Wordless Wednesday #44

Mulai Januari 2014...Adakah anda terkena impaknya?


tarif elektrik naik 15 peratus
kadar kenaikan elektrik


p/s : hari rabu...hanya gambar bercerita untuk anda mengungkapkan kata-kata...
Admin...

24 comments - "Tarif Elektrik Naik 15 Peratus!"

Terasa jugak impaknya...apa pun tunggu saja tiba waktunya...tengok macam mana...

semua naik....

ye lah ..hujan jer yg turun buat masa ni...dan sampai bila2 tak naik .

Ummi Kami delete icon 9:02 PG

Hingga tak terucap dengan kata-kata.....bila banjir naik kereta...semua naik sudah ternyata.....jangan naik minyak dah la naa.... ^^,

Tulah tu....ingat nak cabut Aircond le tahun depan..... ganti tidur dalam bilik air hehe sejuk sikit!

Susah nak kawal bagi elektrik bawah 200kWj ni. Tiap-tiap pagi nak kena iron baju.

onlajer delete icon 10:18 PG

Rasa sikit jelah pasal rumah takde pasang aircond lagi heh

apo nak dikato redho ajelah !

Moga gaji pun naik tahun depan...

Cik Itah@RRP delete icon 12:22 PTG

semua naik..turun tak ada ke? huhuu sabar ja la

bil bawah 20 tak payah bayar...jadi kat rumah tu pakai lilin jelah...tapi lilin pun naik harga...payah- payah...

kakiblog delete icon 2:03 PTG

jom berjimat..


p/s: Salam blogwalking dari admin kakiblog

susah nak berjimat elektrik.. nak cas telefon pun guna elektrik.. agaknya kena kembali ke zaman tahun 90-an yang kurang peralatan elektrik dan tiada gadget menggunakan elektrik yang tinggi..

pasrah je

Vee Zawiah delete icon 6:55 PTG

peti sejuk pasti on 24 jam ...

redha sajelah ^_^

Tggu lagi...apa akan naik lepas ni....

Kenaikan ni mendidik masyarakat supaya berjimat.

Khir Khalid delete icon 8:14 PTG

Hari tu, sy ada menonton video ttg teknologi kenderaan menggunakan eletrik sbg alternatif kpd kenaikan minyak.. belum apa2 jadi lagi, skrng dah naik pulak letrik.. bijak2 mmg berpandangan jauh huhu.. :D
Dugaan2 juga, tp klu smua nk naik.. susah lah...

Yumida Huda delete icon 8:51 PTG

even 5 sen tp agak besar jika ditotal dgn pertambahan 5 sen/kwj. semua berlumba2 nak naik.

Kathy R'bain delete icon 10:07 PTG

habis la rakyat yang berpendapatan sederhana dan rendah...

Raudzah Z delete icon 10:28 PTG

Dengar cerita nak tangguhkan BM..tapi tak tau lah berapa lama...

Pha Is delete icon 10:28 PTG

kat malaysia hujung tahun ni semua naik.. yg turun cuma hujan je.. heeh

Saya pengguna elektrik tegar..hari2 bakar kek..mana tak terasanyaaa..

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap