Assalamualaikum.... Selamat datang ke Relaks Minda  = )

what are you thinking about?
Apa yang anda sedang fikirkan? Luahkannya di sini...

Banyak berfikir mengaktifkan minda tapi terlalu banyak sangat berfikir boleh merosakkan minda.... fikir-fikirkanlah....


Admin...

40 comments - "Wordless W#16 - What Are You Thinking?"

hehehe comel plk katak tu.. tengah fikirkan sekarang untuk drama acik kena buat.. tak dapat cari pelakon yg sesuai

miss yatie delete icon 11:21 PG

katak tu londing atas katak juga ke tu...

umiawadah delete icon 3:32 PTG

saya sedang memikirkan anak-anak yang tinggal di asrama,tentang peperiksaan besar yang bakal dihadapi dan untuk masa sekarang sedang memikirkan kerajaan manakah yang akan menerajui Malaysia selepas 5 Mei ni...banyak lagi...tapi itu je dulu...

macam katak pisang...

Unknown delete icon 4:27 PTG

Cutenye dia....tengah duduk bersenang lenang; Untuk hari ini tak nak fikir apa2....tengah gelak sorang2. Mesti org ingat dah x betul.....hehehehh

BinMuhammad delete icon 6:34 PTG

Kena buat uji bakat tu... Insyaallah adalah jumpa nanti tu :)
Relaks kan fikiran...

BinMuhammad delete icon 6:35 PTG

Eh! Xlah...dia landing atas batu.. :)

BinMuhammad delete icon 6:39 PTG

Banyaknya yang di fikirkan...Kalah PM ni :)

BinMuhammad delete icon 6:59 PTG

Tidak diketahui pula katak apa...tapi bukan katak pisang

BinMuhammad delete icon 7:00 PTG

Gelak sorang2...hati2 jgn sampai ada yg nampak! hehe. Seronoknya lah dpt bersenang lenang :)

Unknown delete icon 8:59 PTG

Salam sepahit hempedu sedikit rindu... ;D

Pusara retak dipahat waktu,
Dipandang syahdu tasbih berangkai;
Putera katak berehat di batu,
Sedang merindu kasih tak sampai.

Unknown delete icon 9:04 PTG

Ummi pantun lagi..

Dahan retak di tepi pasu,
Di mana terompah dicari ibu;
Kasihan si katak menjadi bisu,
Kerana disumpah si Puteri Rabu.. :D

OKje delete icon 9:25 PTG

Jadi katak hijau jugak senang....tak yah fikir..
Fikir panggil hujan je...hehe

Unknown delete icon 9:47 PTG

Ummi datang lagi.. :)

Tetak kaktus disuntuk Subuh,
Ikan rentung letak di perahu;
Katak serius berpeluk tubuh,
Entahkan patung tidak ku tahu.

ANIM delete icon 9:48 PTG

ooo..mesti fikir tentang PRU akan menjelang beberapa hari lagi. bimbang nasib dan masa depan anak2 kita andai pengundi tersalah pilih. kesannya....lihat 10 tahun akan datang

BinMuhammad delete icon 10:14 PTG

Waalaikumsalam,
Lama menanti...akhirnya Ummi kembali

Pusara retak dipahat waktu,
Syahdu akan lengguk bersantun
Putera katak berehat dibatu,
Merindu teman untuk berpantun :)

BinMuhammad delete icon 10:27 PTG

Pantun pasti ku beli..

Dahan retak menyembah pasu,
Demam kiyomi dikamar terperap,
Kasihan sikatak disumpah bisu,
Ciuman Ummi penawar mujarab... :)

BinMuhammad delete icon 10:29 PTG

Kena fikir juge tu...hehe

Unknown delete icon 10:29 PTG

Betul tu Anim...salam perkenalan dari UmmiKami :D

BinMuhammad delete icon 10:35 PTG

Gembiranya hati...dapat berpantun lagi :)

Tetak kaktus dibeduk subuh,
Tersipu ralat tersingkapnya tudung,
Katak serius berpeluk tubuh,
Menipu lalat menganggapnya patung.

BinMuhammad delete icon 10:39 PTG

Satu undi mampu merubah segalanya...fikirkan yg terbaik, pilihan ditangan anda. Semoga sesiapa saja yg memerintah dpt menjalankan amanah dgn ikhlas, adil dan saksama demi masa depan yg lebih cerah.

Unknown delete icon 10:41 PTG

Ummi jawab..

Hentak kerbau tertumpah susu,
Mengapa tersenyum buaya di paya;
Katak berbau disumpah bisu,
Siapa tercium nescaya loya ..hehe

BinMuhammad delete icon 11:12 PTG

Ummi jawab...saya balas :)

Pinggan retak tersadung luka,
Lesu hentak menggigil badan,
Kasihan katak termenung duka,
Bisu hendak memanggil hujan...

Unknown delete icon 6:45 PG

Katak pun ada masalah..semua ada masalah..haha...duk pikir nak undi apa??

BinMuhammad delete icon 10:05 PG

Masalah tiada kesudahan...tanpa masalah maknanya sudah berakhir kehidupan. Ketika itu hanya menanti balasan...

Undilah saya...hehe

Awanama delete icon 10:22 PG

smlam paling byk memikir bila hampir satu hari bermesyuarat.. hehehe

Mama Amirul delete icon 11:44 PG

tengah fikir apa yang katak tu fikirkan

Katak hijau si katak pisang
lompat dibatu satu per satu
fikir bukan fikir sebarang
fikir masalah datang bertalu-talu

suri delete icon 12:19 PTG

salam.
alahai comelnya katak tu buat lagak begitu..ker tempat tinggak dia telah d ceroboh?

kemain lagi katak ni berfikir.

em saya berfikir pasal dunia sekarang ni. saya tengok fb, semuanya tengah mengutuk sesame sendiri. tak ada perpaduan langsung. rasa nak mengundi pun rasa malas. kalau boleh tak nak undi. tapi ni tanggungjawab kita sebagai rakyat pulak.. huhu

BinMuhammad delete icon 4:06 PTG

Wah...hari berfikir, patutlah senyap. :)

BinMuhammad delete icon 4:12 PTG

Jangan fikir apa katak tu fikir... Baik fikir diri sendiri hehe

Fakir menadah tidak tertahan,
Senang meminta di galak tiada,
Fikir masalah tiada kesudahan,
Tenang seketika di Relaks Minda... :)

BinMuhammad delete icon 4:14 PTG

Waalaikumsalam,
Mungkin juga...fikir mana nak tinggal ni...
tumpang rumah suri boleh? :D

BinMuhammad delete icon 4:16 PTG

Jangan di layan, nanti kita pun terikut subahat.
Mengundi itu kewajipan, satu undi anda mampu merubah keputusan. Jom kita mengundi :)

Bunda_nora delete icon 11:43 PG

memang relax minda betul gayanya...

BinMuhammad delete icon 3:16 PTG

Relax di Relaks Minda...hehe

Unknown delete icon 9:22 PTG

as-salam BM..

cumelnya..hehehe..
err..tengah fikir nak masak apa esok pagi hehe

BinMuhammad delete icon 10:15 PTG

Waalaikumsalam Mama,
Masak apa yg adalah mama...kalau sentuhan mama pasti sedap!

Unknown delete icon 11:21 PG

ape pun bersederhanalah kaann.. hehe rilex suda mcm en katakk :D

BinMuhammad delete icon 11:53 PG

Salam kembali Mar... Senang hati dpt relaks2 :)

katakpun ikut berfikir,kok dunia zaman sekarang dah jauh dari tauhid

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap