Kerjaya Ku Seorang Angkasawan: Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Semoga anda sihat dan ceria. Syukur...Alhamdulillah kerana dapat lagi bersama di hari Jumaat yang mulia ini. Penghulu segala hari. Hari yang penuh keberkatan, rebutlah pelbagai ganjaran berganda. 


Dikesempatan ini, kupohon ampun dan maaf..
jika ada komen dan kunjungan anda yang tidak dapat ku balas. 
Entri anda juga banyak yang belum dapat aku jejaki.
Bukan sombong, bukan malas... 
Tapi... anda lihatlah sendiri, harap anda tidak berkecil hati.
[ Boleh terima ke alasan ini... >_<  ]

Kerjayaku seorang angkasawan
Kerjayaku seorang angkasawan

Jumaat tiba tak diperlu cari,
Berpuasa kita sepuluh hari,
Ramadhan bulan mendidik diri,
Ganjaran berganda setiap hari.

p/s : Kesibukan tugas menghadkan masa untuk blogging...Terima kasih kerana masih sudi bersama Relaks Minda... 
Admin...

33 comments - "Kerjaya Ku Seorang Angkasawan"

hehehhee comel pula angkasawan tu :) tak pe BM ,mane yang penting itu di utamakan ada mase baru blogwalking

xpe bro BM..nnti kalau dah free leh ziarah kawan2 blogger kat blog dorang,,keekekke... utamakan y pntg ^^

Ummi Kami delete icon 4:55 PG

Salam Ramadhan selamat bersahur...;)

Cendawan kembang memahat jalan,
Mati disudu si itik suami;
Angkasawan terbang melihat bulan,
Graviti rindu menarik ke bumi.

Ummi Kami delete icon 5:04 PG

Ummi berpantun lagi di Subuh hari.. :)

Petai sepapan kerdas seraga,
Makan kurma dipagi Selasa;
Tunai kewajipan tugas dan keluarga,
Tuntutan agama berbahagi masa.

Waalaikumsalam...Selamat bersahur yer...ziarah di hening pagi kat blog ni...

Wauu..angkasawan tu..boleh bawak saya sekali tak BM? hehe

Ibu Amirul delete icon 8:04 PG

Salam pagi Jumaat BM

Berpuasa kita sepuluh hari
Tanda sepertiga Ramadhan berlalu
Bertemu Jumaat penghulu hari
Syukur dipanjat pada Tuhan selalu

salam jumaat...
mana yang penting didahulukan..insyallah ada masa bolehla menyinggah..

salam jumaat BM,
alasan masih boleh terima juga, sy pun kadang x sempat juga...mana yg sempat...sy dulukan lah...kadang x online 24 jam kan...keje lain nak juga kena buat...no prob...:)

Raudzah Z delete icon 8:48 PG

Relax BM..Kita tak marah punya & faham dengan kesibukan semua orang. Salam 10 Ramadhan ya..

It's ok bro. Yg dulu didulukan...blogging ni utk manfaat masa sampingan jerk. Ada masa leh smbung semula. :)

"naik atas tu tadi pandai, nak balik minta tolong orang...turun sendiri...mengade2 !"... ha ha sketsa dipagi ramadhan, just untuk rileks2kan minda..

KY Atie delete icon 11:34 PG

Alhamdulillah...Allah masih memanjangkan usia untuk kita jalani ibadah puasa ini,

KY pun tengah duk kat angkasa juga ni heee

mama_ka0ri delete icon 1:22 PTG

hehe..akal panjang neh..:)

ANIM delete icon 1:47 PTG

sibuk2 pun BM, masih bersyukur kerana boleh bergerak ke sana sini. kalau nak dibandingkan kerjaya angkasawan dengan kerja guard yang berkawal di depan Istana Buckingham, berdiri berjam-jam, bergerak dan ketawa pun tak boleh...heee, nak kata apa...

Jie Susanos delete icon 2:38 PTG

ok jer BM..alasan bleh trima tu..

Mizz Aiza delete icon 3:02 PTG

waalaikummussalam BM.. berkunjung di sini.. jauhnya angkasa lepas tu..

kalau duduk kat angkasa memang lambat juga nak patah balik kan...takpe...semua akan faham...hehehe

hihihi.. kelakar sungguh si angkasawan itu..

xpelah faham sangat , take yr time ye!

staf Angkasa memang sedang sibuk ...sungguh pcl tak terkejar ni..

Cara saya blogwolking pula, jika saya tidak sempat singgah pada hari pertama blogger tu terbitkan entri barunya, saya akan singgah pada hari saya berkelapangan. Dan setelah singgah di sana, saya akan menyelak entri yang terlepas itu juga.

Ya, saya juga tidak nafikan, kadangkala kita sibuk. Jadi, tugas utama perlu didahulukan.

Yumida Huda delete icon 5:31 PTG

sama la...bulan ramadhan ni..time nak berblogwalking terhad sikit
coz bz dgn persiapan juadah berbuka
salam ramadhan BM

sempat ke balik nak beraya nanti hehe

beli tiket naik je ke bro? tiket turun lupa beli? ahakssssss

Hanif Idrus delete icon 7:11 PTG

Jauhnya...hehehehe

boni kacak delete icon 9:51 PTG

hehehe.. tak apa bro. dahulukan mana yang penting dulu :)

Zawiah delete icon 10:41 PTG

lain kali pasang tali . blh kita org tlg tarik bro ... hahahaaa ... cian

No issue.... Biar berkunjung dgn ikhlas bukan ada keterpaksaan dlm hati...
bila ni gi angkasa lepas lagi ni? Hehe

S.K.A delete icon 7:51 PG

he3..jauh 2 smpai ke angkasa lepas =) ape pn tugas 1st..

harap dlm keadaan sihat2 saja.. balik bumi cepat. hehe

Macam mana tak sibuk, kat ats tu ekau dok pikir mcm mn nak petik bintang kan..ngaku jelah BM..hihi...

MaMa Rey delete icon 2:57 PTG

Jauhnya terbang ke angkasa hehe..
maaf juga ya BM..baru hari ini berkunjung balas..

Coretan anda amat-amat dihargai. Terima kasih bersama 'Relaks Minda - ilmu dikongsi bersama' - “Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza”

 
Copyright © 2015 Relaks Minda - Ilmu Dikongsi Bersama - All Rights Reserved - About Me - Policy - Disclaimer - Sitemap