Wordless Wednesday #63

Berfantasi seketika, 
kembara di dunia yang indah ini... 


Bismillahirrahmanirrahim

Subhanallah

Alhamdulillah

WaLaa ilahailallah

Allahuakbar

La haula wa la quwwata illa billah

Subhanallah

Alhamdulillah

WaLaa ilahailallah

Allahuakbar

La haula wa la quwwata illa billah

Subhanallah

Alhamdulillah

WaLaa ilahailallah

Allahuakbar

La haula wa la quwwata illa billah


Hari Rabu...hidangan santapan mata untuk ketenangan jiwa... 'Refresh' minda, keluar seketika dari isu semasa yang penuh misteri. Mengetuk pintu hati untuk kembali kepada kebesaran Ilahi...
Author by Bin Muhammad

27 comments - "Kembara Fantasi Ketenangan Hati..."

Assalamualaikum .. subhanallah. alhamdullilah. cantik betul tengok gambar2 ni.. tenang fikiran sheila. sheila singgah dan klik tabung sini ya ~~~

indah dan cantik2nya...

Unknown delete icon 2:52 PTG

subhanallah.. cantik dan tenangnya melihat gambar itu.. :D

Yana Yani delete icon 2:55 PTG

subhanallah cantiknya
kenapa tak mau besarkan gambar tu
kalau tak memang boleh bayangkan masuk alam fantasi =)

OKje delete icon 3:05 PTG

Mula mula berfantasi...tapi manalah tau boleh jadi kenyataan, menikmati keindahan taman yang cantik macam tu....
cuma silapnya tak de gambo zirafah di situ hehe

memang cantik..terpegun sekejap..

emarieys delete icon 3:38 PTG

SUBHANALLLAH...indah sekali

Unknown delete icon 3:40 PTG

memang memberikan ketenangan jiwa melihat gambar ini.. errrmm... macam angan-angan kan..

BinMuhammad delete icon 4:01 PTG

Memang kalau gambar besar lagi puas tapi takut slow loading pula...

Wafi Remli delete icon 4:31 PTG

Sambil2 tu boleh buat pahala...:) Sollu 'alan Nabiyy

Unknown delete icon 5:10 PTG

Subhanallah... indahnya ciptaanNYA...

Nurul delete icon 5:55 PTG

Subhanallah... mmg sgt indah ciptaanNya... tenang rasanya bila tgk semua pemandangan ni... :)

akak berfantasi nak dok rumah yg gambar ke 3 tu...

Unknown delete icon 8:51 PTG

wahh penuh fantasi.. tak nak pergi ke alam ni..takut tak dapat keluar.haha

miss yatie delete icon 9:18 PTG

Assalamualaikum BM,

memang menenang mata dan jiwa..indah sekali

Khir Khalid delete icon 9:45 PTG

Subhanallah.. melihat gambar2 ini mengingatkan kata2 seorang ustaz dlm tazkirahnya... setinggi2 fantasi duniawi tidak sesekali layak menduduki alam syurga Allah swt.. secantik2 wanita dunia adalah seburuk2 bidadari syurga... Subhanallah...
Allahuakbar...

Subhanallah..teramat lah indahnyer..

Unknown delete icon 10:34 PTG

Comel..its all fairy tail....

Pha Is delete icon 2:06 PG

mcm di wonderland..

jie susanos delete icon 10:06 PG

indahnya bm..

Unknown delete icon 10:38 PG

subhanallah... cantiknya.. bayangkan... ini pun dh cantik, apatah lagi syurga Allah...

Membayangkan kakak berada ditempat itu alangkah indahnya..:)

Awanama delete icon 2:02 PTG

Maha Besar Allah..tenang sedikit gundah di hati kathy melihat gambar yang indah belaka..

Kembara fantasi penuh pengisian rohani.

Indah menarik dan juga cantik...
Berfantasi untuk seketika jgn lupa kembali kita ke alam nyata ...

OKje delete icon 7:46 PG

Gambo tu mcm dlm cite fantasi yek.....

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap