Transformers - Optimus Prime The Autobot's Leader
Optimus Prime

Wordless Wednesday #31 - See it live! Optimus Prime now on Malaysia road!


Transformers - Optimus Prime Autobots Leader
Transformers - Optimus Prime the Autobots Leader


Admin...

18 comments - "Transformers - Optimus Prime The Autobot's Leader"

macam-macam..tapi memang kreatif

Smart...hehehe

ZazaMyMoon delete icon 11:07 PG

haha mcm lori TNB je yang di transform jadi lori transformers.. LoL

biar betul..mmg ada ke tu..?

waauu..Mr.K pun minat hingga tampal sticker kat no plat kete..harap tak kena saman..

hihi... kalau betul-betul ada.. seram jugak... hihi

budak-budak mesti suka tengok hero depa kat jalan-jalan raya...hehehe

Nao Mei delete icon 1:56 PTG

hahaha.....macam-macam je :)

Kathy Rbain delete icon 2:41 PTG

hehehe..ada2 je..kreatif seyh...

hehehe terbaik ni !

done cuit2 nuffng juga

Kakzakie delete icon 3:22 PTG

Hihi... kalau anak-anak nampak mahu masing-masing nak naik:)

Khir Khalid delete icon 4:05 PTG

Wow.. hebat!!.. mesti pergi mana2 pun gempak je hihii.. best2!!

wow..cantiknye...dari jauh lagi nampak best...gempak

Kreativiti kadangkala melampuan senpadan fikir seseorang manusia biasa.

hainom OKje delete icon 10:59 PTG

Ohhh...yg ni okje tak minat....lelaki mesti suka kan benda cenggitu...

Raudzah Z delete icon 1:02 PTG

Macam best aje...

S.K.A delete icon 3:53 PG

he3..lori sape ni?? jpj tu..adakah bt mcm ni 1 kesalahan??

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap