Wordless Wednesday # 35 - Teratak kenangan terindah



p/s: entri auto publish... masih lagi di kampung  :)
Admin...

24 comments - "Sama Tapi Tak Serupa"

perubahan dari tahun ke tahun... ^_^ selamat bercuti di kampung...

Fizi Zaidi delete icon 1:45 PTG

bubung hadapan paling ketara perubanannya..:)

selamat bercuti BM...tahun ke tahun ada aje pembaharuan untuk keselesaan..tp suka tengok rumah yang ada ciri-ciri unik

ZazaMyMoon delete icon 2:21 PTG

perbezaan extension bumbung pada tahun 2007..
cantik rumah kampung mcm ni.. =)
selamat bercuti BM

salam BM..selamat bercuti.

Assalamualaikum BM, cantiknya rumah! kekal lagi keunikannya. Salam Aidiladha :)

ada perubahan juga :) selamat bercuti

menarik transformsinya.. selamat bercuti BM.. :D

memang jauh bezanya... :) selamat bercuti .. salam aidil adha

Vee delete icon 5:14 PTG

kat bagan datok mmg banyak style nih ... bonda saya pun masih di sana ... rumah atas tu masih bertahan ...

Yumida Huda delete icon 6:58 PTG

indahnya pemandangan kampung BM
selamat bercuti
yumida isi tabung Nuffnang sini-ford...selamat menabung :)

Liza Yati delete icon 7:09 PTG

Wah. Cantiknta pemandangan kmpung. Selamat bercuti ya. Patut sunyi ja tuan blog kita..

Assalammualaikum...BM,

ziarah sini.. selamat hari raya aidiladha...

mselim3

Kathy Rbain delete icon 9:07 PTG

salam aidil adha BM..

Nao Mei delete icon 9:40 PTG

selamat bercuti pakcik BM...hihi

Assalam, dah tak merasa dah rumah camni...semua dah duduk perumahan..

Khir Khalid delete icon 10:56 PTG

Sama tp x serupa namun ttp menyimpan 1001 khazanah kenangan.. Salam Aidiladha & Salam Rabu.. :)

Ummi Kami delete icon 6:55 PG

Salam 'Aidil Adha, memori nostalgia bermain di mata... ^^

Rebah gajah di bendang padi,
Di situ mangga subur sepohon;
Berubah wajah di pandang sepi,
Begitu juga umur menimbun.

Ehh tahun 2011 dah nmpak sedikit usang.. kalaulah rumah sy dulu masih ada..teringin nk lukis..masih ingat lg bentuknya..

JunAina delete icon 10:25 PG

Modenisasi?

Perubahan ke arah kebaikan apa salahnya...

hainom OKje delete icon 12:52 PTG

Cantik rumah awak yeh BM.....
Bukan setakat rumah je bertukar.....keta pun bertukar jugak tu hehe.....

Alyn Roslan delete icon 3:45 PTG

selamat bercuti..

Seronoknya berada lama di kampung.

sekurang-kurangnya masih ada warisan yg kekal kan

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap