Mungkinkah ini terjadi?? Error 404-Image Not Found

Error 404-Image Not Found relaks minda


Admin...

18 comments - "Wordless W#11 - Error 404-Image Not Found"

MargeGoh delete icon 8:12 PTG

Hehehheee....imej yang boleh bawa banyak makna. Saya suka imej yang macam ni; boleh buat otak sentiasa bekerja & melahirkan minda kreatif ;)

Nao Mei delete icon 8:16 PTG

jemput baca

http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/04/blog-post.html

ANIM delete icon 8:33 PTG

wah..bestlah BM..jadi Halimunan Man kejap..
boleh jadi pemberita edisi siasat...heee...

Ummi Kami delete icon 8:39 PTG

Datang bertamu sekali lagi.. :D

Jala dan pukat di muara cini,
Tersungkup tepi kabut berlapis;
Bila melihat perkara sebegini,
Ku tutup lappy ku repot polis... :)

Bin Muhammad delete icon 10:08 PTG

Apa agaknya yang anda fikirkan ye...
Thx MG

Bin Muhammad delete icon 10:10 PTG

Haha!...Bukan halimunan... Mungkin masih bermimpi!

Bin Muhammad delete icon 10:48 PTG

Suka sangat rasa di hati,
Bila ummi bertandang lagi...

Tika waktu melara di sini,
Manis madu merosak diri,
Jika berlaku perkara begini,
Polis buntu mana nak cari...

Bin Muhammad delete icon 11:01 PTG

Terima kasih menjemput dan singgah ke sini.

hainom OKje delete icon 11:45 PG

Penatnya nak mencari maksud yg tersirat...hehe

Jika tidak dapat yg tersirat, lihat sahaja yg tersurat...:D
TQ Hainom

wei.. seram pulak kalu jd gini hehehe

Beginilah jika ada error berlaku di dunia realiti...hehe! Parah! mcmne nak betulkan ye.
TQ KA

haha..harap2 x jadi camtu.
bangun pagi tengok kat cermin, gmbar takde.

Kalau jadi begini maknanya belum bangun lagi tu..hehe

Nao Mei delete icon 9:44 PTG

http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/04/kenapa-cik-akak-pilih-naomei.html

Entri khas...sudi-sudi lah baca :)

Bin Muhammad delete icon 10:02 PTG

Akan saya terjah!

Ni kes mengigau ni kot..

Ngigau di pagi hari...hehe

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap