Wordless Wednesday #77

Relaks Minda sambil menikmati keindahan alam semulajadi di air terjun
Air terjun - adalah formasi geologi dimana ianya terhasil dari arus air yang mengalir lalu jatuh ke bawah dari tempat yang tinggi.

Keindahan Alam Semulajadi - Air Terjun
سبحان الله   Subhanallah

Keindahan Alam Semulajadi - Air Terjun
الحمد لله   Alhamdulillah

Keindahan Alam Semulajadi - Air Terjun
ﻭﻻ ﺇﻟﻪ ﺇﻻ ﺍﷲ   WaLaailahailallah

Keindahan Alam Semulajadi - Air Terjun
ﺍﷲ ﺃﻛﺒﺮ   Allahuakbar

Keindahan Alam Semulajadi - Air Terjun
ﻻﺣﻭﻻ ﻭﻻ ﻗﻮﺓ ﺇﻻ ﺑﺎﷲ   La haulawala quwwata illa billah

Keindahan Alam Semulajadi - Air Terjun
سبحان الله   Subhanallah

Keindahan Alam Semulajadi - Air Terjun
الحمد لله   Alhamdulillah

Keindahan Alam Semulajadi - Air Terjun
ﻭﻻ ﺇﻟﻪ ﺇﻻ ﺍﷲ   WaLaailahailallah

Keindahan Alam Semulajadi - Air Terjun
ﺍﷲ ﺃﻛﺒﺮ   Allahuakbar

Keindahan Alam Semulajadi - Air TerjunKeindahan Alam Semulajadi - Air Terjun
ﻻﺣﻭﻻ ﻭﻻ ﻗﻮﺓ ﺇﻻ ﺑﺎﷲ   La haulawala quwwata illa billah

Sesungguhnya ciptaan Allah SWT itu paling sempurna dan indah.
Allah SWT Maha Berkuasa dan Maha Pencipta... Tiada daya kita untuk menandingiNya
Kita hanyalah insan yang lemah...berbanyaklah memohon keampunan dariNya.

أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ الْعَظِيمَ الَّذِي لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْْقَيُّومُ وَ أَتُوبُ إِلَيْهِ
Astaghfirullahal'adzim, alladzi la ilaha illa huwal hayyul qoyyumu wa atubu ilaih 


Ditulis oleh :

17 comments - "Keindahan Alam Semulajadi - Air Terjun"

Bahrain delete icon 1:29 PG

Dah lama tak mandi air terjun. Memang cantik ciptaan ALLAH S.W.T lagi menakjubkan bila mana air terjun yang tidak pernah berhenti mengalirkan air.

Subhanallah... bila tengok air terjun... banyak bersangkut dgn kenangan lalu. Waktu sekolah pernah beberapa kali kami ponteng sekolah & berbasikal ke gunung pulai semata2 nak mandi air terjun hehee... Pernah juga tersangkut tragedi sahabat saya lemas di air terjun kota tinggi.. tengah seronok2 boleh jadi mcm tu pulak sewaktu rombongan sekolah... Al Fatihah buat arwah.
Di air terjun latar iskandar, cameron pun pernah jadi kejadian kawan nak lemas... nasib baik diselamatkan oleh ranger hutan di sana... Mmg bnyk lagi kenangan ttg air terjun dlm hidup saya...

indah belaka ciptaan Allah.

zikir sambil tengok gambar memang best...

Entri terbaru saya dalam blog Hero Borneo

mmg indah ciptaannya..jie mmg suka mandi kat air terjun..sejuknya iar bkit ni..hihi

Subhanallah...cantik2 gmba semua...):

memang best mandi air terjun..sejuk..

sejuk mata memandang

subhanallah!

Zawiah delete icon 10:00 PG

air yang mendamaikan dan segar mata memandang sambil memuji Allah .

yana yani delete icon 10:34 PG

suka tengok air terjun
nak p mandi takut pula...hehe

Ucap Salam Aidilfitri , mohon salah silap dimaafi,
Terkadang kita bicara dan menitip kata, Yang terkadang mengguris rasa, Walau menyepi seketika, Ingatan itu tetap ada. Terima kasih terus menyokong KA , Selamat hari raya, maaf zahir & batin dari KA sekeluarga

paridah delete icon 12:08 PTG

MERENUNG KEINDAHAN ALAM SEMULAJADI CIPTAAN ALLAH...SUBHANALLAH.

subhanallah...

Nao Mei delete icon 10:52 PG

Subhanallah aku menyintaiNYA
Subhanallah aku MenyayangiNYA...
Subhanallah...betapa indahnya ciptaanMU...hinggakan dek akal tak tercapai nak memikirkannya...
Betapa telitinya cintaMU kepada kami...

sangat indah..jom bermandi mandi ke kota tinggi waterfall dan taman bukit tawau..

Fiza Rahman delete icon 10:33 PG

Subhanallah...cantiknya.

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap