بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Jutaan terima kasih kepada anda semua yang masih setia, rajin dan sentiasa menyokong Relaks Minda. Titipan komen-komen berharga anda amat-amat dihargai. Semoga jalinan dan ikatan ukhwah kita bersama terus berpanjangan dan berkekalan.

Berikut adalah senarai Top 20 Sahabat Paling Mesra bagi bulan September 2014. Blog anda semua akan disenaraikan di Bloglist Sahabat (sidebar) sepanjang bukan Oktober ini.

Sahabat Paling Mesra September 2014

Jemputlah melawat mereka yang mesra dan ramah tamah ini...


Sahabat Paling Mesra September 2014
Salam Manis di Bulan September

Kepada semua tetamu dan sahabat Relaks Minda, semoga anda semua beroleh kebahagian dan ketenangan disamping insan-insan tersayang. Selamat bercuti di hujung minggu. Salam Aidil Adha...


Terima kasih bersama Relaks Minda

 جَزَاكُمُ اللهُ خَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza’
“Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

Ditulis oleh :
________________________________________________________________________

40 comments - "Sahabat Paling Mesra September 2014"

Salam Jumaat BM...Salam Aidul Adha...

Linda delete icon 2:49 PTG

Lama tak dtg blog BM...masa cemburu! :(

Assalammualaikum... BM,

terima kasih sahabat promote blog mselim3 .... terharu sesangat...

mselim3

pls: sentiasa erat ikatan sesama blogger akhir2 ini... moga ikatan ini berkekalan sampai ke jannah.. insaallah...

Fiza Rahman delete icon 2:53 PTG

Tahniah buat yg tersenarai. Saya dah turun pangkat...hehehe...

Terima kasih diatas penghargaan BM. Tanpa rakan-rakan blogger yang lain siapalah kita..:)

yana yani delete icon 3:02 PTG

ni kalau 1 represent kedudukan dalam kelas
memang melompat saya dibuatnya
tak pernah dapat no 1 dalam kelas dulu...hehe
apapun terima kasih tuk BM juga ye

paridah delete icon 3:24 PTG

terima kasih penghargaannya...salam iduladha selamat bercuti...

tahniah diucapkan kepada semua yang tersenarai...

Terima kasih atas penghargaan ini BM..Selamat bercuti semua..

terimakasih ...:)
dikesempatan ini akak ingin mengucapkan selamat menyambut aidiadha utk BM sekeluarga...

Tahniah buat yang tersenarai, juga buat BM.. Salam Aidil-Adha :)

Rosmiza Ali delete icon 8:24 PTG

Salam AidilAdha..😊
Rosmiza Ali Official Blog™

Vee Sandi delete icon 10:07 PTG

selamat bercuti dan salam aidil adha ... semoga bergembira bersama keluarga tercinta .

belum masih rangking 10 lagi..terima kasih BM

Yumida Huda delete icon 6:23 PTG

abg khir mmg rajin mengomen. peramah orgnya. malah komen ditinggalkan juga berisi. penuh bermanfaat. september dah berlalu, moga oktober ni dibukakan pintu rezeki buat kita seluas-luasnya

Selamat menyambut hari raya aidil adha maaf zahir dan batin dari saya sekeluarga.

Salam Adil Adha BM..Tahniah untuk semua..

Terima kasih bunda, salam aidul adha :)

Terima kasih Linda krn masih ingat & sudi singgah... :)

Waalaikumsalam mselim3,
Terima kasih... InsyaAllah, semoga berkekalan hendaknya...

Anda masih terbaik, Terima kasih Fiza :)

Terima kasih SP krn sentiasa menyokong RM... Bertuah dapat mengenali anda :)

Terima kasih Yana krn sentiasa menyokong RM, tiada hadiah istimewa dapat ku beri, hanya ini sahaja...teruskan bersama RM ya... :)

Terima kasih Kak Paridah, sgt2 dihargai...
Salam aidul adha :)

Terima kasih Farah... Teruskan bersama RM ya!

Terima kasih AB, Salam Aidul Adha dan selamat bercuti

Terima kasih Kak Kam, Salam Aidul Adha buat akak sekeluarga juga

Terima kasih Nurul... Salam Aidil Adha... :)

Terima kasih Rosmiza... Salam Aidil Adha :)

Terima kasih Vee, Salam Aidil Adha utk anda juga :)

Terima kasih HB, Anda tetap dihargai... :)

Saya juga mengagumi komitmen Saudara Khir!
Terima kasih Yumida... InsyaAllah, amiin...

Salam Aidil Adha buat MKL sekeluarga, terima kasih sentiasa sudi bersama :)

Salam Aidil Adha buat RZ dan terima kasih :)

yangbaik delete icon 12:11 PTG

terbaiklah... bulan lepas saya kurang mesra sikit... bulan ni pun belum tentu lagi boleh jadi mesra atau tidak... sekadar datang jengok dan baca sahaja :))

diri ku tersenarai jua...alhamdulillah.. macamana raya haji untuk BM sekeluarga tahun ini?

Selamat Hari Raya Korban BM..All the best..Ada nama saya? hehe terima kasih

Khir Khalid delete icon 7:57 PTG

Alhamdulillah tersenarai juga. T kasih BM & tahniah juga kpd rakan2 lain yg tersenarai. Salam Aidiladha.. :)

baby comel delete icon 2:06 PTG

Eh, ada jugak? Sekarang ni je baru nak bermula balik berblogging setelah lama meninggalkanblog. insyaAllah, pasni kena makin kuat. Almaklumlah, sikit ari lagi nak jadi pengganggur tak terhormat. InsyaAllah, akan datang selalu. Semoga tuan BM dan blog terus maju ye

tahniah, kawan2 blogger terbaik KA Juga tu

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap