Wordless Wednesday #60

Beautiful Butterflies For You

(Padanan yang paling sempurna)
Beautiful Butterflies

Beautiful Butterflies

Beautiful Butterflies

Beautiful Butterflies

Beautiful ButterfliesBeautiful Butterflies

Beautiful Butterflies

Beautiful Butterflies

Beautiful Butterflies

Beautiful Butterflies

Beautiful Butterflies

Beautiful Butterflies

Ikuti kisah si rama-rama di SINI


p/s: Hari Rabu...Hanya sajian gambar untuk anda, santapan mata untuk relaks minda :)
Author by Bin Muhammad

26 comments - "Butterflies And Flower - Perfect Match"

lumrah alam...dimana ada kemanisan,keindahan..disitulah jadi tumpuan...

Begitulah wanita. Kecantikan wanita bagaikan rama-rama yang terbang membawa keindahan corak pada dirinya. Ia akan membuatkan lelaki mudah tertarik pada wanita. Tetapi untuk menjaga harga diri seorang wanita, bukanlah dengan membiarkan kecantikannya disentuh, dipegang oleh semua yang tertarik padanya. Biarlah kecantikan pada wanita itu diperolehi melalui jalan yang diredhai Allah.

seronok singgah di sini hilang Jerubu :P

Kakzakie delete icon 8:39 PG

Similar to human being as a man and woman will always need to be get together... hold hand each other.. and for us like blog and blogger BM:)

Assalammualaikum... BM,

wah... cantiknyer panorama rama2 nie... allahuakbar.. sungguh indah ciptaNya.. mselim3 memang penciptaan alam semulajadi.

mselim3

Zamani Abe delete icon 9:16 PG

shantik leeee

Memang jodoh yang sangan sepadan.. :D

Nao Mei delete icon 9:32 PG

Pergabungan yang memang sesuai .
Biasa bungan di kaitkan dengan kumbang eh uncle.
Rama rama tu bukan orang ketiga ke haha

BUNDA delete icon 9:37 PG

assalam....

rama-rama dengan bunga...memang sinonim sangat...tak dapat dipisahkan...

Assalamualaikum. subhanallah. cantiknya rama-rama. selamat pagi BN ~~~

ZazaMyMoon delete icon 9:56 PG

terasa mcm dlm alam fantasi je bila tgk gmbr2 tu.. teringin nak jadi Cinderella :)

ada bunga adalah rama-rama menumpang..

yana yani delete icon 1:48 PTG

subhanallah cantiknya!
cam biasa saya cilok buat wallpaper =)

Khir Khalid delete icon 1:53 PTG

Mempersona & mengagumkan.. subhanallah.. salam Rabu BM.. :)

Antara bunga dan rama2 ..Ehem ehem mmg tak dapat dipisahkan dialam nyata .. Di mana ada bunga di situ ada rama2 ..tp jgn lupa ya DI MANA ADA BUNGA DI SITU KUMBANG PON BERSAMA ...

mmg perfect sagt... so nice !

Fiza Rahman delete icon 4:55 PTG

Sangat cantik gambar² ni.

Pha Is delete icon 6:30 PTG

rama2 terbang merata
sungguh cantik anika warna
hisap madu di pohon bunga
tapi sayang hidup x lama..

subhanallah.. cantiknya sang rama-rama ciptaan Allah.. :D

hainom OKje delete icon 9:48 PTG

Cantik rerama ni kan....kalerpul...jadi happy nengoknya patut pun bebudak suka clown....hehe

Cantik sgt.

MaMa Rey delete icon 12:11 PTG

Cantiknya..suka kejar rama2 time kecik2 dl..nk tangkap tp x dpt2 hehe

cantik sekali..suka suka suka...

Wafi Remli delete icon 5:47 PTG

Indah sungguh ciptaan Allah. Manusia sebaik-baik kejadian!

Bagi saya gambar pertama dan kedua sangat unik dan asli.

RDZ Z delete icon 10:35 PTG

Cantiknya..I love them all..so colorful...

baby comel delete icon 11:52 PTG

cantik sgt la tuan BM,

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap