Wordless Wednesday # 35 - Teratak kenangan terindah



p/s: entri auto publish... masih lagi di kampung  :)
Admin...

24 comments - "Sama Tapi Tak Serupa"

perubahan dari tahun ke tahun... ^_^ selamat bercuti di kampung...

Unknown delete icon 1:45 PTG

bubung hadapan paling ketara perubanannya..:)

selamat bercuti BM...tahun ke tahun ada aje pembaharuan untuk keselesaan..tp suka tengok rumah yang ada ciri-ciri unik

perbezaan extension bumbung pada tahun 2007..
cantik rumah kampung mcm ni.. =)
selamat bercuti BM

salam BM..selamat bercuti.

Assalamualaikum BM, cantiknya rumah! kekal lagi keunikannya. Salam Aidiladha :)

ada perubahan juga :) selamat bercuti

Unknown delete icon 4:22 PTG

menarik transformsinya.. selamat bercuti BM.. :D

Unknown delete icon 4:48 PTG

memang jauh bezanya... :) selamat bercuti .. salam aidil adha

Vee delete icon 5:14 PTG

kat bagan datok mmg banyak style nih ... bonda saya pun masih di sana ... rumah atas tu masih bertahan ...

Unknown delete icon 6:58 PTG

indahnya pemandangan kampung BM
selamat bercuti
yumida isi tabung Nuffnang sini-ford...selamat menabung :)

Wah. Cantiknta pemandangan kmpung. Selamat bercuti ya. Patut sunyi ja tuan blog kita..

mselim3 delete icon 8:46 PTG

Assalammualaikum...BM,

ziarah sini.. selamat hari raya aidiladha...

mselim3

Awanama delete icon 9:07 PTG

salam aidil adha BM..

naomei delete icon 9:40 PTG

selamat bercuti pakcik BM...hihi

Bunda_nora delete icon 9:50 PTG

Assalam, dah tak merasa dah rumah camni...semua dah duduk perumahan..

Khir Khalid delete icon 10:56 PTG

Sama tp x serupa namun ttp menyimpan 1001 khazanah kenangan.. Salam Aidiladha & Salam Rabu.. :)

Unknown delete icon 6:55 PG

Salam 'Aidil Adha, memori nostalgia bermain di mata... ^^

Rebah gajah di bendang padi,
Di situ mangga subur sepohon;
Berubah wajah di pandang sepi,
Begitu juga umur menimbun.

Unknown delete icon 8:11 PG

Ehh tahun 2011 dah nmpak sedikit usang.. kalaulah rumah sy dulu masih ada..teringin nk lukis..masih ingat lg bentuknya..

JunAina delete icon 10:25 PG

Modenisasi?

Perubahan ke arah kebaikan apa salahnya...

OKje delete icon 12:52 PTG

Cantik rumah awak yeh BM.....
Bukan setakat rumah je bertukar.....keta pun bertukar jugak tu hehe.....

selamat bercuti..

Seronoknya berada lama di kampung.

sekurang-kurangnya masih ada warisan yg kekal kan

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap