Wordless Wednesday #43

Masa Berlalu

Teknologi semakin canggih..
Manusia semakin sihat?

Masa, Teknologi dan Kehidupan
1983

Masa, Teknologi dan Kehidupan
2003


Masa, Teknologi dan Kehidupan
2013


Binatang pula semakin merana...

Masa, Teknologi dan KehidupanMasa, Teknologi dan Kehidupan



p/s: Hari Rabu...Hanya gambar berbicara untuk anda meluahkan kata-kata...
Admin...

28 comments - "Masa, Teknologi dan Kehidupan"

Begitu pantas berlalu.

Assalam
Semakin canggih - semakin menyeksakan haiwan nampaknya. Masyaallah.

Dulu TV yang gemok, kita semua ramai yang kurus. Sekarang ni TV dah kurus, kita pulak yang ramai gemok. Hehe.

yangbaik delete icon 8:38 PG

teknologi berubah mengikut zaman
manusia berubah mengikut usia
kalau hidup hendak aman
masa yang ada jangan sia-sia

suka hati lah kan hari rabu nak berpantun segala bagai

Assalamualaikum BM...memang benarlah seperti gambar-gambar di atas.
Sains dan teknologi mengubah keadaan semasa..

yana yani delete icon 9:34 PG

betul tu, teknologi mungkin bagi memudahkan manusia
tapi pada masa yang masa memberi impak yang
berlainan pada kehidupan =)

mama_ka0ri delete icon 9:56 PG

yer..tepat sekali BM..sepatutnya sofa tu dah tukar makin besar sikit..haha..

Bunda delete icon 9:59 PG

Assalam...masa berlalu seiring dengan teknologi canggih...agar kita tak lalai sebaliknya menggunakan teknologi secara sehat...

baby comel delete icon 10:03 PG

Hahaha, makin mengecil tp perut kita plk makin ke depan :)

betul tu BM..hihi

Liza Yati delete icon 11:09 PG

Dah tak leh rehat atas tv kucin tu. Hahahha... Duk ja dpn tv tak exercise mmg menternak lemak lah jawabnya.

BM, nak minta tlg promote sambil join Giveaway kat blog Liza. http://lizayati.blogspot.com/2013/11/count-books-giveaway.html.

The more the merrier!

Tq in advance. :D

Saya Singgah dtg & membaca hari ini !

tang kucing memang comel. sian dia kelebaran tv da semakain menipis. hehe

smoga iman kita pun x menipis jugak. amin

acik idah delete icon 1:20 PTG

TV pun semakin selim... Orang je yang semakin gemuk... :D

mrhanafi delete icon 1:54 PTG

saya suka tengok kucing yang berehat kat TV..dulu senang sekarang ada payah sedikit!

saka suka n3 ni,. berbezanyer dulu & kini dek kerana teknologi yg makin maju kini kan.. done nuffnang dah!

Shark Kay delete icon 4:04 PTG

hehe..
tu baru sikit..
tu baru masa skarang.
cuba bayangkan masa depan pula..
mmg leh nk imagine :)

Khir Khalid delete icon 4:30 PTG

Semakin canggih, manusia pun jadi semakin malas huhu.. Salam Rabu BM.. :)

singgah....blogwalking.

Ummi Kami delete icon 6:19 PTG

Pelam merah pelam merimbun,
Cuba dicari hanya yang kembar;
Salam ziarah salam berpantun,
Hamba datang menanya khabar...^^

Nao Mei delete icon 7:50 PTG

hahaha....gelak2....
luculah...sampaikan pusak nak berdengkur pun tak dapat..hahaha...
serius lawak :)

Liza Yati delete icon 8:48 PTG

Pusak? Dah lama xguna perkataan sarawak tu. Rindu sarawak.

tv semakin kurus, manusia semakin gemuk.. kasihan kucing tu dah tak dapat tidur.. hehe..

Kathy R'bain delete icon 10:58 PTG

hhehehehehhe..tv kathy msh still 1983 punya fesyen..

hainom OKje delete icon 11:01 PTG

Haha.....pandai diorang kan ....banyak betul idea mereka yeh BM

Teknologi makin mengecil, manusia semakin membesar. Huhu

#Dalam gambar yang tergantung tu pun, haiwan tu mengalami perubahan saiz. Hehe

Pha Is delete icon 12:41 PG

haha.. kesian kucing...

BM pernah menonton Wall E tak? cerita yang bagus, bukan buat kank-kanak je, org dewasa pun bagus juga...

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap