Wordless Wednesday #59

Berbudi dengan tanah...Pasti ada hasilnya


Kudup, Bunga Dan Buah
Kudup

Kudup, Bunga Dan Buah
Bunga

Kudup, Bunga Dan Buah
Buah


 p/s: Hari Rabu...Entri bergambar untuk anda menitipkan bicara...

Author by Bin Muhammad

22 comments - "Kudup, Bunga Dan Buah"

Fiza Rahman delete icon 4:34 PTG

Bestlah klo ada tanah. Blh bercucuk tanam mcm nih.

cantik bunganya BM...

pucuk pon sedap msk lemak putih...:P

Fizi Zaidi delete icon 4:59 PTG

berbudi pada tanah dapat lah hasilnya...:)

Nurul delete icon 5:12 PTG

Best bila dapat hasilnya... ^__^

paridah delete icon 5:38 PTG

wah berlabu pula ya...kalau dh mula berbuah xtermakan hasilnya nanti...

melabur dahulu sebelum mengutip hasil

Bukan senang juga nak tanam labu. Tapi, usaha tanpa kenal putus asa pasti ada imbuhannya.

saya pulak pandai berbudi dengan tepung je.. memang ada hasilnya..berbudi dengan tanah lupa pulak nak siram..haha

ANIM delete icon 10:42 PTG

akhirnya..dapat juga lihat bunga pokok labu. :-))

yana yani delete icon 11:33 PTG

BM tanam ke ni? seronok dok tengok hasilnya kan

wah.. menjadi tanamannya.. BM ke yang menanamnya?

RDZ Z delete icon 11:54 PTG

Ni tembikai ke labu BM..macam pernah nampak tapi tak pasti..

Wahh.. untungnya.. best ni. Berbakti pada tanah mmg tak merugikan... :) :)

Kathy R'bain delete icon 12:03 PTG

Kawasan rumah kathy bersimen,kena beli pasu walau cuma nak tanam serai.

Bahrain delete icon 12:57 PTG

Tanama sendiri ke ni? dah ada hasil tu.

wah kalau dah nampak hasil mcam ni hati pun berbunga2 happy yer BM

wahh pokok labu,, cantik gambar nie ^_^ menikmati hasil tanaman

akak suka pucuk labu masak lemak...

baby comel delete icon 9:54 PG

Heheheh, mak kita pun memang gemar tanam sayur, buah semua. Alhamdulillah, keliling rumah penuh dgn pokok.
errr tuan BM, nanti kalau aima jemput dtg kenduri agak2 sudi dtg x?? Hehehe

eeii, comel.. tengok dia membesar rasa teruja..

Pha Is delete icon 10:38 PTG

tengok gambr2 ni, teringat kat rumah.. dulu arwah tok wan rajin tanam pokok.. macam2 dia tanam..

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap