Bulan Ramadhan bulan yang mulia. Pelbagai keistimewaan ada di bulan ini. Bukan sahaja bulan untuk menunaikan ibadat berpuasa dan beramal tetapi banyak perkara lain yang hanya boleh kita dapat dan lihat di bulan ini.

Salah satu daripadanya adalah buffet Ramadhan. Begitu banyak sekali hotel dan restoren menganjurkan hidangan berbuka puasa yang memerlukan kita membayar dengan satu bayaran tetapi boleh makan apa sahaja tanpa had. 

Berbaloikah? Kalau anda yang memang makan banyak, berbaloilah kot tapi kalau sebaliknya... memang tak berbaloi. 

Setiap tawaran buffet Ramadhan mempertaruhkan pelbagai menu makanan sebagai tarikan disamping harga dan kemudahan. Selalunya menu yang unik dan menarik mudah mendapat perhatian. 


Inilah sketsa santai buat tatapan anda... Menu Istimewa di Buffet Ramadhan.


Wah! Bukan main lagi si kembar tiga ni...
Sampai lentok kepala, apakah agaknya yang diperhatikan?

Menu Istimewa Buffet Di Bulan Ramadhan

Mesti sesuatu yang sungguh menarik dan istimewa!
Jika tidak masakan sampai begini sekali aksinya...

Menu Istimewa Buffet Di Bulan Ramadhan

Ini pula sampai bulat biji mata! Wah! Sungguh tajam sekali pemerhatiannya!
Apa agaknya yang membuatkannya terpaku memerhati sehingga sedemikian rupa?

Menu Istimewa Buffet Di Bulan Ramadhan

Lihatlah reaksi.... sampai begitu sekali, memang tidak mahu ketinggalan!
Apa sebenarnya yang menarik perhatian mereka ini?

Menu Istimewa Buffet Di Bulan Ramadhan

Ingin tahu apa yang menarik sangat ini?
Apa lagi kalau di bulan puasa ni... sudah tentulah menu berbuka puasa.
Apakah Menu Istimewa Buffet di Bulan Ramadhan ini!?



V



V



V



V



V



V



V



V



Patut le semuanya teruja dan terpikat!... Memang sangat menarik dan istimewa...

Menu Istimewa Buffet Di Bulan Ramadhan

Buffet Ramadhan ini hanya untuk mereka yang mampu jer...
kalau tak mampu... tengok ajer le.
Buatlah muka kesian tu... tak de maknanye!

Menu Istimewa Buffet Di Bulan Ramadhan
Entri santai di bulan Ramadan - Relaks Minda anda :)

p/s: Salam Manis Bulan Ramadhan... Berbuka dengan masakan sendiri di rumah lagi sedap dan jimat. Yang penting... Jangan sampai mengikut nafsu dan selera di mata sehingga membazir pula. Tapi, sesekali pekena buffet Ramadan...apa salahnya.


Ditulis oleh :

14 comments - "Menu Istimewa Buffet Di Bulan Ramadhan"

Montana delete icon 1:51 PG

comei2 ja kucing2 tuu

alolo tomey2...

Bukannya tak mampu tapi rasa macam membazir je (pendapat sayalah)..baik masak dirumah, lagi special..hehehe..

Shark Kay delete icon 12:53 PTG

heheh..
kejam sungguh entry nie.
ingtkan entry sedap tadi,
upanyer entry comel.
mmg berbuka di rumah lagi best :)

hahahahah comel kucing tu..sabar yer

Vee Sandi delete icon 3:51 PTG

adeh ... zalim tuannya ... x mau sedekah ke ... heh heh

paridah delete icon 4:02 PTG

tajam renungan kucing2 comel tu...rupanya inginkan santapan istimewa...berbuffet memenuhi tuntutan selera...yg mampu silakanlah...

Comelnya... Mulanya terkejut baca tajuk tengok ada gambo meow apakah meow itu menunya. Hehe. ;)

Jie Susanos delete icon 4:28 PTG

huhu..igt ada menu xdi...

alolo ciannye..hehehehehe..

titan delete icon 10:56 PTG

jadi..sedekah la sikit lauk-lauk kat kucing-kucing diluar tu. Kalau diorang leh kerja..dah lama diorang kerja cari duit untuk beli lauk. hoho

Fiza Rahman delete icon 11:47 PG

Ekekeke...memang terbaik lah buffet ramadhan ni. Lain dari yang lain .

Hehee.. bulan puasa ni jadual berblogging pun jadi berterabur. Tp syukur masih ada ruang utknya. Slmt bersahur, berpuasa & berbuka.. :) :)

cik amal delete icon 4:50 PTG

hahahhaa

comell je ! :D

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap