PTG

Selamat bersegmen BM.....
Tu ajelah yg mampu komen kalau bab mengomen entri segmen ni!

pha is delete icon 3:28 PG

selamat bersegmen..

EHEm2.. keputusan segmen dah keluar.. jeng jeng jeng..

datang terjah dari segmen yang sama :)

http://miss-azwarsyuhada.blogspot.com/2013/08/segmen-gempak-mieza-jhaa-k.html

MaMa Rey delete icon 1:43 PTG

selamat bersegmen ya BM..:)

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap