Berakhir sudah Piala Dunia FIFA 2014 - Brazil. Berikut adalah keputusan dan statistik penuh perlawanan akhir Piala Dunia FIFA 2014. Jerman menjadi Juara buat kali ke -4 dan menjadi negara pertama memenanginya di bumi Amerika Selatan dengan menewaskan Argentina (1-0) dimasa tambahan. Tahniah diucapkan! Jumpa lagi 4 tahun dari sekarang....

Dapatkan keputusan penuh semua perlawanan harian terkini Piala Dunia FIFA - Brazil 2014. Kedudukan semasa pasukan dalam setiap kumpulan A, B, C, D, E, F, G, H. Pusingan ke Dua Kalah Mati - Top 16, Suku Akhir, Separuh Akhir dan Final. Jadual penuh perlawanan dalam waktu tempatan (Malaysia) dan Senarai Penjaring Terbanyak terkini. Semuanya dalam satu halaman dan dikemaskini setiap hari...

Keputusan Terkini dan Semasa Perlawanan Akhir 
(Final) Piala Dunia FIFA 2014

Germany (Jerman) : Juara Piala Dunia FIFA 2014

Keputusan Terkini dan Semasa Perlawanan Akhir  (Final) Piala Dunia FIFA 2014

Keputusan Terkini dan Semasa Perlawanan Akhir  (Final) Piala Dunia FIFA 2014


Keputusan Perlawanan Tempat Ke 3
Piala Dunia FIFA 2014

Keputusan Perlawanan Tempat Ke 3 Piala Dunia FIFA 2014


Keputusan Penuh Perlawanan Piala Dunia 2014

Juara : Jerman
Naib Juara : Argentina
Tempat ke - 3 : Belanda
Tempat ke - 4 : Brazil

Keputusan Penuh Perlawanan Piala Dunia 2014


Penjaring Terbanyak - Piala Dunia 2014
Penjaring Terbanyak - Piala Dunia 2014


Dapatkan semua informasi terkini tentang Piala Dunia 2014... Sila klik link2 berikut :
Teruskan bersama Relaks Minda untuk keputusan terkini perlawanan Piala Dunia FIFA 2014 - Brazil



Ditulis oleh :
________________________________________________________________________________

11 comments - "Keputusan Penuh Terkini Piala Dunia FIFA 2014 - Germany Won!"

BM sokong negara mana yer ?

Ija Rased delete icon 4:01 PTG

tq for ur information BM

Setakat ni masih belum teruja nak menonton mana2 perlawan hingga ke pagi kecuali bila germany berlawan. Yg penting nk tahu keputusan je utk yg lain2. Semakin ke akhir pasti lagi hangat!! Thanks sharing info BM.. :)

Ismail N delete icon 10:40 PG

Tu dia.. melonjak terus Thomas Mueller di persada penjaring terbanyak. Tapi kawe nak tengok Klose main dan score sbb dia kurang satu lagi jer nak sama dgn rekod Ronaldo kalu tak silap

Saya belum menonton mana-mana perlawanan. Nampaknya, persaingan semakin sengit.

World cup sudah kembali..yeay!!

all the best germany..

Fiza Rahman delete icon 3:36 PTG

Tak minat sangat lah dgn bola ☺

Gempak la Netherland main :)

Bunda dengar cerita jer tentang bola ni... tak tengok pun..

ye betul..dia kurang satu lagi..harap² klose ada peluang itu.go germany..

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap